Dálnice D8 na výjezdu z Prahy byla pět hodin uzavřená po nehodě dodávky a nákladních aut

Nehoda na 1. km D8. Foto: Policie ČRNehoda na 1. km D8. Foto: Policie ČR

ŘSD očekává otevření v 18 hodin.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vašek H

Kolik lidí ještě musí umřít než zavedeme do dodávkových vozů tachografy nebo podobnou kontrolu odpočatosti řidičů?

Ivo

Přesně tolik, kolik nebude sledovat provoz.

Aussiger

Směr Teplice na D8 neexistuje- to si říkáte dopravní server??

JiVe

Navíc tyto valníky mají tonaž cca 500kg, tudíž 9 z 10 jezdí přetížení. Ale ne, že by to řidič chtěl. Chce to šéf a tak jede. Navíc tyto auta jezdí i tzv. průsery firem, to jest na jeden zátah třeba ČR – Franvcie, Španělsko. Mnozí se motají po EU 2-3 měsíce v kuse. Výměny oleje dělají na parkovištích, jelikož 20tkm najedou za měsíc a půl

Zrzek

12-15000 km měsíčně jsem najížděl na návěsu legal. Ti kluci mají 20-30000 km měsíčně.

Mickey

„Řidič dodávky“ je diagnóza, v tomto případě bohužel smrtící.

Kubrt

Jak je ten svět jednoduchý, když na základě druhu auta můžeme případ uzavřít. Svatá prostoto.

Martin

Řidiče dodávky nikdo nekontroluje takže můžou teoreticky jezdit nonstop.

Kubrt

A?

Honza

A nejsou odpočatí, a jezdí vysoce přes kilo, a jezdí přetížení, a tak dále…
A dost jich neumí fyziku, tak s osmi paletami jedou jak prázdný, pak se diví, že tu hmotnost navíc neubrzdí…

Kubrt

Dobrý, ale tohle všechno jsou jen bezcenné spekulace. Neříkám, že to tak nebylo, dost možná ano, ale k čemu je dobré vynášet tyhle internetové soudy? Můj známý se v dodávce zabil; jezdil s partou elektromontérů, usnul, strom, konec. A nebyl to tady ten „diagnóza řidič dodávky“. Proto jsem na tahle dálková vyšetřování silně alergický.

JiVe

No že můžou jezdit nonstop. Nespi 30 hodin a pak si dej Praha – Ostrava autem.

Kubrt

Jak víš, že to byl i tento případ?

MaT

Nebyl. Jet z Prahy do Ostravy po D8 je dost divné. Nebo možná byl a jet na Ostravu po D8 je právě známkou pořádné únavy…

Honza

No, tak do kamionu to narvala dodávka, tedy pokud kamion necouval, tak je vina na řidiči dodávky. A bohužel, náklaďáky do 3,5t může řídit řidič bez profese a tachografu, tedy nelze kontrolovat jejich odpočinek, atp…
Z tohoto důvodu jezdí malými náklaďáky kdekdo, a proto to tak vypadá.
Pokud by byl povinný tachograf, tak to nikdo jezdit nebude.

janvagala

A představ si, že se to kontrolovat dá.

Martin

A jak?