Ty se vždycky hodí 🙂 Jednou jsem tím jel, před téměř 20 lety, tehdy to bylo celé jako každodenní linka Waren – Parchim – Hagenow Stadt s hodinovým nebo dvouhodinovým intervalem, do Plau am See zase myslím nejezdilo nic, ani v sezóně. A už tehdy tam jezdily RS1, tak nevím v jakém jsou dnes stavu. Zajímavě řešena je odbočná stanice Hagenow Land, kde jsou nástupiště pouze na trati na Schwerin a pak pro tuto místní linku na Hagenow Stadt, ale vlak jedoucí z Berlína do Hamburku u peronu zastavit nemůže.
Ty nahrazené RS1 prosím nevyhazovat 😉
Ty se vždycky hodí 🙂 Jednou jsem tím jel, před téměř 20 lety, tehdy to bylo celé jako každodenní linka Waren – Parchim – Hagenow Stadt s hodinovým nebo dvouhodinovým intervalem, do Plau am See zase myslím nejezdilo nic, ani v sezóně. A už tehdy tam jezdily RS1, tak nevím v jakém jsou dnes stavu. Zajímavě řešena je odbočná stanice Hagenow Land, kde jsou nástupiště pouze na trati na Schwerin a pak pro tuto místní linku na Hagenow Stadt, ale vlak jedoucí z Berlína do Hamburku u peronu zastavit nemůže.
Už jich v CZ několik (desítek) repasovali, toho bych se nebál
To já bych se bál, repasované jich asi 40 a jezdí jich sotva polovina. Takže bych další nakupoval jen hodně opatrně nebo radši vůbec.
Taky záleží, jak je udělaný repas.
Nejezdí jen to, co oddělali v ŽOSce. Vozy z DPOV drží dobře.
nejsou taky novější?
Takovým M152 se jeden mohl svézt již před 40 léty, než ho repasovali na 811, popřípadě přestavěli na Regionovu.