D10 čekají velké komplikace. ŘSD začne ještě letos se stamilionovými opravami u Prahy
Úsek D10 mezi křižovatkami Satalice a Radonice. Zdroj: Pudis, EIA

Opravou projdou dva úseky mezi Prahou a Starou Boleslaví.
Opravou projdou dva úseky mezi Prahou a Starou Boleslaví.
I truly appreciate your technique of writing a blog. I added it to my bookmark site list and will
A co most Bystrá? Na to samozřejmě bude další omezení?
Podle zadávačky k opravě úseku na začátku dálnice by se ten most měl vyřešit před nebo během opravy D10
Dobry, proc tam ale uz davno neni 6-ti pruh aspon od Brandysa? Pak tam staci takovahle mensi oprava a mame pravidelny kolapsy.
Protože to se musí pěkně postupně že…
Nechat to tak už bohužel nejde, a rozšíření přestože se připravuje tak to pořád ještě nějakou dobu potrvá 🙁
Protože doprava se má řešit celkové. Kdyby postavili trať Praha-Brandýs-MB-Liberec/Jablonec, tak těch aut o mnoho % ubude a 6 pruhu už nebude potřeba
Konečně, ten povrch před Prahou na D10 je třeba opravit co nejdříve.
A vážit budeme nebo na D10 ta jedna jediná váha (pokud tam vůbec je) „bohatě“ stačí?
Dvě zúžení za sebou budou peklo. Možná by průměrná rychlost byla vyšší, kdyby nechali zúžení po celý úsek.
On je tím stavební úřad v Brandýse-St. Boleslavi vyhlášen. Ten dokáže město obklíčit i 5 uzavírkami současně a nechat 1 cestu volnou.
Přesně totéž jsem si říkal v Brně při uzavírkách Tomkovo náměstí/Gajdošova/Otakara Ševčíka. Nechat jeden pruh po celou dobu od Husovického tunelu až za most Otakara Ševčíka a vytvořit jen odbočovací pruhy na Rokytovu, Bubeníčkovu a Táborskou.
Nemá se tam do pár let stavět třípruh?
Ano, do pár let. Ale rozbité je to nyní. Takže budeme čekat až to bude nesjízdné nebo jak?
a co takhle rovnou stavět ten třípruh, jak dlouho se o tom píše, už mohlo být dávno i připravené
A nebo kdyby se na Godota nečekalo, mohlo to být už dávno opravené?
Je zábavné, jak takovéto akce vždycky rozpoutají vášnivé debaty. Že se to má či nemá dělat tehdy a tehdy, že se mělo nebo nemělo na něco počkat a tak. Smiřme se s tím, že zatížení naší silniční sítě je tak extrémní, že opravy budou muset probíhat pořád a že tedy stav, kdy půjde odněkud někam na trochu větší vzdálenost dojet, aniž by se cesta zkomplikovala nějakou uzavírkou, nenastane nikdy. Trochu depresivní je sledovat, v jakém stavu jsou i relativně nedávno opravené úseky po pár letech provozu. Ať už v důsledku toho, že stavba nebyla dobře provedena anebo prostě proto, že… Číst vice »
Upřímně tady to chápu. Tři pruhy už jsou v řešení, tak proč se teď v tom vrtat… 🙁
Třeba proto, že rozbité je to už teď a do přestavby na 6 pruhů to rozhodně ani náhodou nevydrží?
Protože ten provrch je opravdu strašný už teď.
Technologie existuje. Ale je to finančně velmi náročné a firmy tento typ směsi povrchu logicky nepoužívají. Ono by stačilo dohlédnout na neustálé přetěžování nákladních vozidel a povrchy by vydržely mnohem déle. Anebo holt akceptovat cenu za směs, která si poradí i s tímto provozem. Je to vše jen o penězích.
Nebylo by logické počkat na plánované rozšíření a nevyrábět dvě uzavírky pár let po sobě?
Někdo nám určitě vysvětli, že není (…to logické). Je fakt, že rozbité to tam prostě je.
Doufejme ale, že se to zdrží. Zahajovat tohle a tady v půlce prázdnin, kdy ten provoz na D10 je extrémní, je myšlení bez hlavy. A jak zareagují dopravci a Ropid? Opět se budou půlhodinová zpoždění, i více, přenášet na místní linky na mladoboleslavsku, protože některé oběhy jsou spojené, zpřejezdované? Anebo v MB zase budou ujíždět místní přípoje… Lidi budou nadšením bez sebe.
Obávám se, že na D10 je provoz extrémní po celý rok, těžko tam hledat slabší období, kde by omezení provozu bolelo méně.
Tím spíš by bylo logické a citlivé spojit opravu s rozšiřováním na 3 pruhy a způsobit tak jen jedno problémové období místo dvou (byť asi trochu delší). Ono se to nepohodlí i líp kouše, když člověk vidí že se směřuje k nějakému zlepšení do budoucna a ne jen obnově současného stavu.
V MB se staví nové reprezentativní nádraží, tak bude možno dojet hezky i vlakem. Co na tom, že je to stále jen na periferii… Třeba někoho napadne tam aspoň ty místní linky protáhnout, když nic jiného.
Praktici tuší, že životnost opravy bude tak akorát korespondovat se zahájíme akce 6pruh…
Co je logické, je pro ŘSD nepřijatelné!
Jste si spletl firmu s tou na koleje, ne?