Do Indie s Wizz Airem. Budapešť má získat přelomovou linku
Wizz Air v Katovicích. Zdroj: Letiště Katovice

Nízkonákladové aerolinky dosud z Evropy do Indie nelétají.
Nízkonákladové aerolinky dosud z Evropy do Indie nelétají.
S Wizz a do Indie?
Tak to fakt ne.
Wizz jsou nejnespolehlivější aerolinka a lety s Indy jsou peklo.
Ale třeba si to zákazníky najde.
Masochisty.
Jsem zvědav na šířku sedaček a prostor pro nohy. W6 po Evropě ignoruji, pro vysokého člověka je to peklo.
Jak se liší prostorově jejich sedačky třeba od Lufthansy – nijak?
ale lisi … lufthansa ma roztec v narrowbody 30. wizzair 28.
clivek si sice rekne “5 cm” … ale tady tech 5 je presne tech 5 cm, ktere normalne rostly clovek uz pozna a jejich absence dovede byt pekne neprijemna
k tomu nesklapeci sedadla – tak uplne si ve wizzu let do indie asi ani nechci predstavovat.
Souhlas s těmi 5 cm jestli je to znát, já si nevšiml. Ale nesklápěcí je u mě plus.
leos ale uváděl dva rozměry. Ta šířka je u Wizzu naopak o palec větší, než je dnes bohužel běžné u dálkových širokotrupých letadel (Wizz 321 18 palců, Lufthansa 350 17 palců).
V evropské konfiguraci jsou si ta letadla poměrně podobná. Pokud ale budou aplikovat klasickou lowcost konfiguraci i na dálkové lety, tak rozdíl komfortu Lufthansy a Wizzu bude značný.
Doufám v nějaké lety s nima z Vídně aspoň do Indie