Sleduju tu diskuzi a jak tu chlapy poukazují na to jak se dřeli u vojska.Taky nebudu chválit,ale berte to z druhé strany,kolik jste tam měli kamarádů a jak řeč mezi chlapy skončí vždy u vojny
126975
1 měsíc
Bude se vozit cement na celkou přestavbu celé základny, co se týče objemu prací taková stavba na armádním objektu tady nebyla víc jak 50 let.
JGR
1 měsíc
Bude mít stroj kamuflazni nátěr
Miloš
1 měsíc
Kamufláž ve stylu nejlépe mourovaté kočky.
Příroda ví co je efektivní…
Do ČSLA šlo 6-8% HDP a cca 15% rozpočtu… to je v dnešních číslech půlka současného důchodového systému a nebo celkových nákladů na zdravotnictví… to je na zvýšení nějakýho šotoindexu štěstí trochu moc.
Řeknou mi, anonymní profile: Proč máte tak zoufalou potřebu cpát hloupé kecy o politice i do diskuze o věci, která s tím nemá ale vůbec nic společného? Cítíte se pak dobře po těle? Ano, tak alespoň něco. J
Spíš by se mohlo uvést do původního stavu Honeckery (Bdmtee 281) , které byly stavěny pro použití pro zraněné zraněné ve válce, když se teď soutěží o to kdo utratí nesmyslně víc peněz za hračky pro zelené gumy.
Ra
1 měsíc
Trochu kacířská otázka, ale oni těch lokomotiv nemají na posun dost? To je tam denně tolik práce? Navíc EffiShunter má oproti starým ČKD lokomotivám o něco vyšší spotřebu
Mě spíš napadá, že armáda bude další v pořadí, kdo má plné zuby neschopnosti ČD Cargo a bude si chtít všechny přepravy zajišťovat sama. Těch lokomotiv má být dodáno armádě více a náhrada starších strojů to být nemá.
Máte nějakou vlastní zkušenost se stroji tohoto výrobce? Nikdo se stroji CZ LOKO nemůže ČDC konkurovat. Neboť se všichni budeme plácat ve stejných sr…… (totiž bažině). A jestli se ta lokomotiva opravdu objeví na základně v Čáslavi, tak můžeme F-35 rovnou odpískat. Základna bude schopna obsloužit pouze papírové draky 🐲
Jeden „nadšený“ uživatel těchto Pertinaxů.
K dnešnímu dni tu je 47 zaměstnanců a obdivovatelů CZ LOKO s jejich výrobky. Pomalu začněte uvažovat, jak budete řešit trhliny hlavního rámu lokomotivy u 742.7. Přeji příjemné řešení 😉
A majitelům strojů upřímnou soustrast.
Máte sice docela mínusů, ale před nedávnem začala armáda přávě pro potřebu menší závislosti na externích dodavatelích nakupovat vlastní kamiony pro přepravu těžké techniky.
Sleduju tu diskuzi a jak tu chlapy poukazují na to jak se dřeli u vojska.Taky nebudu chválit,ale berte to z druhé strany,kolik jste tam měli kamarádů a jak řeč mezi chlapy skončí vždy u vojny
Bude se vozit cement na celkou přestavbu celé základny, co se týče objemu prací taková stavba na armádním objektu tady nebyla víc jak 50 let.
Bude mít stroj kamuflazni nátěr
Kamufláž ve stylu nejlépe mourovaté kočky.
Příroda ví co je efektivní…
Doufám, že bude mít i vojenskou kamufláž…
A čo si tak, Kefalín, predstavujete pod pojmom „vojenská kamufláž“?
Bude mit namalovanou rez a kopřivy?
Tak teď už zbývá jen obnovit železniční vojsko.
A proč jako? Chápete, že ten koncept aspoň trochu fungoval jen díky tomu, že jste do toho „systému“ mohl nasypat potřebné množství otroků?
Přesně
V létech 1991-92 sem byl jeden z těchto otroků 🤣🤣🤣
Já pro změnu 1981 – 1983 na PŠ ve Valašském Meziříčí
Ano, to bylo chvatu na jeho zrušení a „rozprodej“ strojů a materiálu
Už se hlásíte na nástup?
Do ČSLA šlo 6-8% HDP a cca 15% rozpočtu… to je v dnešních číslech půlka současného důchodového systému a nebo celkových nákladů na zdravotnictví… to je na zvýšení nějakýho šotoindexu štěstí trochu moc.
Tak doufám, že bude mít aspoň pěkný khaki nátěr.
Mě by se líbila „Urban camo“, neboli Berlínskou kamufláž, co měla britská armáda za studené války v Západním Berlíně.
https://en.wikipedia.org/wiki/Urban_camouflage
Shora by měla mít namalované pražce 😉
Měli by postavit několik obrněných vlaků. Budu muset napsat paní ministryni dopis s nápadem. Tam se těch 5% hravě schovalo.
Jen to neříkejte na hlas,je schopna se toho chytit.
Cítím v tom manažerský potenciál.
Nesmíte věřit všemu, ideálně ničemu z toho co Pitomio, Slovenský mafián a jeho zaměstnanci potažmo bolševici či hranatý nácek hlásají.
Paní ministryně je zaneprázdněna. Vybírá novou (polní) kuchyni.
Řeknou mi, anonymní profile: Proč máte tak zoufalou potřebu cpát hloupé kecy o politice i do diskuze o věci, která s tím nemá ale vůbec nic společného? Cítíte se pak dobře po těle? Ano, tak alespoň něco. J
Spíš by se mohlo uvést do původního stavu Honeckery (Bdmtee 281) , které byly stavěny pro použití pro zraněné zraněné ve válce, když se teď soutěží o to kdo utratí nesmyslně víc peněz za hračky pro zelené gumy.
Trochu kacířská otázka, ale oni těch lokomotiv nemají na posun dost? To je tam denně tolik práce? Navíc EffiShunter má oproti starým ČKD lokomotivám o něco vyšší spotřebu
Pokud si armáda koupila stroj s ETCS, tak (doufám) plánují i jiné využití, než šoupání s vagonama po vlečce.
Spíš budou ETCS v budoucnu potřebovat pro zajíždění do stanice Čáslav.
Z plánování bych je rozhodně nepodezříval.
Trochu kacířská odpověď, ale není to třeba prostě generační obměna? 742 pošlou do háje a 730 bude dělat zálohu. Případně obráceně.
Mě spíš napadá, že armáda bude další v pořadí, kdo má plné zuby neschopnosti ČD Cargo a bude si chtít všechny přepravy zajišťovat sama. Těch lokomotiv má být dodáno armádě více a náhrada starších strojů to být nemá.
A Vy máte k dispozici nějaká data o tom, že ČD Cargo je u vojenských přeprav nějak neschopné?
Máte nějakou vlastní zkušenost se stroji tohoto výrobce? Nikdo se stroji CZ LOKO nemůže ČDC konkurovat. Neboť se všichni budeme plácat ve stejných sr…… (totiž bažině). A jestli se ta lokomotiva opravdu objeví na základně v Čáslavi, tak můžeme F-35 rovnou odpískat. Základna bude schopna obsloužit pouze papírové draky 🐲
Jeden „nadšený“ uživatel těchto Pertinaxů.
K dnešnímu dni tu je 47 zaměstnanců a obdivovatelů CZ LOKO s jejich výrobky. Pomalu začněte uvažovat, jak budete řešit trhliny hlavního rámu lokomotivy u 742.7. Přeji příjemné řešení 😉
A majitelům strojů upřímnou soustrast.
Velice, velice pochybuji. Armáda nemá žádné záměry stát se celosíťový dopravce. Provozují si svoje vlečky a tak to velice pravděpodobně zůstane.
Máte sice docela mínusů, ale před nedávnem začala armáda přávě pro potřebu menší závislosti na externích dodavatelích nakupovat vlastní kamiony pro přepravu těžké techniky.