Dlouhé čekání na obchvat Kralup. Kraj po roce a půl vybral firmu na přeložky a první mosty

Nový obchvat Staré Boleslavi. Foto: Krajská správa a údržba silnic Středočeského kraje.Nový obchvat Staré Boleslavi. Foto: Krajská správa a údržba silnic Středočeského kraje.

Hlavní stavba stále nemá povolení.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Priserak77

Kralupy budou brzy pěší zónou, protože je tam taková zácpa, že auta jezdí krokem. A radnice dále podporuje další výstavbu. Kdo má rozum, tak odtud utíká. Jinak se skutečnou stavbou obchvatu se v nejbližších 20 letech nepočítá.

Koro

Tam bych nešel bydlet ani zadarmo

Radim Potůček

Ono se to tam za posledních 5 let neskutečně změnilo k lepšímu- zajed se tam podívat a sám uvidíš.
Přestavba nadrazi a výstavba nové čtvrti u nadrazi tom ještě víc pomůže.

Huh

Přesně tak, už nejsme v roce 1970. Dělají to město pro lidi, nikoliv pro auta. Viz třeba úpravy náměstí u nádraží.

Pavel

Já tu bydlím už 20 let za peníze a nestěžuji si. Vše mám po ruce a ač se to neznalým nemusí zdát, je tu i krásná příroda 🙂 Pokud chcete bydlet ve větším městě u Prahy s občanskou vybaveností a dostupností vlakem 30 minut do centra, tak těch možností zas tolik nemáte…

MP22

Taky jdou ty byty u nádraží na dračku. Doufám že se tam zruší i ty další průmyslové areály a bytové domy budou růst dál od města i za tímto projektem. Je to velice dobré místo k bydlení.

vlastimil.babka

Nejen že nemá povolení, ale teprve se připravuje nová žádost EIA, viz poslední novinka z 6.9.2024 na https://spolekkamyk.cz/

Honza

spolek Kamyk je docela škůdce s dlouhými kusadly. Kusadla se však všem podobnými hodně brzy zkrátí úměrně jak se bude postupně zastavovat doprava nejen ve dvacetitisícových městech ale i ve vznikajících satelitech. Ono je totiž taková móda předvádět se co vše se dokáže zastavit několika kecalama. Třeba se pletu že?

Jiří Kocurek

Podle vozru já nechci hospodu, já chci, aby sousedova zkrachovala. A tak prohlásím, že neexistuje právní nárok na silnici a znemožním k hospodě příjezd/zásobování. Že byla veřejná smetu tím, že soukromé osoby nemají nárok využívat veřejné komunikace.

To jsem nevymyslel já, tuhle demagogii vymysleli jiní.

František

Na těch stavbách krajů (i třeba Pardubice) je fakt vidět kolik je práce za RSD. Po dálnicích by snad mohli nabízet svoje služby krajům při silnice nižší třídy za nějaký poplatek – ať se prostě udrží fungující team, který dokáže dotáhnout dopravní stavby do konce v nějaké rozumné době.

Tomáš

Já už mám u nich zamluvenou Radlickou radiálu, místo neschopné Prahy.

Radim Potůček

„Neschopná Praha“ staví metro za 100 miliard že svého protoze ji stat na to neprispeje ani korunu (Radlicka je v planu po roce 20230) – v Brně ty všechny dopravní stavby platí stát- takže i ty že svých daní…

SYN

Jo to se to platí „za své“ když má stolice zdaleka nejvyšší částku (i procento) z daní… a jako jediná má statut kraje, proto některé věci platí tento kraj.

MP22

Nebude lepší ty kraje zrušit? Silnice moc nezvládají, dopravní obslužnost také často ne a o školství škoda mluvit… Naprosto zbytečné instituty.. stačilo by mít stát a okresy, na těch vyřídit to s čím se dnes musí na kraj, žádné kraje, žádné obce s rozšířenou působností… Stát by byl efektivnější a bohatější

František

Okresy byly zrušeny a bylo to dobře min úředníků.

Jinak ano, přínos krajů se za těch 20 let moc neukázal.

Aaaa

Protože dostali samé nevděčné oblasti a málo peněz na ně.

Jiří Kocurek

Připadne vám IDS v Jihočeském kraji jako výborný? Představte si, že Nábřeží by mělo nějakýsi IDS na papíře a v reálu skutek utek celorepublikově.

Ono to z Prahy vypadá divně, ale lidi by z Liberce do Žitavy za 200 Kč jednosměrně fakt nejezdili. Tam si tu přeshraniční dopravu musel kraj zařídit sám, protože na Nábřeží na to od revoluce …

Názornou ukázku pak máte na trati Vsetín-Púchov, kde se Slovenská obdoba Nábřeží rozhodla vlaky neobjednat, bez zdůvodnění.

Někdo neznámý

Okresy nebyly zrušeny, pouze okresní úřady. 😉

Jiří Kocurek

Takže agenda z kraje by se musela dělat v každém okrese. Tedy místo 1 úřadu na kraji nějakých 20 okresních. Ušetříme!

Jo a krajské IDS, co s nimi? Každý okres svoje nebo to zatáhne centrální úřad v Praze, celorepublikový Oneticket (cena) zkřížený s OpenCard (cena!!) a končící na hranicích státu, dál jedině s NRT https://dopravni.net/zeleznice/21446/preshranicni-jizdne/

MP22

No já to myslel spíše územně-administrativně, že by by mapě existovali jen okresy. Vše podstatné by bylo delegováno na kraj ale styk s občany, pokud by bylo potřeba, by byl v okresním městě. Pořád máte nějaké věci a běhat kvůli tomu co Prahy by byl nesmysl… Ale nebylo by žádných zastupitelstv.. jen kontaktní pracoviště

MP22

*na stát