59%… Tak doufám, že si ŘSD dle zákona pečlivě prověřilo tuto mimořádně nízkou nabídkovou cenu. Aby pak všichni nebrečeli – zhotovitelem počínaje ( u toho je brečení jisté), přes chudáky dozory a bezpečáky, až po samotného objednatele… Zřejmě tyto firmy (Silnice Klatovy raději nekomentovat), jen loví reference, když to takhle podstřelí. No bude to jistě zajímavé a doufám, že si objednatel vzniklé ZBV(těch asi bude!) řádně pohlídá…
Jasně systém „Dobříš“ zrušíme si územní rezervu pro obchvat a pak uděláme petici za zákaz průjezdu tranzitní dopravy. Každý mlynář věděl, že vodu je stejně jako dopravu někudy odvést.
To jste tedy optimista. Dopravu snížíte pouze snížením nutné mobility. Pokud se Vám to podaří rychle řešit, tak se určitě dočkáte Nobelovy ceny. Ostatně i petiční výbor tvrdí, že doprava má používat silnice první třídy a dálnice. Takže také chtějí odklonit a né eliminovat dopravu. Jen nějak chybí ta silnice první třídy nebo dálnice s dostatečnou kapacitou a v dosažitelné vzdálenosti. 😀
Beskyd
14 hodin
Palec nahoru, že tam není na té jedničce okružní křižovatka.
Ty na frekventovaných jedničkách nemají co dělat.
Okružní křižovatky si vybral obchvat Klatov, tam jich je. Pro nákladní dopravu naprosto nevhodné, zbytečné zpomalování a rozjíždění, pak všichni chtějí nízké emise, ale chtěli to, tak to mají…..
Naprosto paradni je ten u Planicke, k prilehlym bytovkam je to fakt kousek a protihlukova opatreni cista nula. Pritom v jinych castech se aspon zuzitkovala zemina pro vytvoreni valu okolo cesty, ale ausgerechnet tady, kde se tranzit z kruhace rozjizdi a kazdej tam da plnej knedlik…. Nerozumim.
Cert vi, jestli je to finalni stav, na tom obchvatu se porad jeste nekde neco dodelava.
150 mil. za 1 km je hodně slušná cena.
4 pruhy chybí a je to neskutečné
59%… Tak doufám, že si ŘSD dle zákona pečlivě prověřilo tuto mimořádně nízkou nabídkovou cenu. Aby pak všichni nebrečeli – zhotovitelem počínaje ( u toho je brečení jisté), přes chudáky dozory a bezpečáky, až po samotného objednatele… Zřejmě tyto firmy (Silnice Klatovy raději nekomentovat), jen loví reference, když to takhle podstřelí. No bude to jistě zajímavé a doufám, že si objednatel vzniklé ZBV(těch asi bude!) řádně pohlídá…
Nekde jsem zahlidnul, ze prave kvuli proverovani takhle nizke ceny se celej tendr o neco protahnul. Ne, ze by to teda melo na cokoliv vliv, je zima…
Obchvat do každé vesnice.
Zrovna tady bylo vcera pozde.
Na velikosti nezáleží 🙂
Důležité je, kolik tranzitu se tam denně převalí.
Jasně systém „Dobříš“ zrušíme si územní rezervu pro obchvat a pak uděláme petici za zákaz průjezdu tranzitní dopravy. Každý mlynář věděl, že vodu je stejně jako dopravu někudy odvést.
Doprava není přírodní nutnost. Dá se – na rozdíl od vody – řídit.
To jste tedy optimista. Dopravu snížíte pouze snížením nutné mobility. Pokud se Vám to podaří rychle řešit, tak se určitě dočkáte Nobelovy ceny. Ostatně i petiční výbor tvrdí, že doprava má používat silnice první třídy a dálnice. Takže také chtějí odklonit a né eliminovat dopravu. Jen nějak chybí ta silnice první třídy nebo dálnice s dostatečnou kapacitou a v dosažitelné vzdálenosti. 😀
Palec nahoru, že tam není na té jedničce okružní křižovatka.
Ty na frekventovaných jedničkách nemají co dělat.
Okružní křižovatky si vybral obchvat Klatov, tam jich je. Pro nákladní dopravu naprosto nevhodné, zbytečné zpomalování a rozjíždění, pak všichni chtějí nízké emise, ale chtěli to, tak to mají…..
Jojo, ale se usetrilo, zejo, mamo…
Naprosto paradni je ten u Planicke, k prilehlym bytovkam je to fakt kousek a protihlukova opatreni cista nula. Pritom v jinych castech se aspon zuzitkovala zemina pro vytvoreni valu okolo cesty, ale ausgerechnet tady, kde se tranzit z kruhace rozjizdi a kazdej tam da plnej knedlik…. Nerozumim.
Cert vi, jestli je to finalni stav, na tom obchvatu se porad jeste nekde neco dodelava.