Další čekání na rychlejší vlaky Praha – Liberec. SŽ slíbila během léta soutěž na projektanty, zvládla spustit web
Vizualizace Central Station v Liberci. Foto: Správa železnic

Ke zpoždění přes půl roku došlo i u vypsání architektonické soutěže na liberecký terminál.
Ono v této době se od SŽ a hlavně Jiřího Svobody žádná aktivita očekávat nedá. S ohledem na sílící spekulace, že je ideálním kandidátem na ministra dopravy v budoucí Babišově vládě, je třeba aktivně trénovat rektální alpinismus a neplýtvat energií na zbytečnosti, jako je modernizace a rozvoj české železniční sítě. Mimochodem, už o tom psala i konkurence, jen jsem u toho článku trochu nechápal ony oslavné ódy… https://www.railtarget.cz/byznys/totalni-profik-s-evropskym-presahem-muze-se-prvni-cesky-zeleznicar-svoboda-stat-ministrem-dopravy-11275.html
Pokud se Svoboda nakonec stane ministrem, tak ani na kole nepůjde jezdit, když k jeho neschopnosti přidáme prázdnou státní kasu
Problém je že SŽ nevysušuje žádné nové zakázky už skoro 4 měsíce.
Tak je po volbách tak už by se mohlo přiznat, že MD prakticky zastavilo přípravu nových staveb.
Autobus to dává už dneska jen lehce přes hodinu, to se tedy budou muset chlapci ze SŽ hodně snazit.
Na Čerňák no. Když zrovna na D10 není nějaký problém.
Nejde to přes PPP náhodou? Zadat to někomu s požadavkem času pod hodinu a ať zajistí vše. Ideálně ze zahraničí
– §1: Nikdy se to tak nedělalo.
– Republiku si rozvracet nedáme!
To je jeden velký průšvih a je potřeba to vzít znovu a čas zkrátit pod jednu hodinu z Prahy
Tohle je průšvih už od začátku. Chce to vzít pořádně a zkrátit z Prahy pod 1 hodinu
To aby ale opustili mantru VRT Polabí, brněnskou natáhli opět přes Benešov a severní přes Liberec, plus k tomu nechali (zlepšené – zrychlené a dle potřeb o druhé koleje doplněné) současné tratě pro obsluhu namísto jejich bastlení do pre-VRT a odřezávání menších sídel od železnice. Jenže s tím by bylo moc práce a moc nákladů, a ty přece potřebujeme na další silnice a dálnice. 🙂
No když se podívám na první návrh libereckého nádraží,tak asi soudruzi něco opomněli a to že vlakem jezdí i starší lidé, invalidé atd. Než se dostanou z budovy na nástupiště tak jim vlak ujede. Příliš velká vzdálenost pro tuto skupinu lidí.
Duchny musí přijít na vlak dříve, než na poslední chvíli a ne pindat, že je to na vlak daleko. Duchny mají času dost. Takhle to se vzdáleností prostě je, například v Praze na hlavním nádraží. Takže v Liberci to problém opravdu NEBUDE.
a vono je to ted jiny?
Však ono to tak rychlý nebude,chlapi to musejí nejdřív pořádně promyslet 😉
Přesně, kam ten spěěěěěch, čekáš dlouho? času dost, čekej dál!
Pospícháte? Jeďte autem.
… Infrastrukturu na to už ostatně máte. Čekal někdo, že bude vůle pak zlepšovat ještě koleje?
Ale tak aspoň snaha se cení, ne… ? 😁😁😁