Delší tunel či zohlednění změn klimatu. Úřad nařídil pro Pražský okruh přes sto podmínek
Mimoúrovňová křižovatka Přední Kopanina, odkud má pokračovat Pražský okruh k Suchdolu. Foto: okruhprahy.cz
ŘSD má platit i výměnu topných systémů v domech podél trasy.
Ty obrázky jsou ovšem nějaké staré = rozhoodně nezobrazujjí všechny tunely na levém břehu Vltavy (v úplné délce), s jejichž existencí se nově počítá.
Standardni kombinace inženýrských reseni, drzhubneho pro mistni (vymenime okna, kotle atd na naklady státu) a papirovych tanecku na záchranu planety a přilehlého vesmiru. Pokud to pomuze hladšímu projednani a zahajeni stavby co nejdříve, pojdme do toho. Ten okruh mel byt uz před 30-40 lety…
Z dnešního pohledu je naopak dobře, že ten okruh už 30 – 40 roků nestojí, tedy rozhodně ne v této poloze: raději si ani nezkouším představit, kolik a jakých problémů by jeho tehdy postavená podoba v dnešní době znamenala a jaké potíže a náklady by jejich řešení teď přinášelo.
Hlavnè aby nezapomnèli , že vysazené oselenĕní musí být provedeno pouze původní kvètenou a dřevènou. Žádný Bolṣ̌evnìk Hradčanský , Nebo Ṣ̌ípatka Sudetská !!
Vyserte se na nějaké pražské liberálně progresivní kretény, když to nechtějí,tak ať chcípnou v kolonách
Prazsti liberalne progresivni kreteni nejsou blby, aby po Praze jezdili autem
Chápu správně, že místní nemají zrovna ekologické vytápění, a protože provoz na okruhu by zvýšil lokální znečištění ovzduší nad přijatelnou mez, tak ŘSD musí místním zaplatit kvalitní kotle, aby už netopili odpadem a plasty?
Když jsou ti lidé v místě stavby D0 tak vychytralí, proč si stavěli domy v místech, kde povede DO ???????. To jim nedošlo, asi si mysleli, že kvůli nim se předělá celý svět.
Nechtěli by také zaplatit stravování a jiné životní náklady, třeba pojistky na domy, životní pojištění, opravy domů, …………
Prostě to člověk jen žasne.
Osobně bych to řešil přesně podle technických morem, a úředníky, kteří tyto normy poruší, bych prostě předal k vyšetřování, za nehospodárnost.
No, naštěstí o ničem nerozhodujete.
Však už to řeší “podle norem” pěkných pár let, myslíte, že hospodárnost se odvozuje pouze od ceny pořízení nebo má širší souvislosti? (Napr. čas). Suchdol je stará obec, myslíte že byl okruh v mapě dříve než nejstarší dům?
Stačí topit jen uhlím. Když k tomu přidáte znečištění z dálnice, tak se holt dostanete nad normy ohledně prachu. I když nám tady příznivci spalováků tvrdí, že jejich auta čistí vzduch a z výfuku by se dalo dýchat.
To je zajímavé a na D4 v Milíně, nějak opomněli úpravy dle EIA proti hluku. Například vdvojitou protihlukovku. Uvidíme zda tam bude alespoň požadované omezení rychlosti v nočních hodinách.
Nechápu, že se to neprojektuje od začátku na šest pruhů.
Jak jste na to přišel? Všechny dosud nepostavené úseky Pražského okruhu budou v 3+3.
Tihle lidé nečtou, ti jen nadávají a stěžují si. Nebo záměrně lžou.
Třeba by chtěl 6 v každém směru 😁
A bude i kvalitní soutěž na vzhled mostu? Nebo bude se zase nějaký hnusný betonový most, který dokáže navrhnut stavař v prvním ročníku
Co máte na myslí, že by treba místo pilířů byla socha Atlase?
Nebo Kotase…:-).
Také doufám, že bude architektonická soutěž
Nejlepší by bylo vést dálnici u Suchdola z břehu na břeh po sypané hrází.Tim by se vyřešil i problém tzv Prahy.
Konečně namísto zesměšňování tzv. nimbystů vzal někdo rozum do hrsti a nařídil celkem solidní kompenzační opatření. Intenzita dopravy neustále roste, parametry dálnice se zvětšují a nelze odkazovat na to, že trasa je v mapě desítky let a každý že s tím měl počítat. Jen ať to udělají pořádně, vyplatí se to.
Kompenzační opatření…… Aha, pak se divíme, kolik stojí kilometr dálnice.
tak jistě by šlo třeba místo drahé Blanky proubourat víc pruhů ve Veletržní, to bychom ušetřili
Tohle se mi líbí. Chápu nutnost okruhu, ale uvědomuju si problémy s vedením blízko městu. Takže velmi oceňuji všechny podmínky, díky kterým bude dálnice o něco citlivěji umístěná (i když to bude dražší – holt taková sranda nemůže být levná).
Nemáte někdo link na to rozhodnutí?
https://portal.cenia.cz/eiasea/download/RUlBX01aUDUyMF96YXZlcnlTdGFuRE9DXzExNzYwODc0MTEwMzUxNjgzNzIucGRm/MZP520_zaveryStan.pdf
Díky moc.
To by mě zajímalo, jak chtějí dostat přebytečnou zeminu dolů k Vltavě, aby ji odvezli lodí. Účelová komunikace, přístav, výtah?
Mnohem víc by se mi líbilo její rozvezení podél dálnice a nasypání protihlukového valu.
To by znamenalo další výkup/vyvlastňování pozemků.
Ale zase by se to dalo obcím prodat jako eko frendly vstřícnost …
Správně, trochu prisypat na jedny straně obchvatu a může to sloužit i jako městské hradby a chránit před nájezdy vesničanů!
Do těch lodí by to mohli zkusit i lanovkou, jestli teda nebude ničit panorama.
Autama po Kamýcké a nakládat do lodí u Hydrologického ústavu 🙂
Taky nevím, jak si to představují.
Dočasná nákladní lanovka a muže být taky po zemi.
Náčelníku, nechci být kverulant, ale nevadí, že je tam pešuňk a koleje?
Kvůli pár lidem v Suchdole takové manévry, ale co uděljí pro dadatečnou ochranu lidí ve Spořilově, Holešovičkách, na Barrandově?
Postaví ten okruh.
Na Spořilově klesne doprava jakmile bud hotova stavba 511. A ten pokles bude výrazný (kamiony -90%, osobní auta -30%).
Holešovičkám pomůže jen Severní obchvat Prahy. Nebo zakopání, ale to je velmi zdlouhavé, drahé, složité a stejně to nevyřeší většinu problémů.
Na Barrandově je po dostavění Jihovýchodní části okruhu mnohem menší doprava (já tam nejezdím, ale kolega říká že to není špatné).
No nalejme si čistého vína, do roka je tam ten provoz osobních aut stejný, ba ne ještě větší, díky absenci kamionů. To stejné se stalo s Jižní spojkou.
Jestliže klesne doprava, tak ať se odeberou pruhy, ať se tak znovu nenaindukuje.
Třeba se ty manévry dělají kuli tomu, aby se nemusela řešit dodatečná ochrana 😮
Ta se má právě řešit u výše zníměných – prioritně, protože škodlivý stav tam je už dlouho.
Vzhledem k rozšiřování dálnic od Prahy na 4 + 4 pruhy by hlavně chtělo zvážit tady rovnou to samé. Tunely u Radotína jsou ukázkou jak málo jízdních pruhů a špatně naprojektované sklony zatáček způsobují opakované nehody
Dálnice od Prahy se budou rozšiřovat na maximálně 3+3 pruhy.
zatim… 😀