Delší tunel či zohlednění změn klimatu. Úřad nařídil pro Pražský okruh přes sto podmínek

Mimoúrovňová křižovatka Přední Kopanina, odkud má pokračovat Pražský okruh k Suchdolu. Foto: okruhprahy.czMimoúrovňová křižovatka Přední Kopanina, odkud má pokračovat Pražský okruh k Suchdolu. Foto: okruhprahy.cz

ŘSD má platit i výměnu topných systémů v domech podél trasy.

45 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
udavač

Ty obrázky jsou ovšem nějaké staré = rozhoodně nezobrazujjí všechny tunely na levém břehu Vltavy (v úplné délce), s jejichž existencí se nově počítá.

Dálnice

Standardni kombinace inženýrských reseni, drzhubneho pro mistni (vymenime okna, kotle atd na naklady státu) a papirovych tanecku na záchranu planety a přilehlého vesmiru. Pokud to pomuze hladšímu projednani a zahajeni stavby co nejdříve, pojdme do toho. Ten okruh mel byt uz před 30-40 lety…

udavač

Z dnešního pohledu je naopak dobře, že ten okruh už 30 – 40 roků nestojí, tedy rozhodně ne v této poloze: raději si ani nezkouším představit, kolik a jakých problémů by jeho tehdy postavená podoba v dnešní době znamenala a jaké potíže a náklady by jejich řešení teď přinášelo.

FRX

Hlavnè aby nezapomnèli , že vysazené oselenĕní musí být provedeno pouze původní kvètenou a dřevènou. Žádný Bolṣ̌evnìk Hradčanský , Nebo Ṣ̌ípatka Sudetská !!

lsstratus

Vyserte se na nějaké pražské liberálně progresivní kretény, když to nechtějí,tak ať chcípnou v kolonách

Clovek

Prazsti liberalne progresivni kreteni nejsou blby, aby po Praze jezdili autem

Surio Mario

Chápu správně, že místní nemají zrovna ekologické vytápění, a protože provoz na okruhu by zvýšil lokální znečištění ovzduší nad přijatelnou mez, tak ŘSD musí místním zaplatit kvalitní kotle, aby už netopili odpadem a plasty?

Vlastimil Kocurek

Když jsou ti lidé v místě stavby D0 tak vychytralí, proč si stavěli domy v místech, kde povede DO ???????. To jim nedošlo, asi si mysleli, že kvůli nim se předělá celý svět.
Nechtěli by také zaplatit stravování a jiné životní náklady, třeba pojistky na domy, životní pojištění, opravy domů, …………
Prostě to člověk jen žasne.
Osobně bych to řešil přesně podle technických morem, a úředníky, kteří tyto normy poruší, bych prostě předal k vyšetřování, za nehospodárnost.

PetrH

No, naštěstí o ničem nerozhodujete.

Jméno

Však už to řeší “podle norem” pěkných pár let, myslíte, že hospodárnost se odvozuje pouze od ceny pořízení nebo má širší souvislosti? (Napr. čas). Suchdol je stará obec, myslíte že byl okruh v mapě dříve než nejstarší dům?

PetrH

Stačí topit jen uhlím. Když k tomu přidáte znečištění z dálnice, tak se holt dostanete nad normy ohledně prachu. I když nám tady příznivci spalováků tvrdí, že jejich auta čistí vzduch a z výfuku by se dalo dýchat.

Petr

To je zajímavé a na D4 v Milíně, nějak opomněli úpravy dle EIA proti hluku. Například vdvojitou protihlukovku. Uvidíme zda tam bude alespoň požadované omezení rychlosti v nočních hodinách.

Vlada

Nechápu, že se to neprojektuje od začátku na šest pruhů.

_jan91

Jak jste na to přišel? Všechny dosud nepostavené úseky Pražského okruhu budou v 3+3.

PetrH

Tihle lidé nečtou, ti jen nadávají a stěžují si. Nebo záměrně lžou.

MP22

Třeba by chtěl 6 v každém směru 😁

Kkghh

A bude i kvalitní soutěž na vzhled mostu? Nebo bude se zase nějaký hnusný betonový most, který dokáže navrhnut stavař v prvním ročníku

David

Co máte na myslí, že by treba místo pilířů byla socha Atlase?

platamond

Nebo Kotase…:-).

DavidS

Také doufám, že bude architektonická soutěž

Padre

Nejlepší by bylo vést dálnici u Suchdola z břehu na břeh po sypané hrází.Tim by se vyřešil i problém tzv Prahy.

Jméno

Konečně namísto zesměšňování tzv. nimbystů vzal někdo rozum do hrsti a nařídil celkem solidní kompenzační opatření. Intenzita dopravy neustále roste, parametry dálnice se zvětšují a nelze odkazovat na to, že trasa je v mapě desítky let a každý že s tím měl počítat. Jen ať to udělají pořádně, vyplatí se to.

tomas.vachalec

Kompenzační opatření…… Aha, pak se divíme, kolik stojí kilometr dálnice.

Jméno

tak jistě by šlo třeba místo drahé Blanky proubourat víc pruhů ve Veletržní, to bychom ušetřili

Ondřej

Tohle se mi líbí. Chápu nutnost okruhu, ale uvědomuju si problémy s vedením blízko městu. Takže velmi oceňuji všechny podmínky, díky kterým bude dálnice o něco citlivěji umístěná (i když to bude dražší – holt taková sranda nemůže být levná).

Maara

Nemáte někdo link na to rozhodnutí?

mic

To by mě zajímalo, jak chtějí dostat přebytečnou zeminu dolů k Vltavě, aby ji odvezli lodí. Účelová komunikace, přístav, výtah?
Mnohem víc by se mi líbilo její rozvezení podél dálnice a nasypání protihlukového valu.

Jan

To by znamenalo další výkup/vyvlastňování pozemků.

mic

Ale zase by se to dalo obcím prodat jako eko frendly vstřícnost …

David

Správně, trochu prisypat na jedny straně obchvatu a může to sloužit i jako městské hradby a chránit před nájezdy vesničanů!

Do těch lodí by to mohli zkusit i lanovkou, jestli teda nebude ničit panorama.

Kubrt

Autama po Kamýcké a nakládat do lodí u Hydrologického ústavu 🙂
Taky nevím, jak si to představují.

FrenkyUL

Dočasná nákladní lanovka a muže být taky po zemi.

Mic

Náčelníku, nechci být kverulant, ale nevadí, že je tam pešuňk a koleje?

Tomáš

Kvůli pár lidem v Suchdole takové manévry, ale co uděljí pro dadatečnou ochranu lidí ve Spořilově, Holešovičkách, na Barrandově?

troglj

Postaví ten okruh.

Mirek

Na Spořilově klesne doprava jakmile bud hotova stavba 511. A ten pokles bude výrazný (kamiony -90%, osobní auta -30%).
Holešovičkám pomůže jen Severní obchvat Prahy. Nebo zakopání, ale to je velmi zdlouhavé, drahé, složité a stejně to nevyřeší většinu problémů.
Na Barrandově je po dostavění Jihovýchodní části okruhu mnohem menší doprava (já tam nejezdím, ale kolega říká že to není špatné).

MP22

No nalejme si čistého vína, do roka je tam ten provoz osobních aut stejný, ba ne ještě větší, díky absenci kamionů. To stejné se stalo s Jižní spojkou.

Jan

Jestliže klesne doprava, tak ať se odeberou pruhy, ať se tak znovu nenaindukuje.

Ondra

Třeba se ty manévry dělají kuli tomu, aby se nemusela řešit dodatečná ochrana 😮

Tomáš

Ta se má právě řešit u výše zníměných – prioritně, protože škodlivý stav tam je už dlouho.

Hlavně rozumný průjezd a bezpečnost

Vzhledem k rozšiřování dálnic od Prahy na 4 + 4 pruhy by hlavně chtělo zvážit tady rovnou to samé. Tunely u Radotína jsou ukázkou jak málo jízdních pruhů a špatně naprojektované sklony zatáček způsobují opakované nehody

Tomáš

Dálnice od Prahy se budou rozšiřovat na maximálně 3+3 pruhy.

Dejf

zatim… 😀