Já osobně jsem rád, že je to bez zranění. Pokud něco vypadne a zasahuje do průjezdného profilu sousední koleje, tak je to hlavně o štěstí. Z fotek na dicr.cz jsem pochopil, že ta potvora vypadla předním podvozkem.
Ne, to se střelí od boku, aby se nakrmila hladová média …
Do zápisu o prohlídce vozidla / kolejového svršku se zkrátka musí něco napsat …
Někdo z „komise“ provádějící prohlídku vyřkne číslo a to se zapíše „jako odhadovaná škoda“ …
Stejně tak vyřkne číslo policista u silniční nehody nebo velitel zásahu u požáru ….
Já osobně jsem rád, že je to bez zranění. Pokud něco vypadne a zasahuje do průjezdného profilu sousední koleje, tak je to hlavně o štěstí. Z fotek na dicr.cz jsem pochopil, že ta potvora vypadla předním podvozkem.
Jaka?
Smůla že to nebyly ty dřevěné vedle.
Murphyho zákon: Může-li se pokazit více věcí, bude to ta, která napáchá nejvíce škody.“
To je komentář k věci jako hrom….
Možná s dodatkem: „Dva průšvihy jdoucí po sobě, jsou pouze začátek…“
To vyčislil znalec ze SŽ nebo z DI? 🙂
Čert ví, jak daleko to táhli po pražcích…
🙂 … Proč mi někdo dá mínus na otázku? Nerozumím tomu.
Já Vám ho nedával…
Možná kvůli tomu, že takto napsaná otázka nedává smysl (vzato podle pravidel pravopisu).
Cca.300m přes 8 výhybek.
Celkem po dvou MÚ je poškozeno 13 výhybek.
Jinak ta kolej 27 je pro nákladní vlaky nějaká zakletá.Není to první vypadnutí.
Je jedno kdo. Prostě, když se stane nehoda, ihned se objeví odhad škody. Ať má čtenář představu, „jak moc je to vážné „. Tak to prostě je.
Ne, to se střelí od boku, aby se nakrmila hladová média …
Do zápisu o prohlídce vozidla / kolejového svršku se zkrátka musí něco napsat …
Někdo z „komise“ provádějící prohlídku vyřkne číslo a to se zapíše „jako odhadovaná škoda“ …
Stejně tak vyřkne číslo policista u silniční nehody nebo velitel zásahu u požáru ….