Do Česka dorazila na testy nová jednotka od Alstomu pro italské dráhy. V úpravě na vyšší rychlosti
Jednotka ETR 108 ve Velimi. Foto: VUZ

V Itálii zajistí provoz mezi Umbrií a hlavním městem včetně trasy po vysokorychlostní trati.
Kéž by ČD koupil něco takového a nahradil ty bednaky co používá na rychlících alespoň by byly bezbariérové
Snáď to nebude príliš brzdiť prevádzku na LAV (VRT).
Tyto jednotky se právě kupují za účelem nahradit klasické soupravy na 160 km/h, projíždějící po VRT.
A totéž se shodou okolností děje i na VRT v Holandsku, kde to nahrazuje klasiku s Traxxy.
Aspoň nebudú HSL Zuid ničiť ťažké rušne.👍
Aspoň nebudú LAV ničiť ťažké rušne.👍
12 vlaků na 200 + 1 na 160, to mohli vymyslet opravdu jen Italové 😀
Ta jedna extra bude masově vyráběná ETR 104.
Jaké to zvládne napěťové soustavy?
Tato verze je pouze 3000 V DC, ale obecně se samozřejmě Stream vyrábí s různými systémy.
Dokonce i trojsystém pro NS na trasu z Amsterdamu do Bruselu.
Konkrétně se jedná o linku Ancona – Řím.
Doplnění: Ancona není Umbrie, ale region Marche
To není, ale ta linka tam přes Umbrii vede 🙂
Doplňuju se: druhé rameno bude do Perugie (což už Umbrie je), což tvoří Y Řím – Foligno – Ancona/Perugia.