Další most přes D11 čeká demolice, omezení potrvá do konce roku
Most na silnici II/101 přes D11. Foto: mapy.cz

Silničáři plánují stavbu nového mostu i u mimoúrovňové křižovatky.
Silničáři plánují stavbu nového mostu i u mimoúrovňové křižovatky.
Tomu říkám koordinace, vážený kraji! Zavřít Jirny a dělat Šestajovice. Bravo!
Bohnice mají opušťák. Jinak to nelze komentovat. Dva mosty na dvou kilometrech, oba se mají bourat? Východní je s MÚK bez propojení na jih či do Jiren. To by bohatě stačilo s ohedem na další záměry s aglomeračním okruhem. Na kraji mají asi utajené zdroje na plýtvání. Místo západního mostu jen lávka pro pěší a cyklisty stačí.
Jste si jist, že výstavba jednoho mostu není levnější, než navržení, projednání, a výstavba východního obchvatu Jiren, přestavba okružní křižovatky na sjezdu z dálnice a přestavba křižovatky Poděbradská×Brandýská na okružní křižovatku? A kdo ví, zda by se i ta napojení sjezdů z dálnice na most nemusela předělat na okružní křižovatky.
Tohle je fakt kocourkov. V Šestajovicích se zrovna dělají přípojné pruhy do obchodní zóny a pošlou sem objížďku. Koordinace ŘSD se samosprávou k ničemu!!! stačilo měsíc počkat nebo vyrozumět Šestajovice o plánované akci …
Tohle je akce kraje….
Klasické celo to tehdejší stavební neštěstí, úsek Černý Most -Jirny byl zprovozněn v roce 1984 a jeden každý most na něm se musí po 40 letech předělat. Teď jenom doufat, že to nedopadne jako u předchozího mostu na Božanovské ( Horní Počernice-Xaverov) , kdy se při demolici zjistilo, že nesedí nic od výkresů stavby( jiné a početnější výztuže) až po její technologické využití ( v roce 2021 se tam našel vysokonapěťový kabel pod proudem o kterém nevěděli kde ho vypnout).
Teď zbývá jen doufat, že oba mosty budou připravené pro budoucí 3+3 dálnici a ne, že to budou pak zase předělávat. Přesně jak je u nás zvykem…
Tak pokud mám takové obavy, tak si místo žvanění najdu obě veřejné zakázky (https://zakazky.kr-stredocesky.cz/contract_display_9521.html, druhá je odkázaná z článku) a o věci se přesvědčím.
Až na to, že 3+3 je tam postaveno od poslední rekonstrukce a čeká se pouze na povolení aby se pruhy dodělaly na celém úseku, udělaly sjezdy na Beranku atd. (šířkově tak byla postavená už od začátku, akorát se zabíralo místo uprostřed dálnice, mosty zůstaly tak jak byly)
Tady se bude upravovat sjezd, protože hned vedle dálnice povede VRT
No, ono to s tou přípravou pro 3+3 je trochu složitější, ve směru z Prahy je pravý pruh odpojovací. Pro 3+3 právě po exit Jirny to stačí. Až se bude rozšiřovat D11 dál na Poděbrady, tak se tam bude muset vejít 3+3+odpojovák. Ale projekt s tím počítá. Stejně jako s VRT.
„Cyklostezka, která bude výhledově zbudována podél celého úseku silnice II/101 mezi Jirnami a Mstěticemi“
Jak je v plánu vedení cyklostezky přes nedávno otevřený most přes trať ve Mstěticích? Na mostě není prostor pro oddělenou cyklostezku. Nebo bude řešeno jinak/opět řešení pomocí piktogramů na silnici?
Bude vedena skrz nádraží podchodem/podjezdem, a dále novou čtvrtí developerského projektu Nový Zeleneč.
A bude se ten developerský projekt realizovat? Zahájení se odkládá o dlouhé roky a poslední dobou o projektu není slyšet. Dokonce už neexistují ani stránky projektu.
Mám pocit, že projekt celý odkoupila nějaká firma, která vyrábí přímo nějaké dřevostavby. A na poli vypadá, že už staví kanalizaci a vodovod
Původní developer projekt prodal Rýmařovu, ten nyní aktivně komunikuje s obcí. Například teď se plánuje architektonická soutěž na školu za 600M, kterou developer slibuje postavit a zaplatit …
Po dlouho době se taky rozjela stavba sítí a vodojemu.
Doufejme, že tyto stavby nebudou ovlivněny budoucím politickým režimem !! Projekt dálnic a vůbec komuikací vytvořili vzdělanci ČVUT+UK stavebí tcca odbor stavebních komunikací . Se svými profesory a dohlížiteli !!!
Staníku, řekni prosím ráno sestře, žes měl neklidnou noc, a půl miligramu xanaxu ti večer nestačí. Dík.