Další krok pro dostavbu D35. ŘSD má povolení pro úsek k Vysokému Mýtu
Vizualizace dálnice D35, úsek Ostrov - Vysoké Mýto. Foto: ŘSD
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) udělalo další důležitý krok k pokračování dálnice D35. Ministerstvo dopravy včera večer vydalo zatím nepravomocné
Opravdu se zdá, že pan Mátl, je člověk na svém místě. Kéž by takto šťastně přispěl k řešení memoranda o D35, tzn. přivaděčů. Stejně se na tom měl stát podílet.
Vždycky když po nových úsecích D35 jedu, tak mi přijde, že je tam docela malý provoz. Asi se čeká ještě na 1-2 nové úseky, až to bude podle navigace rychlejší nez spodem po D1.
Jsou vlastně někde k vidění nějaká data o intenzitách?
A samozřejmě je super, že se staví. Už se nemůžu dočkat, až nebude cukačka v koloně přes celé Mýto.
To se změní po zprovoznění obchvatů Litomyšle a V. Mýta.
I přes nedostavěné úseky a prudu s průjezdem Mýta a Litomyšle je to pomalu lepší cesta na Ostravu než spodem po D1. Kolem Brna je to tam fakt peklo.
Zaplať pán Bůh! Před dálnicí byla I/35 na daných úsecích jednou z nejpřetíženějších silnic v ČR. V Býšti ve špičce prakticky nešlo přejít přes silnici, jednou jsem se snažil přejet na kole silnici v Ostřetíně a byl to děs a odbočit v Jaroslavi od Horního Jelení doleva potřebovalo vždy několik modlidbiček.
Jsem moc rád, že dálnice nefunguje pouze jako vymístění silnice mimo města, ale i jako výrazně kapacitnější dálnice, která se zatím nevyužívá na 100 %.
Tak zrovna úseky Opatovice-Časy-Ostrov nahrazují ty méně zatížené úseky původní I/35 (Zámrsk-HK), ze sčítání 2020 i 2016 je vidět že nejzatíženější úsek I/35 je od Zámrsku (připojení I/17) po Svitavy (resp. odbočku na Mikuleč) a zároveň si dokážu představit že v úseku Zámrsk-Holice-Hradec bude původní I/35 využívaná více (z důvodu jiného směrování) než úseky V.Mýto-Opatovec, kde povede D35 úplně souběžně se starou
Tato část odstavce je tam jaksi navíc: „Má již pravomocné územní rozhodnutí, v lednu ministerstvo dopravy zahájilo stavební řízení na 32 hlavních stavebních objektů. Veřejné projednání proběhlo tento týden.“
Tento týden vydalo MD to SP, o kterém je článek.
díky za upozornění, už není.
To je sice hezké, ale dva dostavěné úseky k Mýtu v provozu a žádný další zatím ve výstavbě. Pořád je to na to, že je to priorita, nějaké pomalé, zatím pořád nekonečné papírování. Škoda, že když se dávaly do provozu ony dva úseky za Hradcem, tak nebyl žádný další rozestavěný. Na úseku Janov – Opatovec zatím pořád jakési ticho po pěšině.
Jaké ticho po pěšině?? Vyhodnocuje se výběrové řízení, to obvykle 1-2 měsíce zabere (1.3.2023 vypršel termín pro podání nabídek a otevíraly se obálky)
Tenhle úsek je pro mě záhadou. Dlouho jsem si říkal, jak si řsd nechala ujet vlak a že se při otevření úseku do Ostrova už dávno měly stavět úseky Ostrov-Mýto a příp. i Mýto Džbánov.
Koukám, že i ve výběrovém řízení nijak nespěchají. Doufal jsem, že už budou mít připravenou zadávačku a hned jak dostanou stavebko, zahájí tendr… aby se mohlo kopnout ještě letos.
Asi tak nějak… Rozplývačka shora uvedených příspěvků nad Radkem mi připadá tak nějak mimo level. Neříkám, že se nic neděje, ale pár smítek bych tam viděl. Chlap se snaží zřejmě proplouvat jak se dá, ale… Nerozestavěnost navazujících úseků D35, kde by to mohlo i jít (viz výše), protože sic se postupuje (díky Bohu alespoň za to po funuse), ale de facto jen od západu. Vůbec jsem nepochopil časový posun u D11 (protože CHKO se zubrama, dva domovy důchodců, sídliště, 4 mateřský školky a doly na zlato, případně pastviny soudců z ÚS v trase jsem nezaznamenal) a především nějaký pokrok u… Číst vice »
No pěkný…
Podle mě spodní stavbu pro všechny VRT tratě by mělo řešit ŘSD, na SŽ nechat max. pokládku kolejí a zabezpečení.
vole ta dalnice ma 20 let zpozdeni…
To ale VRT taky.
A ještě aspoň 10 dalších let to zpoždění narůstat bude.
vole v roce 2003 rozhodně nebyl termín výstavby dálnice u Vysokého Mýta…
Proč? Kdože to připravoval spodní stavbu tady? https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ctvrt%C3%BD_%C5%BEelezni%C4%8Dn%C3%AD_koridor#/media/Soubor:Mezno,_new_track.jpg
Jestli má ta trať nové číslo nebo nemá, to nikoho ze stavby nezajímá a pro vůkup pozemků je to taky jedno.
Proč? No třeba kvůli ceně?
Jak to ten Mátl dělá, že má výsledky v sektoru, kde žádné výsledky být nemohou? To tak drtí podřízené nebo je zkrátka první, komu to není všechno jedno? Dobrá práce, ať se daří i dál.
Je prostě dobrej.
Myslím si, že hodně dělá to, že odpůrců té stavby je minimum a pokud nějaký je, hledá se kompromis ke spokojenosti všech.
Namíasto vyhrožování ***ným právníkům, majitelům Vechtrovny, že jim ji zbourají, když chtějí peron jinde.
Další dálniční km co se hýbou ať už papírově nebo už i stavebně, poslední roky to opravdu jede a je to vidět,,,, za to moc děkuji a fandím dál, jsem řidič a všechny nové stavby mi dělají radost,,, u této stavby jen bych se chtěl zeptat, copak bránilo dálnici vést o pár set metrů severněji a třeba bez tunelu a tedy levněji? Děkuji za info,,,
Nyní se sklízí sémě, které zasel Dan Ťok.
Je tam nějaký mokřad a ptačí oblast.
Nejspíš by tam byl potřeba ekodukt, tunel to řeší.
Radek Mátl na Správu železnic! Stejně už tady má skoro hotovo.
#svobodaven
Horovo zdaleka nemá, spis bych ho naklonoval.
*hotovo
Radek Mátl na Hrad👍🙂🤩
Takto schopného ředitele, by byla na hradě škoda. U ŘSD je na pravém místě 🙂
Stejně je dobrý jak u nás vzbuzuje nadšení, když státní úředník dělá svoji práci, co?
Je to nezvyk…
Nezvyk to není vůbec. Pochybuju, že jste alespoň přibližně seznámen s prací všech těch státních úředníků, abyste mohl říkat, co je a co není zvyk. U toho, co víte, to pak často posuzujete podle svých subjektivních pocitů. Asi něco jako když někdo řekne, že soud byl podplacenej, protože rozhodl jinak, než by si tento člověk představoval. Relevance takového hodnocení – nula.
Nepochybujte a hodnoťte výsledky. Tedy fakta, nikoliv subjektivní dojmy.
Tak výsledky snad vidíte všude kolem. Kdo myslíte, že zajišťuje výkon práva? Jsou to právě úřady. Tam, kde to tak není, jako třeba někde v Africe, to pak zajišťují ozbrojené složky. Jen pro informací, jenom státní správa zajišťuje denně tisíce úkonů, těžko tedy asi bude platit, že dobrá práce jednoho z nich je nezvyk (to může tvrdit jen ten, kdo je seznámen se vším, a takový nikdo není). Rozhodně neplatí, že státní správa funguje bez chyb, ale tvrdit to, co tvrdíte vy, je nesmysl.
Diky, Radku!