D55 do Bzence bude kompletně hotová v červenci, slíbilo ŘSD

Finiš s pracemi na D55 Moravský Písek - Bzenec. Foto: ŘSDFiniš s pracemi na D55 Moravský Písek - Bzenec. Foto: ŘSD

Od prosince se jezdí po dálnici jen v režimu 1+1.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
lvy

Bojím se toho, až bude dálnice vzduchotěsná, kvůli výskytu hmyzu. Ještě nikdy jsem neviděl srážku s ptákem, ale s hmyzem je toho mraky. Takže projektanti máte co dělat. Jinak teď vážně, další totální blbost a miliardy fuč.

Asd

Zpoplatnění polovičního profilu na fragmentu D55 odnikud nikam je bizár

Pavel

Bohužel další, naprosto nesmyslná stavba dálnice odnikud naprosto nikam… 99% obyvatel této země vůbec netuší, kde to je a prožijí své životy bez této znalosti, a přitom na tento nesmysl přispěli nemálo ze svých daní… Ale objetí Prahy (33km) stále trvá 2 a 1/4h a dálnice mezi významnými ekonomickými centry Hradcem/Pardubicemi a Ostravou se otevírá po 4km ročně… a hotova ještě není ani 1/3.

Zastavme stavby těchto nesmyslných dálnic nikam…!

Radek

Pražský všudyl (pardon neznâlek) promluvil.

SYN

Že vám to není blbý… takhle si ohýbat význam věcí jen proto že vám záleží hlavně na objetí Prahy (což je mimochodem přímý důsledek toho že se prvních 6 dálnic postavilo do/od Prahy a teprve PAK se začlo dumat na tím proč jako se to tam všechno ucpává)…

M K

Dálnice D55 je naopak důkazem toho, že na Moravě je rozložení dálniční sítě uděláno poněkud rozumněji než v Čechách. Kromě dopravní obslužnosti regionu je to významný koridor, který pomůže přemístit tranzit z oblasti na východ od Olomouce ve směru SK, HU a osobní tranzit směr AT a odlehčí přetíženým úsekům dálnice D1 u Brna. Již dnes na rakouské A5 mnoho aut s polskými SPZ sjíždí na sjezdu u Großkrutu ve směru česká I/55. Takže děkujeme za nesmyslný komentář a posíláme klíčenku.

Daniel Jablonecký

Na Moravě rozložení dálniční sítě kopíruje rozložení sídel, stejně jako je tomu v Čechách. Rozdíl je v tom, že Čechy mají jedno velké sídlo uprostřed a další sídla o řád menší pak v regionech (monocentrické osídlení), zatímco moravské osídlení je odlišné, policentrické.

factory

Úsek Bzenec Rohatec se měl v minulosti řešít urychleně v režimu 1+1 aby při spuštění úseku babice bzenec byl tento úsek aspoň jako okreska (a pak byl čas řešít roky skleněné tunely)… teď už nezbývá než vyvíjet politický tlak na samosprávy a ty dále na řsd a ministerstvo…

Sváťa

Stala se chyba, tato dálnice měla končit u obchvatu Hodonína a ne ve městě Bzenci. Už ty obyvatele Bzence, Strážnice, nebo Veselí lituji. Podle plánu dostavby zbytku D 55 to budou hodně dlouhé roky, co budou tady muset lidé trpět.

Bady

Takže dle vás to neměli otvírat vůbec dokud to nebude až po Hodonín? Nebo jak?

What'zLove

Osobne jsem prozatim nepostrehnul nejake vylozene negativni reakce a narky mistnich z dotcenych obci ve verejnem prostoru.

Kdo jste, ze tak soudite? Trasa spatne, pry mistni trpi. Kde na to, prosim, chodite? Nebo se snad jedna jen o Vas dojem, kterym zaplevujete verejnou diskuzi… ?!

SYN

„Stačilo“ by i po Rohatec…

Frantík

Zajímalo by mě, jak a kdy zřídí (obnoví) zastávku u hřbitova v Babicích. Jeden by čekal, že to s novou přeložkou hned zřídí přístup.

Skeptik

Což o to, zastávku postupně dokončují,. Ale jak se tam dostat Kudlovic (je to společný hřbitov) na kole případně pěšky a nebo vůbec z Kudlovic do Babic na kole, či pěšky?

Radek

Z Kudlovic do Babic (k Hané) vede pěšina s podchodem pod dálnici. Ke hřbitovu je to horší.

Frantík

Mapy.cz pořád ukazují, že nejlepší je se prostě po silnici vrátit.

Krysa350

Jak to bude vypadat (vypadá) na Náměstí Svobody ve Strážnici? Anebo se budou řidiči vracet do Veselí?

SYN

Hm, to se teď nejspíš nějak rozdělí… nebude to nic moc ani jedním směrem, to jo.

jiný Petr

Ještě je možnost jet z Bzence do Hodonína přes Vracov a Ratíškovice, podle navigace to je časově rovnocenné s jízdou přes Strážnici, přes Veselí to je o 6 minut delší.