dpp

Další dopravce končí s A340. Edelweiss je nahradí zánovními A350

A350 v barvách Edelweiss Air. Foto: EdelweissA350 v barvách Edelweiss Air. Foto: Edelweiss

Letadla budou v provozu nejprve s původním interiérem po LATAM.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Avoda

Zajímavé je, že stejným způsobem převzala 9 ex-LATAM A350 Delta.
Pouze natáhli jejich modré potahy na původní sedačky a vesele s tím létají.
Více např. zde. Ten business je přesně dle mého gusta:
https://thepointsguy.com/news/delta-air-lines-used-airbus-a350-business-class-review/
Jen nikde nebylo vysvětleno, proč s tím budou čekat rok a půl a nenasadí je už od příští sezóny, když ty letadla jsou k mání ihned

Průvodce původní Aleš

Tu Economy Max budou mít v Evropě jako první aerolinka nebo někdo něco podobného už má? V USA je to běžné, nazývá se to Economy Plus (a evropská Economy Plus se v USA nazývá Premium Plus), ale u evropských aerolinek jsem to ještě v žádném plánku kabiny neviděl.

Avoda

Air France má v některých 77W Seat plus, Condor v A330 Premium, Finnair A350 Economy Comfort, KLM B787 Economy Comfort…

Průvodce původní Aleš

Díky. O Condoru jsem věděl, ale zapomněl 🙂

najmy

Z businessu s místem pro nohy je mi na blití. Od určité tělesné výšky by ta sedadla měla být přidělována automaticky. To není jako vyžrat se do rozměrů hrocha.

Nemel

Můj 210 cm vysoký kamarád si zásadně rezervuje místo u nouzového východu, jinou možnost nemá. Ale lidi pod 2 metry nemají co nadávat, to není žádná výška 🙂