Dál se čtyřmi vlaky. Leo Express opět odložil návrat páté jednotky o dva týdny
Leo Express oproti původním slibům opět odložil návrat své páté jednotky Stadler Flirt na koleje a nejméně další dva týdny
Leo Express oproti původním slibům opět odložil návrat své páté jednotky Stadler Flirt na koleje a nejméně další dva týdny bude jezdit pouze se čtyřmi vlaky.
Vyplývá to z oznámení, které firma zveřejnila na svém webu. Podle něj budou zrušeny čtyři spoje každý den. Jde o stejné vlaky, které nejezdí od června loňského roku, kdy Leo Express přišel o jednotku kvůli nehodě v Přerově.
Podle mluvčího firmy Emila Sedlaříka platí stav, kdy stále není vyřešen spor s pojišťovnou. „Situace pro nás není jinak potěšující a intenzivně ji řešíme. Cestujícím se omlouváme za nastalé komplikace,“ řekl Sedlařík.
Leo Express před dvěma týdny vysvětlil, že návrat záleží na jednáních s pojišťovnou. „Řešíme celkovou výši škody a naši spoluúčast na úhradě nákladů za opravu, v této věci máme odlišný názor než pojišťovna. Věříme ale, že se ve velice krátkém horizontu dohodneme a jednotka vyjede ke komerčnímu provozu,“ dodal před dvěma týdny Sedlařík.
Leo Express ale neodpověděl na dotaz, proč se nedomluví s pojišťovnou, aby souprava mohla jezdit a vydělávat a spor o spoluúčast vyřešit později. Stejně tak zůstala bez odpovědi otázka, zda nelze tento stav chápat tak, že firma nemá dostatek hotovosti na pokrytí spoluúčasti. Vlak je přitom už od srpna opravený.
V neděli 4.11. napsal Peter Köhler z Leo Express dopis, v kterém vysvětluje nenasazení jednotky sporem s pojišťovnou Colonnade, společností Stadler a Leo Express o výši celkových nákladů za opravu. „Není pravda, že nemáme na spoluúčast,“ řekl Köhler. Podle něj spoluúčast zaplatili už před rokem.
Zrušené jsou tak stále vlaky 1354 (6.07 z Bohumína), 1355 (10.10 z Prahy), 1364 (14.12 z Bohumína), 1365 (18.10 z Prahy).