Bojím se toho, až bude dálnice vzduchotěsná, kvůli výskytu hmyzu. Ještě nikdy jsem neviděl srážku s ptákem, ale s hmyzem je toho mraky. Takže projektanti máte co dělat. Jinak teď vážně, další totální blbost a miliardy fuč.
Asd
1 měsíc
Zpoplatnění polovičního profilu na fragmentu D55 odnikud nikam je bizár
Pavel
1 měsíc
Bohužel další, naprosto nesmyslná stavba dálnice odnikud naprosto nikam… 99% obyvatel této země vůbec netuší, kde to je a prožijí své životy bez této znalosti, a přitom na tento nesmysl přispěli nemálo ze svých daní… Ale objetí Prahy (33km) stále trvá 2 a 1/4h a dálnice mezi významnými ekonomickými centry Hradcem/Pardubicemi a Ostravou se otevírá po 4km ročně… a hotova ještě není ani 1/3.
Že vám to není blbý… takhle si ohýbat význam věcí jen proto že vám záleží hlavně na objetí Prahy (což je mimochodem přímý důsledek toho že se prvních 6 dálnic postavilo do/od Prahy a teprve PAK se začlo dumat na tím proč jako se to tam všechno ucpává)…
Dálnice D55 je naopak důkazem toho, že na Moravě je rozložení dálniční sítě uděláno poněkud rozumněji než v Čechách. Kromě dopravní obslužnosti regionu je to významný koridor, který pomůže přemístit tranzit z oblasti na východ od Olomouce ve směru SK, HU a osobní tranzit směr AT a odlehčí přetíženým úsekům dálnice D1 u Brna. Již dnes na rakouské A5 mnoho aut s polskými SPZ sjíždí na sjezdu u Großkrutu ve směru česká I/55. Takže děkujeme za nesmyslný komentář a posíláme klíčenku.
Na Moravě rozložení dálniční sítě kopíruje rozložení sídel, stejně jako je tomu v Čechách. Rozdíl je v tom, že Čechy mají jedno velké sídlo uprostřed a další sídla o řád menší pak v regionech (monocentrické osídlení), zatímco moravské osídlení je odlišné, policentrické.
factory
1 měsíc
Úsek Bzenec Rohatec se měl v minulosti řešít urychleně v režimu 1+1 aby při spuštění úseku babice bzenec byl tento úsek aspoň jako okreska (a pak byl čas řešít roky skleněné tunely)… teď už nezbývá než vyvíjet politický tlak na samosprávy a ty dále na řsd a ministerstvo…
Sváťa
1 měsíc
Stala se chyba, tato dálnice měla končit u obchvatu Hodonína a ne ve městě Bzenci. Už ty obyvatele Bzence, Strážnice, nebo Veselí lituji. Podle plánu dostavby zbytku D 55 to budou hodně dlouhé roky, co budou tady muset lidé trpět.
Osobne jsem prozatim nepostrehnul nejake vylozene negativni reakce a narky mistnich z dotcenych obci ve verejnem prostoru.
Kdo jste, ze tak soudite? Trasa spatne, pry mistni trpi. Kde na to, prosim, chodite? Nebo se snad jedna jen o Vas dojem, kterym zaplevujete verejnou diskuzi… ?!
Což o to, zastávku postupně dokončují,. Ale jak se tam dostat Kudlovic (je to společný hřbitov) na kole případně pěšky a nebo vůbec z Kudlovic do Babic na kole, či pěšky?
Ještě je možnost jet z Bzence do Hodonína přes Vracov a Ratíškovice, podle navigace to je časově rovnocenné s jízdou přes Strážnici, přes Veselí to je o 6 minut delší.
Bojím se toho, až bude dálnice vzduchotěsná, kvůli výskytu hmyzu. Ještě nikdy jsem neviděl srážku s ptákem, ale s hmyzem je toho mraky. Takže projektanti máte co dělat. Jinak teď vážně, další totální blbost a miliardy fuč.
Zpoplatnění polovičního profilu na fragmentu D55 odnikud nikam je bizár
Bohužel další, naprosto nesmyslná stavba dálnice odnikud naprosto nikam… 99% obyvatel této země vůbec netuší, kde to je a prožijí své životy bez této znalosti, a přitom na tento nesmysl přispěli nemálo ze svých daní… Ale objetí Prahy (33km) stále trvá 2 a 1/4h a dálnice mezi významnými ekonomickými centry Hradcem/Pardubicemi a Ostravou se otevírá po 4km ročně… a hotova ještě není ani 1/3.
Zastavme stavby těchto nesmyslných dálnic nikam…!
Pražský všudyl (pardon neznâlek) promluvil.
Že vám to není blbý… takhle si ohýbat význam věcí jen proto že vám záleží hlavně na objetí Prahy (což je mimochodem přímý důsledek toho že se prvních 6 dálnic postavilo do/od Prahy a teprve PAK se začlo dumat na tím proč jako se to tam všechno ucpává)…
Dálnice D55 je naopak důkazem toho, že na Moravě je rozložení dálniční sítě uděláno poněkud rozumněji než v Čechách. Kromě dopravní obslužnosti regionu je to významný koridor, který pomůže přemístit tranzit z oblasti na východ od Olomouce ve směru SK, HU a osobní tranzit směr AT a odlehčí přetíženým úsekům dálnice D1 u Brna. Již dnes na rakouské A5 mnoho aut s polskými SPZ sjíždí na sjezdu u Großkrutu ve směru česká I/55. Takže děkujeme za nesmyslný komentář a posíláme klíčenku.
Na Moravě rozložení dálniční sítě kopíruje rozložení sídel, stejně jako je tomu v Čechách. Rozdíl je v tom, že Čechy mají jedno velké sídlo uprostřed a další sídla o řád menší pak v regionech (monocentrické osídlení), zatímco moravské osídlení je odlišné, policentrické.
Úsek Bzenec Rohatec se měl v minulosti řešít urychleně v režimu 1+1 aby při spuštění úseku babice bzenec byl tento úsek aspoň jako okreska (a pak byl čas řešít roky skleněné tunely)… teď už nezbývá než vyvíjet politický tlak na samosprávy a ty dále na řsd a ministerstvo…
Stala se chyba, tato dálnice měla končit u obchvatu Hodonína a ne ve městě Bzenci. Už ty obyvatele Bzence, Strážnice, nebo Veselí lituji. Podle plánu dostavby zbytku D 55 to budou hodně dlouhé roky, co budou tady muset lidé trpět.
Takže dle vás to neměli otvírat vůbec dokud to nebude až po Hodonín? Nebo jak?
Osobne jsem prozatim nepostrehnul nejake vylozene negativni reakce a narky mistnich z dotcenych obci ve verejnem prostoru.
Kdo jste, ze tak soudite? Trasa spatne, pry mistni trpi. Kde na to, prosim, chodite? Nebo se snad jedna jen o Vas dojem, kterym zaplevujete verejnou diskuzi… ?!
„Stačilo“ by i po Rohatec…
Zajímalo by mě, jak a kdy zřídí (obnoví) zastávku u hřbitova v Babicích. Jeden by čekal, že to s novou přeložkou hned zřídí přístup.
Což o to, zastávku postupně dokončují,. Ale jak se tam dostat Kudlovic (je to společný hřbitov) na kole případně pěšky a nebo vůbec z Kudlovic do Babic na kole, či pěšky?
Z Kudlovic do Babic (k Hané) vede pěšina s podchodem pod dálnici. Ke hřbitovu je to horší.
Mapy.cz pořád ukazují, že nejlepší je se prostě po silnici vrátit.
Jak to bude vypadat (vypadá) na Náměstí Svobody ve Strážnici? Anebo se budou řidiči vracet do Veselí?
Hm, to se teď nejspíš nějak rozdělí… nebude to nic moc ani jedním směrem, to jo.
Ještě je možnost jet z Bzence do Hodonína přes Vracov a Ratíškovice, podle navigace to je časově rovnocenné s jízdou přes Strážnici, přes Veselí to je o 6 minut delší.