Ty se vždycky hodí 🙂 Jednou jsem tím jel, před téměř 20 lety, tehdy to bylo celé jako každodenní linka Waren – Parchim – Hagenow Stadt s hodinovým nebo dvouhodinovým intervalem, do Plau am See zase myslím nejezdilo nic, ani v sezóně. A už tehdy tam jezdily RS1, tak nevím v jakém jsou dnes stavu. Zajímavě řešena je odbočná stanice Hagenow Land, kde jsou nástupiště pouze na trati na Schwerin a pak pro tuto místní linku na Hagenow Stadt, ale vlak jedoucí z Berlína do Hamburku u peronu zastavit nemůže.
Teoreticky u toho třetího nástupiště, na trati Berlín – Hamburk, zastavit může a to oběma směry. Ale vjezd/výjezd na trať je poté přes třetí kolej Hamburského zhlaví.
Kdysi jezdil RE Berlín – Hamburk, který zastavoval ve všech stanicích na trati. Jel to celkem dlouho a své cestující to mělo. Takže od Berlína až po Ludwigslust a od Hamburku po Hagenow Land, byl půlhodinový takt. Ale nakonec byl zrušen, ve prospěch nákladní dopravy. Zachována zůstala zvýšený takt z Berlína do Nauen a z Hamburku do Büchenu. .
Díky za doplnění a poopravení. Jednou jsem jel RE Hamburk- Rostock, který jel odklonem přes Ludwigslust. Kvůli zastavení v Hagenow Land jela z té předešlé zastávky NAD.
To jsou pěkné vlaky. Škoda, že takové nebudou jezdit i u nás.
Ty nahrazené RS1 prosím nevyhazovat 😉
Ty se vždycky hodí 🙂 Jednou jsem tím jel, před téměř 20 lety, tehdy to bylo celé jako každodenní linka Waren – Parchim – Hagenow Stadt s hodinovým nebo dvouhodinovým intervalem, do Plau am See zase myslím nejezdilo nic, ani v sezóně. A už tehdy tam jezdily RS1, tak nevím v jakém jsou dnes stavu. Zajímavě řešena je odbočná stanice Hagenow Land, kde jsou nástupiště pouze na trati na Schwerin a pak pro tuto místní linku na Hagenow Stadt, ale vlak jedoucí z Berlína do Hamburku u peronu zastavit nemůže.
Už jich v CZ několik (desítek) repasovali, toho bych se nebál
To já bych se bál, repasované jich asi 40 a jezdí jich sotva polovina. Takže bych další nakupoval jen hodně opatrně nebo radši vůbec.
Taky záleží, jak je udělaný repas.
Nejezdí jen to, co oddělali v ŽOSce. Vozy z DPOV drží dobře.
nejsou taky novější?
Takovým M152 se jeden mohl svézt již před 40 léty, než ho repasovali na 811, popřípadě přestavěli na Regionovu.
Však už se také hromadně vyřazují.
Teoreticky u toho třetího nástupiště, na trati Berlín – Hamburk, zastavit může a to oběma směry. Ale vjezd/výjezd na trať je poté přes třetí kolej Hamburského zhlaví.
Kdysi jezdil RE Berlín – Hamburk, který zastavoval ve všech stanicích na trati. Jel to celkem dlouho a své cestující to mělo. Takže od Berlína až po Ludwigslust a od Hamburku po Hagenow Land, byl půlhodinový takt. Ale nakonec byl zrušen, ve prospěch nákladní dopravy. Zachována zůstala zvýšený takt z Berlína do Nauen a z Hamburku do Büchenu. .
Díky za doplnění a poopravení. Jednou jsem jel RE Hamburk- Rostock, který jel odklonem přes Ludwigslust. Kvůli zastavení v Hagenow Land jela z té předešlé zastávky NAD.