Dokončovaná část dálnice D6 se otevře pro pěší a cyklisty. Auta na ni vyrazí na konci září
D6 Hořesedly, přeložka. Foto: Jan Svoboda pro Pragoprojekt

Jsou dokončovány pokládky asfaltových vrstev a související úpravy.
Jsou dokončovány pokládky asfaltových vrstev a související úpravy.
A kdy konecne se budou delat trvale cyklostezky v ramci techto megaloprojektu?
No asi by se vám nechtělo jet na kole vedle dálnice.
Jakpak udělají napojení na současný konec dálnice? Musí odbagrovat používaný dočasný sjezd. Bude se chvíli jezdit přes Krupou nebo po jižní polovině nové dálnice?
Stejně jako u Krušovic. Provoz se svede do protisměru a současný provizorní nájezd se stavebně uzavře. Pak je možné omezení zrušit a vesele jezdit oběma pruhy (v každém směru).
Dle ŘSD zprovoznění 29.9.
Doufám, že taky nebudou čekat s rekonstrukci křižovatky D1xD2 po volbách. Tady se Rsd vycajchnovalo o rok zpožděny kvůli nesmyslným důvodům…
V téhle zemi nežijí jen lidé v Brně , ale také v Čechách, nejste nic lepšího , moravane.
Ano, čeká se na volby, hned následující víkend se stavba rozběhne.
Tak hlavně u D6 jaksi neúřadovaly různé „ekologické“ spolky a nezdržovaly výstavbu. Jediný problém je u Olšovek, ale tam prudí místní.
Vi nejaky znalec z oboru jestli tam pujde nejakou dobu (tyden, dva) jezdit na kole normalne? Neco ve stylu obchvatu CB, ktery se diky dlouhe dobe stavby kratkeho tunelu stal oblibenym mistem pro vsechno mezi vencenim psu az po treninky zavodnich cyklistu, to vse za ticheho dohledu bezpecnostni sluzby.
Minulý víkend jsme si chtěli dálnici projet na kole od exitu Kněževes směrem KV (tedy opačným směrem než bude sobotní DOD). Po necelém kilometru jsme spustili celkem hlasitý alarm, takže jsme to raději otočili a vrátili se.
Teď bude asi DOD každý víkend. 6. září je D35 Hořice Sadová, 13. září (údajně, zatím jsem nenašel leták) D35 Vysoké Mýto – Džbánov, 21. září D1 Říkovice – Přerov, 11. října D35 Janov – Opatovec… Doplňte mě pokud víte další
Tak volby se blíží
Ale 11. října už bude po nich, asi bude slabší účast V.I.P.
Volby jsou prakticky každý rok a stavby se dokončuji na podzim, protože se v zimě jaksi hůř staví. Tohle by šlo říkat kolem dokola.
no pamatuji, jak se na Vysočině v sedmdesátých letech těsně před výročí VŘSR v husté vánici asfaltovala D1
Cementobetonová D1? Nezpochybňuji, napamatuju, ale i tak…
Tak že by s tím otevíráním hotové dálnice počkali až po volbách aby Hájek neměl pnutí? To by zase Hájek mektal, na co čekají…
U nás před volbami stříhal AB pásku na nádraží a to pak SŽ ještě celý rok stavěla a na 2/3 se nemohlo. Tady má ŘSD na 100% hotovo. Já v tom tedy rozdíl vidím.
Hotovo taky nebude, ale bude alespoň zprovozněno. Práce okolo se dodělávají vždy ještě potom.
Kolega myslí Zahraďák. Tam při stříhání pásky bylo plně funkční jedno pevné schodiště a jeden perón. Pět minut po odchodu delegace se vrátily stroje a pracovaly tam ještě celou řadu měsíců. A rozhodně to nebyly dodatečné terénní a sadové úpravy jako na dálnici. Eskalátory, výtahy, přístupové komunikace, infosystém, prodejna jízdenek, WC atd atd. Nic z toho při cvaknutí nůžek ještě nebylo hotové.
Ale fotečky před volbami byly splněny.