Další úsek D7 má stavební povolení, ŘSD vypíše výběrové řízení na obchvat Chlumčan
Nový úsek D7 Postoloprty - Bitozeves. Pramen: MDČR
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) může po 13 letech od schválení záměru zahájit stavbu dálnice D7 na obchvatu Chlumčan. Ministerstvo
No teď ještě asi ten nejpotřebnější úsek téhle trasy Slaný – Sulec. I když na sedmičce se to aspoň nějakým způsobem hýbe. Co by za to dali třeba u Mikulova.
To jo. To máte pravdu. Mikulov s posledním úsekem 12 km je naprostý debakl a ostuda. Rakušani mají hotovo už téměř na hranici a my se tady 20 let jen přetahujeme s ekology.
Jeste proc v Tschechei trva vse dlouho:? bolsewik nic neumi a nebude umet:trva mu vse dlouho. 75 let stacilo zafixovat dohlavy, ze pomalu je lepsi nez rychle. Ne kdo je pomaly je nejisty nezkuseny a nevi Co MA delat. Pomaly sofer=? Proste neumi jezdit a MA strach. Strach=nejhorsi lidska vlastnost
Starejte se o berlínské letiště, Teutone.
I
To RBB prislo jak dar z nebe. Pritom to je jedinej delayed Projekt z 1000 Projektu. V cechaj je zpozdeni na 85% zahaheni 100% kdy RSD zaclo nekdy neco nacas? Nikdy..
Brandenburg je pro Němce mezinárodní ostuda…
Myslím tím nové berlínské letiště Brandenburg internacional.
V cesku je kazdy Projekt wostuda. Jen to nikoho na svete nezajima.
Ubohé vysvědčení pro stát a vládnoucí garnituru. 13 let je světový unikát a český úlet. Není divu, že se Česko nedočká dokončené dálniční sítě ani do poloviny století.
Ale zase budou money na vlak pro geronty, a snad I na ty exekuce se neco najde. Tam je volic-potencial velky
4,5km stavět tři roky? Kde je zádrhel, že to má trvat tak dlouho?
V tomto úseku se nebude jednat o doplnění dalších dvou pruhů s instalací dělícího pásu, ale ve větší části úseku povede zcela nový čtyřpruh, a ne zrovna po rovině. Rovněž se bude muset postavit nový most na křížení žel. trati Kralupy–Most (ten první, kdy je trať nahoře zcela určitě, možná i ten druhý, kdy je naopak po prudkém klesání trať naopak dole). Stará I/7, v jednom místě se stoupacím 3. pruhem se s největší pravděpodobností stane doprovodnou.
Zcela banal I stavba. Pro vetsi vzdelani a zkusenost doprucuju jet navstivt a73 coburg Suhl. A staveli to 3 roky
A taky A71. Kde je v okolí Oberhofu v Thürüngerwald trojice tunelů. Ten nejdelší z nich má bezmála !!!10 kilometrů délku!!! a dálnice vede hodně po mostech. A73 i A71. Je to nesmírně náročný horský terén pohoří Duryňský les.
Ale i tak je to strašně dlouhá doba. 1,5km za rok se razí tunely a ne stavba silnice v nijak komplikovaném terénu.
Bude se to dělat za provozu, takže provizorní napojení tu a onde. Čtyři mosty, z toho jeden dlouhý. Otázkou je, zda se dají dělat všechny 4 naráz. Jestli mají betonárky v dojezdové vzdálenost dostatečnou kapacitu. Nebo nemají. To bych viděl jako kámen úrazu.
A jak myslis se to Dela jinde? Vse najednou.
Vzhledem k době přípravy je už nějaký ten rok víc nebo míň v podstatě jedno. Hlavně, když je to levně.
Škoda, že pravděpodobně nebude letos sčítání dopravy a nedá se tak udělat obrázek o intenzitách dopravy. Snad to neubere finance na stavby, kde je doprava daleko intenzivnější. Pro 4-pruhovou směrově rozdělenou komunikaci to chce výhledově aspoň cca 20 tisíc vozidel denně. Třeba to dopadne lépe, než u mnoha úseků, které jsou dávno v provozu v plném profilu a auta se nenašla ani po 15 ti letech.
https://www.rsd.cz/wps/wcm/connect/23b634b7-c224-4e0f-8e83-b9b532470ab7/pentlogram-2016.png?MOD=AJPERES
Z Prahy do a okolo Loun ty intenzity na dálnici ještě tak tak jsou. Ostuda je až ten další úsek čili Louny, Chomutov, st. hranice. Tady dálnice opravdu potřeba nikdy nebyla. I přes to si to někdo dokázal prolobovat, zatímco jinde ne.
V Sudetech vetsina neumi na kole natoz v aute 😉
Co to povídáte? Víte, kolik tam je hektarů průmyslové zóny a firem? Až se D7 dostaví, tak tam bude sakra velký provoz.
Průmyslová zóna Žatec. Bývalé vojenské letiště.
Vždy říkám, ze jde především o bezpečnost a ekologii dopravy. A kapacita je do budoucna připravena.
Ty budes dobrej m*got.. Bezpecnost s nizkym iq je stejne nebezpecnost
Dobrá zpráva je, že bylo vydáno stavební povolení, že bude postaven další kus dálnice. Ale nechápu co na tom trvalo 13 let. Ty lhůty, co řehtá úřední šiml jsou více než úděsné.
Jako že si je ty lhůty na tom stavebnin úřadě vymysleli, jo?
Ono by stačilo, aby úřad nevydával rozhodnutí až poslední den lhůty, doručeno za 4 dny, rozhoduje datum podání na poštu.
Politico urednici retardovana Ceska Mentalita. Taky nechapu proc jezdi vetsina lidi po Praze 30kmh
Honso, jako retard se tady projevuješ ty
Důvod? Emise a především Bezpečnost.
Bezpecnost? Tak srovnat nehodovost rychl. Nemcu a reterd. Cechu. A spotreba? Cim nizsi kvalt a rychlost o to vice to zere. Proboha kdes studoval? Tohle vi I 5-lety nemec
Obchvat obchvatu jo?
Stejně by se musela stavět doprovodná komunikace.
A je to stejný jak na dráze – většina peněz se plýtvá na věci, které jsou v prioritě někde na konci, ale dají se projednat.
(Samozřejmě je to lepší než nestavět nic…)
to zkapacitnění je dlouhodobě velmi potřeba
Myslím, že všechny úseky dnes naplánované dálniční sítě mají smysl. Samozřejmě jsou potřebnější (z vnitrostátního hlediska D35, obchvat Prahy nebo poslední úsek D 1 nebo z hlediska propojení Evropy D11, D3 či D52). Ale problém není tak v penězích, ale spíš v byrokracii. Pokud by dnes dal někdo razítko na poslední úsek D1, tak se peníze najdou celkem snadno.