Zlín má naprosté minimum tranzitní dopravy, to je holý fakt podložený průzkumy. Problémem Zlína je hlavně vnitřní doprava a ta co ve Zlíně končí/začíná. Tranzit východ-západ je pouhých 2000 vozidel denně v součtu obou směrů, což je pouhých 10% z toho co do Zlína přijíždí od Vizovic
Snad se začnou stavět brzy obchvaty i dalších podobně dopravně přetížených okresních měst. Těch evergreenů je po ČR pořád hodně.
libcha
2 dny
Tak ještě tu jsou desítky let čekání na železniční spojku tamtéž.
libcha
2 dny
Ten kruháč, to je zase perla. Nepoučili se Benešovem a dál staví kruháče na obchvatech. Zbytečné úzké hrdlo a podvázání jinak spíše naddimenzované kapacity.
Horší je ten kruháč na příjezdu od Česke Skalice.Už při současné intenzitě provozu od Nového Města nad Metují se tam zcela jistě budou tvořit kolony.A pochybuji ,že by intenzita provozu v budoucnu klesla.
Jo kruhac to budou hezké zácpy pritom jde voodstate jen o smichani dopravni proudu z I33 a I14….Ovšem co mi hlava nebere to zakončení v Bělovsi kde po dokončení D11 se dá předpokládat omezení kamionu a převládající tranzit do Hronova, Police,Teplic a Broumova.
No to je taky paskvil 😉 nicméně dával smyls – pze nikdo nevěděl za jak dlouho se bude pokračovat na Trutnov. Jen ten Kruhac u Jaroměře nekříží dvě celkem vytížené trasy
tady je ale pochvalných komentářů…. že se konečně bude stavět….
Nějak tam na konci zapomněli napojit silnici 303 do Hronova…
tranzitní doprava ve velkých městech?
Zlín mrk mrk
Znojmo, Liberec…
Zlín má naprosté minimum tranzitní dopravy, to je holý fakt podložený průzkumy. Problémem Zlína je hlavně vnitřní doprava a ta co ve Zlíně končí/začíná. Tranzit východ-západ je pouhých 2000 vozidel denně v součtu obou směrů, což je pouhých 10% z toho co do Zlína přijíždí od Vizovic
Třebíč
Snad se začnou stavět brzy obchvaty i dalších podobně dopravně přetížených okresních měst. Těch evergreenů je po ČR pořád hodně.
Tak ještě tu jsou desítky let čekání na železniční spojku tamtéž.
Ten kruháč, to je zase perla. Nepoučili se Benešovem a dál staví kruháče na obchvatech. Zbytečné úzké hrdlo a podvázání jinak spíše naddimenzované kapacity.
Ešte horšie sú tie 3 stykové križovatky. Na novostavbe, v roku 2025…
Již od Náchoda se neustále ptá, kdy už tam budeme…
Tak jeste tu Vysokovskou spojku.
Konečně
Super zpráva ale šílené je, že tam nejsou čtyři pruhy 🙁
proč hned „šílené“? čtyři pruhy nejsou ani na jednom, ani na druhým konci. proč by měly být zrovna tady?
část kamionovéo tranzitu určitě odvede dokončená D11 na polské hranice.
Horší je ten kruháč na příjezdu od Česke Skalice.Už při současné intenzitě provozu od Nového Města nad Metují se tam zcela jistě budou tvořit kolony.A pochybuji ,že by intenzita provozu v budoucnu klesla.
Jo kruhac to budou hezké zácpy pritom jde voodstate jen o smichani dopravni proudu z I33 a I14….Ovšem co mi hlava nebere to zakončení v Bělovsi kde po dokončení D11 se dá předpokládat omezení kamionu a převládající tranzit do Hronova, Police,Teplic a Broumova.
Na sjezdu z D11 je také kruháč…vidíte tam nějaké kolony?
No to je taky paskvil 😉 nicméně dával smyls – pze nikdo nevěděl za jak dlouho se bude pokračovat na Trutnov. Jen ten Kruhac u Jaroměře nekříží dvě celkem vytížené trasy
No tak tam právě vidím kolony dost často.