Další úsek D7 má stavební povolení, ŘSD vypíše výběrové řízení na obchvat Chlumčan

Nový úsek D7 Postoloprty - Bitozeves. Pramen: MDČRNový úsek D7 Postoloprty - Bitozeves. Pramen: MDČR

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) může po 13 letech od schválení záměru zahájit stavbu dálnice D7 na obchvatu Chlumčan. Ministerstvo

37 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hanzi

No teď ještě asi ten nejpotřebnější úsek téhle trasy Slaný – Sulec. I když na sedmičce se to aspoň nějakým způsobem hýbe. Co by za to dali třeba u Mikulova.

Martin Hájek

To jo. To máte pravdu. Mikulov s posledním úsekem 12 km je naprostý debakl a ostuda. Rakušani mají hotovo už téměř na hranici a my se tady 20 let jen přetahujeme s ekology.

Honsa

Jeste proc v Tschechei trva vse dlouho:? bolsewik nic neumi a nebude umet:trva mu vse dlouho. 75 let stacilo zafixovat dohlavy, ze pomalu je lepsi nez rychle. Ne kdo je pomaly je nejisty nezkuseny a nevi Co MA delat. Pomaly sofer=? Proste neumi jezdit a MA strach. Strach=nejhorsi lidska vlastnost

Marian Kechlibar

Starejte se o berlínské letiště, Teutone.

Honsa

I
To RBB prislo jak dar z nebe. Pritom to je jedinej delayed Projekt z 1000 Projektu. V cechaj je zpozdeni na 85% zahaheni 100% kdy RSD zaclo nekdy neco nacas? Nikdy..

Martin Hájek

Brandenburg je pro Němce mezinárodní ostuda…

Martin Hájek

Myslím tím nové berlínské letiště Brandenburg internacional.

Honsa

V cesku je kazdy Projekt wostuda. Jen to nikoho na svete nezajima.

Kodl

Ubohé vysvědčení pro stát a vládnoucí garnituru. 13 let je světový unikát a český úlet. Není divu, že se Česko nedočká dokončené dálniční sítě ani do poloviny století.

Honsa

Ale zase budou money na vlak pro geronty, a snad I na ty exekuce se neco najde. Tam je volic-potencial velky

Jiří Šrámek

4,5km stavět tři roky? Kde je zádrhel, že to má trvat tak dlouho?

Honza Vrba

V tomto úseku se nebude jednat o doplnění dalších dvou pruhů s instalací dělícího pásu, ale ve větší části úseku povede zcela nový čtyřpruh, a ne zrovna po rovině. Rovněž se bude muset postavit nový most na křížení žel. trati Kralupy–Most (ten první, kdy je trať nahoře zcela určitě, možná i ten druhý, kdy je naopak po prudkém klesání trať naopak dole). Stará I/7, v jednom místě se stoupacím 3. pruhem se s největší pravděpodobností stane doprovodnou.

Honsa

Zcela banal I stavba. Pro vetsi vzdelani a zkusenost doprucuju jet navstivt a73 coburg Suhl. A staveli to 3 roky

Martin Hájek

A taky A71. Kde je v okolí Oberhofu v Thürüngerwald trojice tunelů. Ten nejdelší z nich má bezmála !!!10 kilometrů délku!!! a dálnice vede hodně po mostech. A73 i A71. Je to nesmírně náročný horský terén pohoří Duryňský les.

Jiří Šrámek

Ale i tak je to strašně dlouhá doba. 1,5km za rok se razí tunely a ne stavba silnice v nijak komplikovaném terénu.

Jiří Kocurek

Bude se to dělat za provozu, takže provizorní napojení tu a onde. Čtyři mosty, z toho jeden dlouhý. Otázkou je, zda se dají dělat všechny 4 naráz. Jestli mají betonárky v dojezdové vzdálenost dostatečnou kapacitu. Nebo nemají. To bych viděl jako kámen úrazu.

Honsa

A jak myslis se to Dela jinde? Vse najednou.

Jirka

Vzhledem k době přípravy je už nějaký ten rok víc nebo míň v podstatě jedno. Hlavně, když je to levně.

Radovan Komínek

Škoda, že pravděpodobně nebude letos sčítání dopravy a nedá se tak udělat obrázek o intenzitách dopravy. Snad to neubere finance na stavby, kde je doprava daleko intenzivnější. Pro 4-pruhovou směrově rozdělenou komunikaci to chce výhledově aspoň cca 20 tisíc vozidel denně. Třeba to dopadne lépe, než u mnoha úseků, které jsou dávno v provozu v plném profilu a auta se nenašla ani po 15 ti letech.
https://www.rsd.cz/wps/wcm/connect/23b634b7-c224-4e0f-8e83-b9b532470ab7/pentlogram-2016.png?MOD=AJPERES

Vladimír Bílý

Z Prahy do a okolo Loun ty intenzity na dálnici ještě tak tak jsou. Ostuda je až ten další úsek čili Louny, Chomutov, st. hranice. Tady dálnice opravdu potřeba nikdy nebyla. I přes to si to někdo dokázal prolobovat, zatímco jinde ne.

Honsa

V Sudetech vetsina neumi na kole natoz v aute 😉

Martin Hájek

Co to povídáte? Víte, kolik tam je hektarů průmyslové zóny a firem? Až se D7 dostaví, tak tam bude sakra velký provoz.

Martin Hájek

Průmyslová zóna Žatec. Bývalé vojenské letiště.

Martin Hájek

Vždy říkám, ze jde především o bezpečnost a ekologii dopravy. A kapacita je do budoucna připravena.

Honsa

Ty budes dobrej m*got.. Bezpecnost s nizkym iq je stejne nebezpecnost

Eduard

Dobrá zpráva je, že bylo vydáno stavební povolení, že bude postaven další kus dálnice. Ale nechápu co na tom trvalo 13 let. Ty lhůty, co řehtá úřední šiml jsou více než úděsné.

Jakub

Jako že si je ty lhůty na tom stavebnin úřadě vymysleli, jo?

Jiří Kocurek

Ono by stačilo, aby úřad nevydával rozhodnutí až poslední den lhůty, doručeno za 4 dny, rozhoduje datum podání na poštu.

Honsa

Politico urednici retardovana Ceska Mentalita. Taky nechapu proc jezdi vetsina lidi po Praze 30kmh

jakub

Honso, jako retard se tady projevuješ ty

Martin Hájek

Důvod? Emise a především Bezpečnost.

Honsa

Bezpecnost? Tak srovnat nehodovost rychl. Nemcu a reterd. Cechu. A spotreba? Cim nizsi kvalt a rychlost o to vice to zere. Proboha kdes studoval? Tohle vi I 5-lety nemec

Koro

Obchvat obchvatu jo?

Jirka

Stejně by se musela stavět doprovodná komunikace.

Lemmy

A je to stejný jak na dráze – většina peněz se plýtvá na věci, které jsou v prioritě někde na konci, ale dají se projednat.
(Samozřejmě je to lepší než nestavět nic…)

Urban Transport Lover

to zkapacitnění je dlouhodobě velmi potřeba

Daniel

Myslím, že všechny úseky dnes naplánované dálniční sítě mají smysl. Samozřejmě jsou potřebnější (z vnitrostátního hlediska D35, obchvat Prahy nebo poslední úsek D 1 nebo z hlediska propojení Evropy D11, D3 či D52). Ale problém není tak v penězích, ale spíš v byrokracii. Pokud by dnes dal někdo razítko na poslední úsek D1, tak se peníze najdou celkem snadno.