Že to Přeštice potřebovaly, o tom nemůže být sporu, tam se nedá přejít na druhou stranu náměstí. Ovšem konkurenční pozice železnice se zhoršuje, obchvat Lukavice a Přeštic přinesl pro auta významné urychlení, a vlak se stále drží na cestovní rychlosti lehce nad 60 km/h. Kopne se v roce 2027, nebo opět odklad?
Když to je těžké, za stejné peníze se u nás obvykle spraví tak půlka jednoho nádraží… což skoro pro nikoho (kdo tam přímo nebydlí) je dost minimální přínos 🙁
Sáček
1 měsíc
Duna Aszfalt se osvobodil od Metrostavu, zajímavé.
Jirka
1 měsíc
150 mil. za 1 km je hodně slušná cena.
Petr
1 měsíc
4 pruhy chybí a je to neskutečné
Ivo
1 měsíc
59%… Tak doufám, že si ŘSD dle zákona pečlivě prověřilo tuto mimořádně nízkou nabídkovou cenu. Aby pak všichni nebrečeli – zhotovitelem počínaje ( u toho je brečení jisté), přes chudáky dozory a bezpečáky, až po samotného objednatele… Zřejmě tyto firmy (Silnice Klatovy raději nekomentovat), jen loví reference, když to takhle podstřelí. No bude to jistě zajímavé a doufám, že si objednatel vzniklé ZBV(těch asi bude!) řádně pohlídá…
Mimochodem, to by mne celkem zajímalo, nějaké podrobnější závěry z tohoto prověřování asi není možné někde vidět, že? To by by zasáhlo do obchodních tajemství asi…
Jasně systém „Dobříš“ zrušíme si územní rezervu pro obchvat a pak uděláme petici za zákaz průjezdu tranzitní dopravy. Každý mlynář věděl, že vodu je stejně jako dopravu někudy odvést.
To jste tedy optimista. Dopravu snížíte pouze snížením nutné mobility. Pokud se Vám to podaří rychle řešit, tak se určitě dočkáte Nobelovy ceny. Ostatně i petiční výbor tvrdí, že doprava má používat silnice první třídy a dálnice. Takže také chtějí odklonit a né eliminovat dopravu. Jen nějak chybí ta silnice první třídy nebo dálnice s dostatečnou kapacitou a v dosažitelné vzdálenosti. 😀
Okružní křižovatky si vybral obchvat Klatov, tam jich je. Pro nákladní dopravu naprosto nevhodné, zbytečné zpomalování a rozjíždění, pak všichni chtějí nízké emise, ale chtěli to, tak to mají…..
Naprosto paradni je ten u Planicke, k prilehlym bytovkam je to fakt kousek a protihlukova opatreni cista nula. Pritom v jinych castech se aspon zuzitkovala zemina pro vytvoreni valu okolo cesty, ale ausgerechnet tady, kde se tranzit z kruhace rozjizdi a kazdej tam da plnej knedlik…. Nerozumim.
Cert vi, jestli je to finalni stav, na tom obchvatu se porad jeste nekde neco dodelava.
Asi máte pravdu, většinou se dělají nějaké měření a pak se protihlukové stěny postaví. Já se jen podivuji, kolik se postavilo kruháčů ze směru od Domažlic a pokračujete na Horažďovice, to přeci ztrácí smysl obchvatu, hlavně pro tu nákladní dopravu.
A proč se tam ty nové bytovky stavěly, když to bylo u trasy obchvatu?
Česká klasika, obchvaty aby se vyvedla doprava, načež se po obou stranách obchvatu postaví nové domy/bungalovy, takže obchvat k ničemu. Nenažranost na obou stranách, těch co pozemky nabídnou i těch co kupují
Že to Přeštice potřebovaly, o tom nemůže být sporu, tam se nedá přejít na druhou stranu náměstí. Ovšem konkurenční pozice železnice se zhoršuje, obchvat Lukavice a Přeštic přinesl pro auta významné urychlení, a vlak se stále drží na cestovní rychlosti lehce nad 60 km/h. Kopne se v roce 2027, nebo opět odklad?
Když to je těžké, za stejné peníze se u nás obvykle spraví tak půlka jednoho nádraží… což skoro pro nikoho (kdo tam přímo nebydlí) je dost minimální přínos 🙁
Duna Aszfalt se osvobodil od Metrostavu, zajímavé.
150 mil. za 1 km je hodně slušná cena.
4 pruhy chybí a je to neskutečné
59%… Tak doufám, že si ŘSD dle zákona pečlivě prověřilo tuto mimořádně nízkou nabídkovou cenu. Aby pak všichni nebrečeli – zhotovitelem počínaje ( u toho je brečení jisté), přes chudáky dozory a bezpečáky, až po samotného objednatele… Zřejmě tyto firmy (Silnice Klatovy raději nekomentovat), jen loví reference, když to takhle podstřelí. No bude to jistě zajímavé a doufám, že si objednatel vzniklé ZBV(těch asi bude!) řádně pohlídá…
Nekde jsem zahlidnul, ze prave kvuli proverovani takhle nizke ceny se celej tendr o neco protahnul. Ne, ze by to teda melo na cokoliv vliv, je zima…
Mimochodem, to by mne celkem zajímalo, nějaké podrobnější závěry z tohoto prověřování asi není možné někde vidět, že? To by by zasáhlo do obchodních tajemství asi…
Obchvat do každé vesnice.
Zrovna tady bylo vcera pozde.
Na velikosti nezáleží 🙂
Důležité je, kolik tranzitu se tam denně převalí.
A taky malá vesnice = krátký obchvat… takže proč jako ne? Zpomalovat na 50 není ani zábavné, ani ekologické (potom zase zrychlovat).
Jasně systém „Dobříš“ zrušíme si územní rezervu pro obchvat a pak uděláme petici za zákaz průjezdu tranzitní dopravy. Každý mlynář věděl, že vodu je stejně jako dopravu někudy odvést.
Doprava není přírodní nutnost. Dá se – na rozdíl od vody – řídit.
To jste tedy optimista. Dopravu snížíte pouze snížením nutné mobility. Pokud se Vám to podaří rychle řešit, tak se určitě dočkáte Nobelovy ceny. Ostatně i petiční výbor tvrdí, že doprava má používat silnice první třídy a dálnice. Takže také chtějí odklonit a né eliminovat dopravu. Jen nějak chybí ta silnice první třídy nebo dálnice s dostatečnou kapacitou a v dosažitelné vzdálenosti. 😀
Je to taková 7000 vesnice u které končí dálnice, ve vsi 2 semafory, průjezd náměstím se 2 přechody a pak kopec kolem kostela. Ve špičkách neprůjezdné.
Palec nahoru, že tam není na té jedničce okružní křižovatka.
Ty na frekventovaných jedničkách nemají co dělat.
Okružní křižovatky si vybral obchvat Klatov, tam jich je. Pro nákladní dopravu naprosto nevhodné, zbytečné zpomalování a rozjíždění, pak všichni chtějí nízké emise, ale chtěli to, tak to mají…..
Jojo, ale se usetrilo, zejo, mamo…
Naprosto paradni je ten u Planicke, k prilehlym bytovkam je to fakt kousek a protihlukova opatreni cista nula. Pritom v jinych castech se aspon zuzitkovala zemina pro vytvoreni valu okolo cesty, ale ausgerechnet tady, kde se tranzit z kruhace rozjizdi a kazdej tam da plnej knedlik…. Nerozumim.
Cert vi, jestli je to finalni stav, na tom obchvatu se porad jeste nekde neco dodelava.
Asi máte pravdu, většinou se dělají nějaké měření a pak se protihlukové stěny postaví. Já se jen podivuji, kolik se postavilo kruháčů ze směru od Domažlic a pokračujete na Horažďovice, to přeci ztrácí smysl obchvatu, hlavně pro tu nákladní dopravu.
A proč se tam ty nové bytovky stavěly, když to bylo u trasy obchvatu?
Česká klasika, obchvaty aby se vyvedla doprava, načež se po obou stranách obchvatu postaví nové domy/bungalovy, takže obchvat k ničemu. Nenažranost na obou stranách, těch co pozemky nabídnou i těch co kupují
levné pozemky nedaleko plánovaného (nyní už hotového) obchvatu. takových míst je!
Těšme se na I/16 za Novou Pakou u Horek, tak v rámci DÚR vypadla MÚK a bude OK.