Do Indie s Wizz Airem. Budapešť má získat přelomovou linku

Wizz Air v Katovicích. Zdroj: Letiště KatoviceWizz Air v Katovicích. Zdroj: Letiště Katovice

Nízkonákladové aerolinky dosud z Evropy do Indie nelétají.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
holy.james067

S Wizz a do Indie?
Tak to fakt ne.
Wizz jsou nejnespolehlivější aerolinka a lety s Indy jsou peklo.
Ale třeba si to zákazníky najde.
Masochisty.

iron_liver

Lety do Indie jsou všechny plné Indů, tady jich budete mít v jednom letadle výrazně míň než na dosavadních srovnatelných linkách, kde nepotkáte nic menšího než 787. Navíc remcat na Indy, když destinace je Indie…

leos

Jsem zvědav na šířku sedaček a prostor pro nohy. W6 po Evropě ignoruji, pro vysokého člověka je to peklo.

J.K.

Jak se liší prostorově jejich sedačky třeba od Lufthansy – nijak?

Air Traveller

ale lisi … lufthansa ma roztec v narrowbody 30. wizzair 28.

clivek si sice rekne “5 cm” … ale tady tech 5 je presne tech 5 cm, ktere normalne rostly clovek uz pozna a jejich absence dovede byt pekne neprijemna

k tomu nesklapeci sedadla – tak uplne si ve wizzu let do indie asi ani nechci predstavovat.

J.K.

Souhlas s těmi 5 cm jestli je to znát, já si nevšiml. Ale nesklápěcí je u mě plus.

Průvodce původní Aleš

leos ale uváděl dva rozměry. Ta šířka je u Wizzu naopak o palec větší, než je dnes bohužel běžné u dálkových širokotrupých letadel (Wizz 321 18 palců, Lufthansa 350 17 palců).

iron_liver

A kam si podle vás Wizz syslí ty ušetřené centimetry, když kapacita u stejných modelů je u obou dopravců stejná?

Průvodce původní Aleš

LH má u A321 mnohem menší počet sedaček (i včetně prázdných B a D v businessu) než Wizz.

Tuaer

V evropské konfiguraci jsou si ta letadla poměrně podobná. Pokud ale budou aplikovat klasickou lowcost konfiguraci i na dálkové lety, tak rozdíl komfortu Lufthansy a Wizzu bude značný.

Tom

Doufám v nějaké lety s nima z Vídně aspoň do Indie