Dnešní moderní železnici již staví stroje
Pluh USP 2010 SWS. Foto: Budimex
Motivací pro výrazné investice do své technické vybavenosti je pro největší polskou stavební firmu rovněž expanze na zahraniční trhy.
Motivací pro výrazné investice do své technické vybavenosti je pro největší polskou stavební firmu rovněž expanze na zahraniční trhy.
Tak je to prece jenom komercni placeny clanek. 🤣🤣🤣
Kazdopadne, stroje jsou potreba a vetsina spolecnosti v CR s nimi disponuje, a to stejne modejnimi ci jeste modernejsimi.
Ale polska pohadka o tom, ze stroje staci plati mozna na dalnici, ale ne na draze!!!
Inzerovaný článek zaplacený Budimexem.
No a? .-))
Nic ví. 😅🤷♂️ Jen informuju… někdo by ne nemusel vidět.
Informujete i na jiných portálech pod články o konkurentech Budimexu? .-) Aby ta vaše péče byla vyvážená.
Článek je avizovaný jako komerční, tak v čem je problém?
Kdyby nebyl, také by mi to vadilo.
Podbíječka co tam mají není ale žádný top stroj.
Těším se na robota co bude montovat modré zábradlí!
Opačný extrém je požadovat ručně drcený štěrk. A oba extrémy jsou nanic.
Asi neseženete 10.000 lidí k lopatě a krumáči, aby nahradili bagry a náklaďáky a nosili pražce a kolejnice na rameni.
Jestli chce SŽDC ručně drcený štěrk, protože se to tak vždycky dělalo, tak už rozumím tomu, že jim nevychází cenové odhady na stavby.
SŽDC už snad neexistuje, ne?
To je zajimave, Perner postavil trat Olomouc Praha za 4 roky lopatami. Nedavno zde zminenou trat Pce HK 22 km uz opravujeme 10 let a porad neni hotovo.
Založte si Perner s.r.o. a dokažte to co on, SŽ si s vámi plácne… Je kapitalismus a svoboda podnikání, můžete realizovat svoje sny zcela svobodně….
To je ale tezka demagogie, ty harmonogramy vystavby tvori SZ, nikoliv zhotovitel! Dnesni firmy by tu trat Pce-HK klidne zvladli za rok, to by to ale musel nekdo takto objednat.
Nabídněte kapacitu stroje lidi poloviční termíny a nižší ceny plácnete si s SŽ logicky úspora času a ceny znamená, že za peníze z rozpočtu se toho může postavit víc…. To je taky demagogie? .-))
To je nesmysl co pisete, firmy toto zvladnou. Problem je naprosto nesystemovy pristup SZ. Zkratka by se nestavelo tolik staveb soucasne, ty rozpracovane by ale by;y rychle hotove s minimalizovanym vlivem na provoz. Je pravidlem SZ, ze zavrou jednokolejnou trat, aby opravily napr. svrsek, aby rok na to na stejnem useku opravovaly most. Vzhledeme k tomu, ze vetsina trati na nsi siti je jednokolejna, tak toto drobeni oprav na dilci stavby ma zasadne negativni a vliv na provoz a zminena trat Pce-HK je toho zarnym prikladem.
Ale založte tu firmu a zvládněte to rychlejiiiii, nechápete? .-))
Vnimate co pisu? Firmy umeji stavet rychle, chyba je na strane zadavatele t.j. SZ.
Dokažte SŽ, že to jde rychleji a bude plánovat jinak. Chápete co píšu? :-)))
Spuštění to co čtěte i vnímat, pravda prý to někomu dělá problémy.
Můžete to svoje sdělení přeložit i do češtiny? 🙂
co tu pořád radíte co kdo má zakládat? od toho snad uz tu firmy jsou zalozene. a ze perner stavel 4 roky 200km a swietelsky , skanska a desitky dalsich privezou na usek 22km 20 lidi a rejpaji se v tom 2 roky je realny stav. to je popis situace . neco jako kdyz napisu ze papir v sesite je nalinkovany. proste to tak je. budete mi ted radit abych si zalozil firmu na papir bez linek? prestante blbe radit a ctete poradne. a pokud nekdo zada praci na 2 roky tak nejspis proto , ze neexistuje firma , ktera… Číst vice »
A proč tady vy všichni všem radíte co mají dělat? Mělo by se, je třeba, někdo by měl, ono by se mělo, stát má…? Zvedněte zadek a dokažte, že to umíte líp. Chytrých řečí tady mají všichni. … je kapitalismus a svoboda podnikání….. Takže tady se radí jen jedněm jo? To se jako může jo? .)))
atak se předvede sám, psát to ano, radit ano, ale am něco udělat to ne.
Opakuji prosbu, zda by to šlo přeložit do češtiny.
Stavební firma to umí.
Průser je v zadání – firma 1 si v úseku A-B udělá svou práci. Ze by při zastaveném provozu mohla firma 2 dělat něco jiného ve stejném úseku, to Spržel nenapadne, radši vyhlásí opakovanou výluku.
Tak to té SŽ napište, pokud to SŽ nenapadne, s jakýmkoliv zlepšovákem se máte hlásit tam kde může pomoci, v debatách nám to není vůbec platné.
A kolikpak tambylo dělníků, mrtvých, zmrzačených..
No tak clanek je prece o tom, ze stavet lze rychle i bez tisicu delniku a mrtvych na stavbe, coz koneckoncu staci mrknout treba do Rakouska ci Polska, kde se tak standardne deje.
Vy se odkazujete na Pernera a jeho 4 roky…
A kolik tam Pernerovi jezdilo vlaků?
Spíš kolik norem musel tehdy splnit.
A vopruz v podobě Dětí Země taky neměli…
Jestli to maj opravdu tak mechanizovaný, že tam clovek je skoro od toho aby jen hlidal stroje, tak by měly ty stavby podstatně zlevnit a zrychlit. Ale vysvětlujte to sž….
Jenže to by tady musel stavět Budimex.
Tím myslíte, že jiné firmy podobné stroje nemají?
Ne, on tím myslí to, že české firmy mají přemrštěné zisky. To je ten problém.
A to máte podložené nebo jde jen o výkřik do tmy?
A jinak, považujete Strabag, Colas, Eurovii, apod. za české firmy?