Směr Teplice na D8 neexistuje- to si říkáte dopravní server??
JiVe
9 měsíců
Navíc tyto valníky mají tonaž cca 500kg, tudíž 9 z 10 jezdí přetížení. Ale ne, že by to řidič chtěl. Chce to šéf a tak jede. Navíc tyto auta jezdí i tzv. průsery firem, to jest na jeden zátah třeba ČR – Franvcie, Španělsko. Mnozí se motají po EU 2-3 měsíce v kuse. Výměny oleje dělají na parkovištích, jelikož 20tkm najedou za měsíc a půl
A nejsou odpočatí, a jezdí vysoce přes kilo, a jezdí přetížení, a tak dále…
A dost jich neumí fyziku, tak s osmi paletami jedou jak prázdný, pak se diví, že tu hmotnost navíc neubrzdí…
Dobrý, ale tohle všechno jsou jen bezcenné spekulace. Neříkám, že to tak nebylo, dost možná ano, ale k čemu je dobré vynášet tyhle internetové soudy? Můj známý se v dodávce zabil; jezdil s partou elektromontérů, usnul, strom, konec. A nebyl to tady ten „diagnóza řidič dodávky“. Proto jsem na tahle dálková vyšetřování silně alergický.
No, tak do kamionu to narvala dodávka, tedy pokud kamion necouval, tak je vina na řidiči dodávky. A bohužel, náklaďáky do 3,5t může řídit řidič bez profese a tachografu, tedy nelze kontrolovat jejich odpočinek, atp…
Z tohoto důvodu jezdí malými náklaďáky kdekdo, a proto to tak vypadá.
Pokud by byl povinný tachograf, tak to nikdo jezdit nebude.
Kolik lidí ještě musí umřít než zavedeme do dodávkových vozů tachografy nebo podobnou kontrolu odpočatosti řidičů?
Přesně tolik, kolik nebude sledovat provoz.
Směr Teplice na D8 neexistuje- to si říkáte dopravní server??
Navíc tyto valníky mají tonaž cca 500kg, tudíž 9 z 10 jezdí přetížení. Ale ne, že by to řidič chtěl. Chce to šéf a tak jede. Navíc tyto auta jezdí i tzv. průsery firem, to jest na jeden zátah třeba ČR – Franvcie, Španělsko. Mnozí se motají po EU 2-3 měsíce v kuse. Výměny oleje dělají na parkovištích, jelikož 20tkm najedou za měsíc a půl
12-15000 km měsíčně jsem najížděl na návěsu legal. Ti kluci mají 20-30000 km měsíčně.
„Řidič dodávky“ je diagnóza, v tomto případě bohužel smrtící.
Jak je ten svět jednoduchý, když na základě druhu auta můžeme případ uzavřít. Svatá prostoto.
Řidiče dodávky nikdo nekontroluje takže můžou teoreticky jezdit nonstop.
A?
A nejsou odpočatí, a jezdí vysoce přes kilo, a jezdí přetížení, a tak dále…
A dost jich neumí fyziku, tak s osmi paletami jedou jak prázdný, pak se diví, že tu hmotnost navíc neubrzdí…
Dobrý, ale tohle všechno jsou jen bezcenné spekulace. Neříkám, že to tak nebylo, dost možná ano, ale k čemu je dobré vynášet tyhle internetové soudy? Můj známý se v dodávce zabil; jezdil s partou elektromontérů, usnul, strom, konec. A nebyl to tady ten „diagnóza řidič dodávky“. Proto jsem na tahle dálková vyšetřování silně alergický.
No že můžou jezdit nonstop. Nespi 30 hodin a pak si dej Praha – Ostrava autem.
Jak víš, že to byl i tento případ?
Nebyl. Jet z Prahy do Ostravy po D8 je dost divné. Nebo možná byl a jet na Ostravu po D8 je právě známkou pořádné únavy…
No, tak do kamionu to narvala dodávka, tedy pokud kamion necouval, tak je vina na řidiči dodávky. A bohužel, náklaďáky do 3,5t může řídit řidič bez profese a tachografu, tedy nelze kontrolovat jejich odpočinek, atp…
Z tohoto důvodu jezdí malými náklaďáky kdekdo, a proto to tak vypadá.
Pokud by byl povinný tachograf, tak to nikdo jezdit nebude.
A představ si, že se to kontrolovat dá.
A jak?