Některé ty linky jsou hodně venkovské, případně vedou do míst kde zaniklo mnoho pracovních míst v průmyslu. Pak tam sólo tramvaj stačí, pokud to nechtějí zrušit úplně.
Jiří Schenk
3 hodin
Ten systém Slezského tramvajového systému přes unikátní aglomeraci téměř srostlých stotisícových měst s centrem Katowice postavený někdy před 70 lety jim jde jen závidět. To by autobusy nepobraly. Něco podobného je v husté aglomeraci Porúří. U nás těžko napodobitelné, snad ty vlakotramvaje mezi Ostravou, Orlovou, Havířovem a Karvinou.
Je videt ze to tam neznate.
Ty tramvajove linky jsou sice pekne a romanticke, ale jejich vyznam je v mnoha smerech minoritni. Paterni význam maji jen v dilcich, hlavně vnitromestskych, lokacich. Jako uvnitr Katovic nebo uvnitr Sosnovce.
Hlavni dopravni zatez tu maji autobusy, hlavne expresni linky.
Takze ano, to by autobusy pobraly. A zcela idealne by tam mely fungovat vlakove linky, coz bohuzel take moc nefungují
Spíš bych řekl že důležitá je tam příměstská železnice, zatímco ty tramvaje extra velký přepravní výkon nemají. Přes centrum tam jezdí i krátké sólo vozy a v této zakázce budou kupovat další. Proto je tam Modertrans, nikdo jiný už to prakticky nevyrábí (sólo Evička zřejmě nesoutěžila). Hornoslezské tramvaje jsou zajímavý systém a nějak se to tam zlepšuje, ale úplně bych to nezáviděl.
LiborV
4 hodin
Dojde opravdu k navýšení počtu provozovaných vozidel v systému, nebo dojde k náhradě za nejstarší vozidla, která budou vyřazena?
Proč milionová aglomerace nakupuje 15metrové jednočlánkové tramvaje, to je mi opravdu záhadou.
Protože to poptávce stačí.
V tom případě bude ale ovšem asi někde problém.
Zkrátka je to pomalá tramvaj (mezi městy) a ne rychlý Stadtbahn.
Některé ty linky jsou hodně venkovské, případně vedou do míst kde zaniklo mnoho pracovních míst v průmyslu. Pak tam sólo tramvaj stačí, pokud to nechtějí zrušit úplně.
Ten systém Slezského tramvajového systému přes unikátní aglomeraci téměř srostlých stotisícových měst s centrem Katowice postavený někdy před 70 lety jim jde jen závidět. To by autobusy nepobraly. Něco podobného je v husté aglomeraci Porúří. U nás těžko napodobitelné, snad ty vlakotramvaje mezi Ostravou, Orlovou, Havířovem a Karvinou.
Je videt ze to tam neznate.
Ty tramvajove linky jsou sice pekne a romanticke, ale jejich vyznam je v mnoha smerech minoritni. Paterni význam maji jen v dilcich, hlavně vnitromestskych, lokacich. Jako uvnitr Katovic nebo uvnitr Sosnovce.
Hlavni dopravni zatez tu maji autobusy, hlavne expresni linky.
Takze ano, to by autobusy pobraly. A zcela idealne by tam mely fungovat vlakove linky, coz bohuzel take moc nefungují
Spíš bych řekl že důležitá je tam příměstská železnice, zatímco ty tramvaje extra velký přepravní výkon nemají. Přes centrum tam jezdí i krátké sólo vozy a v této zakázce budou kupovat další. Proto je tam Modertrans, nikdo jiný už to prakticky nevyrábí (sólo Evička zřejmě nesoutěžila). Hornoslezské tramvaje jsou zajímavý systém a nějak se to tam zlepšuje, ale úplně bych to nezáviděl.
Dojde opravdu k navýšení počtu provozovaných vozidel v systému, nebo dojde k náhradě za nejstarší vozidla, která budou vyřazena?
Mnoho z nejstarších Konstalů musí být určitě vyřazeno. Nehledě na to, že poptávka po zkracování intervalů zatím asi moc není.
Nezgenerálkované Konstaly 105 skončí
oficialne to komunikacne dost tlaci ze navysi pocet..