Dnešní moderní železnici již staví stroje

Pluh USP 2010 SWS. Foto: BudimexPluh USP 2010 SWS. Foto: Budimex

Motivací pro výrazné investice do své technické vybavenosti je pro největší polskou stavební firmu rovněž expanze na zahraniční trhy.

37 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukas

Tak je to prece jenom komercni placeny clanek. 🤣🤣🤣
Kazdopadne, stroje jsou potreba a vetsina spolecnosti v CR s nimi disponuje, a to stejne modejnimi ci jeste modernejsimi.

Ale polska pohadka o tom, ze stroje staci plati mozna na dalnici, ale ne na draze!!!

Lukáš Kníže

Inzerovaný článek zaplacený Budimexem.

PeDazOl

No a? .-))

Lukáš Kníže

Nic ví. 😅🤷‍♂️ Jen informuju… někdo by ne nemusel vidět.

PeDazOl

Informujete i na jiných portálech pod články o konkurentech Budimexu? .-) Aby ta vaše péče byla vyvážená.

Ivan_pha

Článek je avizovaný jako komerční, tak v čem je problém?

Kdyby nebyl, také by mi to vadilo.

Podbíječka co tam mají není ale žádný top stroj.

David

Těším se na robota co bude montovat modré zábradlí!

Jiří Kocurek

Opačný extrém je požadovat ručně drcený štěrk. A oba extrémy jsou nanic.

Asi neseženete 10.000 lidí k lopatě a krumáči, aby nahradili bagry a náklaďáky a nosili pražce a kolejnice na rameni.

David

Jestli chce SŽDC ručně drcený štěrk, protože se to tak vždycky dělalo, tak už rozumím tomu, že jim nevychází cenové odhady na stavby.

Ivan_pha

SŽDC už snad neexistuje, ne?

JiP

To je zajimave, Perner postavil trat Olomouc Praha za 4 roky lopatami. Nedavno zde zminenou trat Pce HK 22 km uz opravujeme 10 let a porad neni hotovo.

PeDazOl

Založte si Perner s.r.o. a dokažte to co on, SŽ si s vámi plácne… Je kapitalismus a svoboda podnikání, můžete realizovat svoje sny zcela svobodně….

JiP

To je ale tezka demagogie, ty harmonogramy vystavby tvori SZ, nikoliv zhotovitel! Dnesni firmy by tu trat Pce-HK klidne zvladli za rok, to by to ale musel nekdo takto objednat.

PeDazOl

Nabídněte kapacitu stroje lidi poloviční termíny a nižší ceny plácnete si s SŽ logicky úspora času a ceny znamená, že za peníze z rozpočtu se toho může postavit víc…. To je taky demagogie? .-))

JiP

To je nesmysl co pisete, firmy toto zvladnou. Problem je naprosto nesystemovy pristup SZ. Zkratka by se nestavelo tolik staveb soucasne, ty rozpracovane by ale by;y rychle hotove s minimalizovanym vlivem na provoz. Je pravidlem SZ, ze zavrou jednokolejnou trat, aby opravily napr. svrsek, aby rok na to na stejnem useku opravovaly most. Vzhledeme k tomu, ze vetsina trati na nsi siti je jednokolejna, tak toto drobeni oprav na dilci stavby ma zasadne negativni a vliv na provoz a zminena trat Pce-HK je toho zarnym prikladem.

PeDazOl

Ale založte tu firmu a zvládněte to rychlejiiiii, nechápete? .-))

JiP

Vnimate co pisu? Firmy umeji stavet rychle, chyba je na strane zadavatele t.j. SZ.

PeDazOl

Dokažte SŽ, že to jde rychleji a bude plánovat jinak. Chápete co píšu? :-)))

percula

Spuštění to co čtěte i vnímat, pravda prý to někomu dělá problémy.

PeDazOl

Můžete to svoje sdělení přeložit i do češtiny? 🙂

adamgolias

co tu pořád radíte co kdo má zakládat? od toho snad uz tu firmy jsou zalozene. a ze perner stavel 4 roky 200km a swietelsky , skanska a desitky dalsich privezou na usek 22km 20 lidi a rejpaji se v tom 2 roky je realny stav. to je popis situace . neco jako kdyz napisu ze papir v sesite je nalinkovany. proste to tak je. budete mi ted radit abych si zalozil firmu na papir bez linek? prestante blbe radit a ctete poradne. a pokud nekdo zada praci na 2 roky tak nejspis proto , ze neexistuje firma , ktera… Číst vice »

PeDazOl

A proč tady vy všichni všem radíte co mají dělat? Mělo by se, je třeba, někdo by měl, ono by se mělo, stát má…? Zvedněte zadek a dokažte, že to umíte líp. Chytrých řečí tady mají všichni. … je kapitalismus a svoboda podnikání….. Takže tady se radí jen jedněm jo? To se jako může jo? .)))

percula

atak se předvede sám, psát to ano, radit ano, ale am něco udělat to ne.

PeDazOl

Opakuji prosbu, zda by to šlo přeložit do češtiny.

Leinad

Stavební firma to umí.
Průser je v zadání – firma 1 si v úseku A-B udělá svou práci. Ze by při zastaveném provozu mohla firma 2 dělat něco jiného ve stejném úseku, to Spržel nenapadne, radši vyhlásí opakovanou výluku.

PeDazOl

Tak to té SŽ napište, pokud to SŽ nenapadne, s jakýmkoliv zlepšovákem se máte hlásit tam kde může pomoci, v debatách nám to není vůbec platné.

PvvS

A kolikpak tambylo dělníků, mrtvých, zmrzačených..

JiP

No tak clanek je prece o tom, ze stavet lze rychle i bez tisicu delniku a mrtvych na stavbe, coz koneckoncu staci mrknout treba do Rakouska ci Polska, kde se tak standardne deje.

PvvS

Vy se odkazujete na Pernera a jeho 4 roky…

Alibaba

A kolik tam Pernerovi jezdilo vlaků?

Jan T.

Spíš kolik norem musel tehdy splnit.

Alibaba

A vopruz v podobě Dětí Země taky neměli…

Jarda

Jestli to maj opravdu tak mechanizovaný, že tam clovek je skoro od toho aby jen hlidal stroje, tak by měly ty stavby podstatně zlevnit a zrychlit. Ale vysvětlujte to sž….

Rejpal

Jenže to by tady musel stavět Budimex.

bkv

Tím myslíte, že jiné firmy podobné stroje nemají?

IGCT

Ne, on tím myslí to, že české firmy mají přemrštěné zisky. To je ten problém.

bkv

A to máte podložené nebo jde jen o výkřik do tmy?
A jinak, považujete Strabag, Colas, Eurovii, apod. za české firmy?