Do Rostocku dorazila první nová tramvaj TINA, nahradí 30 let staré vozy
První tramvaj Stadler TINA pro Rostock. Foto: Stadler Rail

Tramvají dorazí na sever Německa postupně 29.
Tramvají dorazí na sever Německa postupně 29.
To bude ve všech skutečně i ten koberec?
Nebude. Koberec dočasně chrání – chránil podlahu při dokončovací a testovacích pracích.
může za to barva ale zvláštně mi to připomíná nové tramvaje pro Záhřeb od Končaru – modrá, bílý pruh na čele i na boku. Ale na Stadler asi dobrý
Zvenku se obě tramvaje trochu podobají. Uvnitř má interiér propracovanější Stadler.
Tak ono sa jedná o úplne odlišné koncepcie, navyše sa ich šírka líši o 35 cm, čo značne ovplyvňuje interiér. O podvozkoch nehovoriac.
Jak, na Stadler asi dobrý? Vypadá to povedeně. Modrou barvu používá RSAG už dlouho (včetně busů samozřejmě), jezdily v ní i T6A2 s nízkopodlažními vleky 4NBWE. Ty vleky teď jezdí v Kasselu, kde ten nátěr nemuseli asi moc měnit.
Automatic má se Stadlerem všude problém. Možná s vozy od Stadleru nikdy nejel nebo je neviděl a proto je to pro něj prostě bezvýznamný výrobce.
neřekl bych že všude problém ale vadí mi přístup firmy hlavně k výběrovým řízením a to nejen v Česku (například pro ÖBB a použití neplatného elektronického podpisu kdy si pokračování v soutěži Stadler vybrečel) – normálně si vyřazují účastníci i za takové blbosti jako je chyba v desetinné čárce a nikdo v soutěžích (možná kromě Škody) nepoužívá takové nonsence argumenty jako Stadler. Vadí mi politika firmy a to na co si občas hrajou a ne úplně všechny jejich výrobky. Vadí mi přístup třeba k zakázce pro pražské metro – sice neplánuji žádné podmínky, nikdy jsem nikam nic svého nedodal a… Číst vice »
Jak Stadler dává ruce pryč od svých vlastních tramvají v Ostravě?