Czech Airlines Technics rozšiřuje těžkou údržbu letadel o další linku

Těžká údržba v hangáru F na Ruzyni. Autor: CSATTěžká údržba v hangáru F na Ruzyni. Autor: CSAT

Ruzyňská společnost Czech Airlines Technics (CSAT) otevřela koncem října pátou linku na provádění takzvané těžké údržby letadel. Zvýšila tak kapacitu

Ruzyňská společnost Czech Airlines Technics (CSAT) otevřela koncem října pátou linku na provádění takzvané těžké údržby letadel. Zvýšila tak kapacitu o čtvrtinu, zároveň s novou linkou postupně nabírá 80 nových zaměstnanců. „Těžká údržba letadel tvoří již dnes přes 50 procent z celkových výnosů CSAT a podle současných odhadů bude o tyto údržbové práce v budoucnu ještě větší zájem,“ uvedl předseda představenstva mateřského Českého Aerholdingu Václav Řehoř. Investici do nové linky firma tají.

V rámci těžké údržby letadel se provádějí pravidelné předepsané revizní prohlídky, náročnější opravy, modifikace letadlových systémů a konstrukcí, výměny motorů, výměny podvozků a modifikace interiérů kabiny. Technici CSAT provedli v roce 2016 přes sto takových revizí většího rozsahu, a to na letounech B737, A320 a ATR.

Jde o druhé významné navýšení kapacity v krátké době. Čtvrtou linku firma otevřela z důvodu naplněné kapacity v roce 2015. Největšími zákazníky jsou České aerolinie, Finnair, Transavia Airlines, Germania, Travel Service, KLM Royal Dutch Airlines a NEOS. Vedle těžké údržby zajišťuje společnost i traťovou údržbu, údržbu letadlových celků nebo podvozků. Czech Airlines Technics loni při tržbách zhruba 1,4 miliardy vydělala 54 milionů korun, přibližně stejně jako předloni.

Tagy csat Czech Airlines Technics letadla údržba
Žádné komentáře