De Havilland představil inovovaný Twin Otter, Classic 300-G je pátou generací ikonického letounu DHC-6

DHC-6 Twin Otter Classic 300-G. Zdroj: De Havilland CanadaDHC-6 Twin Otter Classic 300-G. Zdroj: De Havilland Canada

Firma už má pevné i předběžné kontrakty na dodání 45 letadel DHC-6 nové generace.

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Observer

Dobrou zprávou je, že kategorie letadel, do které patří i český L-410 NG stále žije. Méně dobrou zprávou je, že Cessna má na svůj Skycourier stovky zakázek, De Havilland na DHC 6 desítky zakázek a Aircraft Industries na Turbolet prakticky žádné potvrzené objednávky.

J.D.

Nejde žít z podstaty. Cessna a DH ví, co jejich zákazníci chtějí. Prostě praktické spolehlivé pracovní koně s kterými jejich personál bude umět pracovat podle svých zvyklostí. Do toho patřičná míra relativně levných moderních technologií, které letadlo odlehčí a zlepší spotřebu a hotovo. Žádná velká věda nebo revoluce.

Observer

Naprostý souhlas, jednoduché a robustní. Uvedení dva výrobci třeba ustoupily od zatahovacího podvozku.

Martin

Cessna napred najde zakaznika a potom podle jeho pozadavku

navrhne letadlo.U nas se navrhne letadlo a potom se hleda za-

kaznik. Mame trochu jiny pristup.