regio-vlak

Do Singapuru za deset tisíc. Z Vídně začne létat nízkonákladový Scoot

Boeing 787 Dreamliner letecké společnosti Scoot. Zdroj: Letiště VídeňBoeing 787 Dreamliner letecké společnosti Scoot. Zdroj: Letiště Vídeň

Dopravce je známý levnými letenkami do Asie.

Odebírat
Upozornit na
guest
32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Velda

Scoot jsem v Asii již využil, ale na dálkovou trasu bych si to s ním asi netroufkl 😀

RS Zero

Myslím, že je to příprava na konec. Když jsem tím začínal létat do Austrálie, byly dvě linky do Athén a Berlína zvlášť, a létaly plné. Loni se to sjednotilo, a už nebyl problém mít pro sebe trojsedačku. Vídeň to pohřbí asi definitivně. Škoda, byla to relativně pohodlná a velmi rychlá cesta do celé SEA a Oceánie za zlomek peněz oproti konkurenci.

Vašek

Není to ten Scoot co byl těsně před krachem vloni? 🤔

PetrN

Nebyl, je to dceřinka Singapor airlines.

Air Traveller

Nepletete si to s NokScoot, coz byla thajska odnož sccotu?

Vašek

Byl to Spirit airlines mají podobné logo 👏

Jan

Tokyo bohužel vychází časově dost blbě. Je tam buď dlouhé čekání v Singapuru nebo zastávka v Taipei. Oproti jiným alternativám to ve výsledku sežere jeden den dovolené. Škoda. Ale jiné relace jsou určitě zajímavé.

iron_liver

Za mě úžasná zpráva, absolvoval jsem několikrát jak z Berlína, tak z Athén a Scootu nemám co vytknout, poměr cena/výkon pro nenáročného cestovatele vždy super. I při 185 cm nevidím v pohodlí zásadní rozdíl oproti konkurenci a cenovka je často úplně jinde.

Jsem spíš zvědavý, jestli se VIE uživí samostatně nebo dojde k provoznímu sloučení a přibude stopover v ATH, jako to bylo poslední roky u berlínských letů.

Zbyněk

jako že by na letech z Vídně i Berlína měli mezipřistání v Athénách? Ty Athény jsou nějak důležité 😀

Air Traveller

ze vy jste necetl clanek?

berlin konci.

Zbyněk

Asi ne dost důkladně, díky 😀

Dominik

Co na to regionální letiště V. H.?

Air Traveller

a co by s tim melo delat letiste?

Ondra

Co by s tim měli dělat ?

VíKo

Skoro 16 s půl mio cestujících s rustovou křivkou. Kde u vás konci definice pro regionální letiště? Kdy jste ochoten letišti přidělit vyšší statut? Zajímaji mě Vaše kritéria. Děkuji.

Zbyněk

Zaváděcí ceny má fakt super. Kuala Lumpur za 10k, Bali za 11k, Bangkok za 11k, Perth za 14,5k. Ale to je hlavně zaváděcíma cenama, letenky z Berlína se do akcí taky dostanou jen jednou za čas, v době mimo akci jsou ceny srovnatelné s jinými aerolinkami 🙂

Jenda

Musím říct, že ač jsem u letů po Evropě velkým příznivcem Ryanairu, Easyjetu a podobně, protože na 1-3hodinovém letu člověk prakticky nic nepotřebuje, tak u dálkovek si to neumím představit. Rekord u low costů mám 5 a půl hodiny s Wizzairem do Abu Dhabi a už tam jsem si říkal, že by měli v cíli rozdávat nějaké medaile (ale letenka byla za 40 €, takže člověk fakt nemůže pyskovat). Viděl jsem pár tripreportů se Scoot a vypadalo to brutálně – jasně, člověk si za spoustu věcí může zaplatit, ale tím už se zase dostane prakticky na cenu full service aerolinek.

Jakub

Z vlastní zkušenosti: strašně moc dělá to widebody letadlo a kabina, kterou má Scoot relativně v pohodě. Je to pak úplně jiná liga, než se mačkat ve Wizzu. S těmi službami máte samozřejmě pravdu.

Jirka

Tak ono je to přece jen za cenu té nižší částky. 🙂

Je to podobné, jako když někteří nadšenci si koupí s Wizz letenku do Abu Dhabi a pak na Maledivy, popř. s Pegasus do Kyrgyzstánu jako já loni Praha – Istanbul – Biškek. 🙂

Ten Scoot z Vídně podle mě bude mít dost zájemců – přece jen přímý let a dobrá cena. 🙂

Jenda

Pegasus je v pohodě. I ten Biškek, což je jedna z jejich nejvzdálenějších destinací, je z Prahy 2+4 hodiny, přičemž Sabiha Gokcen má super salonky včetně spacích kapslí. Scoot je přes 11 hodin v kuse.

Air Traveller

s wizzem bych to fakt nesrovnaval – to (pro vetsinu lidi) zakladni meritko je tam velmi odlisne – misto na nohy ma scoot stejny, jako ostatni bezny aerolinky. o 7 cm víc, jak wizz 🙂

Michal M

Mhm, skvělá aerolinka. Rezervační systém mi poradil:
„Please refrain from spamming and try again later.“ 😀

St.

Tak tohle je docela gamechanger, ceny nesrovnatelné s klasickými aerolinkami i pro přestup směr Austrálie například

Jirka

Za mě je to super zpráva, pač jsem se Scootem nejednou letěl. 🙂 Přímý let, ceny dobré a buď si člověk vezme jídlo s sebou, nebo za něj připlatí. 🙂

A s dreamlinerem lítám já osobně rád. 🙂

Martin Lér

A sedačky/prostor je na tom jak? Díky

Air Traveller

za co ten minus je mi zahadou 🙂

v 787 to maj ok (nijak nevycnivaji z bezneho long haul prumeru, 31″), v 320 mají 28″ .

sedet se v tom da asi jako v long-haul economy bezny evropsky aerolinky – 10 hodin v tom clovek na pohodu dá, pokud nemá nohy jako eva herzigová 🙂

Jirka

🙂 Já bych Evu bral! :))

David

Můžu se zeptat kolik měřite? Já mám jako většina populace 185cm a fakt si to nedokážu představit. Děkuji

Air Traveller

jen se zeptám, čím teda létáte? víc, jak 31″ máte v economy v longhaulu málokde 🙂

vetsina populace má 185? jezis 😀

jinak teda merim 181 …

David

Ne spletl jsem se 184 mají nizozemci, česi 181. Ale za posledních 15 let se výška zvýšila hodně a když se podívám na mladé kolem sebe, všichni jsou čahouni. Já lowcas, vydržím max. 2 hodiny a i to je na mě moc. Jinak si připlacim za větší místa, nebo daleko(Thajsko, Karibikuž atd.) už jedině business Raději místo toho abych letěl třeba 3x lowcast, zaplatím 1x bussines. Přiletím vždy příjemně odpočatý a ne zničený z cesty. Ale je to jen můj názor.

FrenkyUL

Zvládnul bych to i já, 193 cm. Často, když někdo sklopí, tak je to nepříjemný. Kdysi mi Číňanka v KL přiskřípla kolena v Air Asia. Bylo to blbý, byla přesazena stewardem jinam, kde si mohla při 155 cm pohodlně lehnout Teď po padesátce mám často po týdnu v kanclu oteklý nohy, ale za mlada jsem dal i 13 hodin v eko třídě. Bál jsem se a tak Berlín nedal.

Jirka

Dobrá zpráva.