Vy co pracujete v kanceláři ani to nekomentujte, popálení kávou nebo upadnutí tužky nikdo neřeší. Chybu muže udělat každý. Je dost rozdíl co musí znát takový jeřábník nebo někdo kdo veze lidi ve vlaku vs chytří vzdělaní vševědi, kteří hned komentují neschopnost dělníka či firy co udělal chybu. Tady se navíc neví zda to byla chyba jeřábníka, porucha jeřábu nebo nestabilní podloží.
A co Vy vlastně máte proti lidem pracujícím v kancelářích? Oni někdy můžou mít také dost velkou zodpovědnost, která může znamenat i ztráty na životech… Třeba architekti a spousta dalších profesí pracuje také v kancelářích…
A v tom výčtu pracovních úrazů jste ještě zapomněl na říznutí se o papír.
Zrzek
1 den
Klasika, tady nemůžeš, odtud do nedám, tady to nerozbalim a potom se to utrhne pod bačkorou.
Johanes
1 den
Zase nejaky rekvalifikovany jerabnik bud pretizeny nebo spatna statika jerabu,v kazdem pripade vina jerabnika…
Taky se mu mohla propadnout podpora do díry, o které nikdo nevěděl – staý propustek, kabelovod, cokoliv. Z fotek totiž není poznat, co se s tou podporou stalo.
Don Pedro
1 den
No jo, pátek třináctého. A pak že nemáme dávat na pověry… (ironie)
Btw.ten co jsme viděli v Praze 11 minut předtím byl taky Hanyš 🙂
Průvodce původní Aleš
1 den
11 minut před tím, než byla hasičům nahlášena tato havárie, jdu v Praze s desetiletým synem kolem úplně stejného autojeřábu a on se ptá, zda se nemůže převrátit, když by zvedal něco hodně těžkého. Říkám mu, že ne, ať se podívá, jak je na každé straně zapřený. Tak jsem se mu teď omluvil za mystifikaci.
Vy co pracujete v kanceláři ani to nekomentujte, popálení kávou nebo upadnutí tužky nikdo neřeší. Chybu muže udělat každý. Je dost rozdíl co musí znát takový jeřábník nebo někdo kdo veze lidi ve vlaku vs chytří vzdělaní vševědi, kteří hned komentují neschopnost dělníka či firy co udělal chybu. Tady se navíc neví zda to byla chyba jeřábníka, porucha jeřábu nebo nestabilní podloží.
Škoda, že zakazujete komentáře strojním inženýrům, co ten jeřáb navrhovali.
A co Vy vlastně máte proti lidem pracujícím v kancelářích? Oni někdy můžou mít také dost velkou zodpovědnost, která může znamenat i ztráty na životech… Třeba architekti a spousta dalších profesí pracuje také v kancelářích…
A v tom výčtu pracovních úrazů jste ještě zapomněl na říznutí se o papír.
Klasika, tady nemůžeš, odtud do nedám, tady to nerozbalim a potom se to utrhne pod bačkorou.
Zase nejaky rekvalifikovany jerabnik bud pretizeny nebo spatna statika jerabu,v kazdem pripade vina jerabnika…
Chytrý že? Vy určitě pracujete někde v kanceláři a tak pád tužky nikdo nezjistí. Přetížit to nejde má to váhy a nedovolí to.
Taky se mu mohla propadnout podpora do díry, o které nikdo nevěděl – staý propustek, kabelovod, cokoliv. Z fotek totiž není poznat, co se s tou podporou stalo.
No jo, pátek třináctého. A pak že nemáme dávat na pověry… (ironie)
Tak zase ale ve statistice leteckých neštěstí teď určitě před pátkem třináctého vede spíš čtvrtek dvanáctého…
Třeba nějaké znamení, že to nemají rekonstruovat.
Ty mínusy jsou znamení, že to nemáš komentovat.
Když fouká, stromy. Když je pěkně, jeřáby…
Takže zítra večer odklon přes osobní, juchů.
Žlutý jeřáb… Takže Hanyš?
Nebo Švestka?
Ten má modrozelený korporátní nátěr 🙂
maš tam kosek napisu vydět je to HANYŠ
Btw.ten co jsme viděli v Praze 11 minut předtím byl taky Hanyš 🙂
11 minut před tím, než byla hasičům nahlášena tato havárie, jdu v Praze s desetiletým synem kolem úplně stejného autojeřábu a on se ptá, zda se nemůže převrátit, když by zvedal něco hodně těžkého. Říkám mu, že ne, ať se podívá, jak je na každé straně zapřený. Tak jsem se mu teď omluvil za mystifikaci.
Na dráze jsou neomezené možnosti.
Doporučuji synka v budoucnu zapsat na nějakou prognostickou či věšteckou akademii nejlépe univerzitního typu,zdá se ,že talent mu nechybí.
:-)))
Nebylo by lepší na techniku? 🙂
Třeba natáčeli nějakou komedii. 🙂 Dnes je pátek a to se deji na koridoru vždy záhadné věci.
Navíc třináctého!
Já myslím, že už není potřeba nic vyšetřovat, všechno je jasné.