Čtyři rozkopané výpadovky z centra na západ. Přes léto se v Praze uzavře i Karlovarská

Pražská Karlovarská ulice a tramvajová konečná zastávka Bílá Hora. Zdroj: Mapy.czPražská Karlovarská ulice a tramvajová konečná zastávka Bílá Hora. Zdroj: Mapy.cz

K Plzeňské přibude i Karlovarská. Celkem bude o prázdninách omezena doprava na čtyřech ulicích vedoucích z centra na západ.

Odebírat
Upozornit na
guest
62 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdeněk

No, doufejme, že to úzké hrdlo na Karlovarské z Bílé Hory na křižovatku se Slánskou rozšíří na 4 pruhy, jinak ta rekostrukce v tomto místě postrádá smysl. Po pravé straně ve směru ven je pouze neudržované křoví, po levé straně je místo kanalizace otevřený dešťový příkop jako ve Vidlákově, ten taky ubírá na šířce komunikace.

Arciburžoust

Zapomeňte, je to jen souvislá údržba… Žadné rozšiřování….

Dan V.

Kolik frustrátů zase svede svůj zpackaný život na pana Hřiba? On je někdo nutí sedět v koloně v gumokolu, když mají nohy a funguje jim tam MHD? Nehledě na to, že ty kolony netvoří uzavírky, ale frustráti po jednom v gumokolu pro pět, co žijí v pomýlené představě, že jim králům ostatní musí zajistit volný průjezd a parkování zdarma. A nejlépe i s plnou nádrží grátis.

Augusto Pinochet

…krásně popsaný motorista…

Černohorský K.

Prášky jste si dal? Vám bych pro jistotu doživotně zakázal sedat do auta.

Zelvak

A za váš zpackanej život podle všeho můžou zlý auta řízená frustráty.

Ingip

Vážený pane, jsou lidé, kteří dopravu v autech potřebují ke své práci. Sice je to asi složité pochopit, ale to neznamená, že tomu tak není. A těch lidí je poměrně značné množství. Prosím objasněte jim, jak mají třeba servisní technici přepravit nářadí, které může vážit i několik desítek kg a k tomu materiál o nemenší hmotnosti, pěšky nebo MHD? A jsou i jiné profese, které se bez auta neobejdou. Vaše dětské představy o tom, že když auto nepotřebujete Vy, nepotřebují ho ani jiní, jsou hodně naivní…

Výhleďák

To ale snad přece nikdo nerozporuje, a jsou i další, kteří potřebují odvoz autem třeba k lékaři či na nákup, kam sami už nedojdou nebo VHD nedokáží dojet – ale tady jde o ty, kdo do žádné z těchto kategorií nepatří, ale kterých je nejspíš dokonce řádově víc než těch, kdo použití auta skutečně nenahraditelně potřebují.

g_swrk

Amen

Igelkott

Redakce zapomněla ještě na OPRAVU D0 na odbočce na Barrandov.

David

Cesty vlakem na západ taky nic moc…žádná elektrifikace, tratovku porazi i zdatný cyklista…

Hasler

Z vlastních zkušeností s podobnou uzavírkou jsem zvědavý, kdy někdo odtáhne betonové bloky v Čistovické. U nás nepomohly značky, značky svázané řetězy a když jsem do firmy vlastnící tyto zábrany volal že jim někdo odtáhl na stranu i malé betonové zátarasy, tak na ně šly mdloby a vyřešily to až dálniční betonové svodidla. Pak už byl klid.

Přeji všem občanům klidné léto, bez bláznících řidičů, hledajících jinou objízdnou trasu, než je stanovená.

Pavel

Blázni jsou ti, co to dokážou takto neukoordinovat a pošlou současně Plzeňskou a Karlovarskou na Kukulovu, která je běžně přes den zasekaná i teď, a navíc je tam vjezd/výjezd sanitek z nemocnice.

Už teď je jasné, že to bude peklo, a obyvatelům Liboce, Břevnova a vilové čtvrti pod Strahovem přeji pěkné léto, až se jim tam přelije doprava.

Petr

Ne blázni jeden pirát Hřib.

Jindřich

Tohle je zase chyba ignorovat odpovědnost úředníků. Politickou a manažerskou odpovědnost má Hřib. Ale přesto, někdo mu dává podklady a návrhy.

Výhleďák

Ta jiná objízdná trasa je asi jasná každému hned na první pohled: Drnovskou a Vlastinou přes Starou Ruzyni do Šárky na Evropskou a pak možná raději ve Veleslavíně doprava přes závory a dál Veleslavínovou k ÚVN, protože přes „kulaťák“ je to „amen Maria“ už teď …

Jarda

Proč dva měsíce? Když se to dobře zorganizuje a pojede se 24/7, tak to může být za 14 dní hotové …

Martin

Protoze by se dlouhe tydny po prazdnem stavenisti nemohl prohanet vitr. Vitejte v CR

strojvedoucí J.

Přeji vám aby u vašeho domu probíhala 14 dní stavba 24/7. Po pár probdělých nocích by vám došlo, jakou bezohlednost jiným chystáte.

Jan Tichavský

Jednak v tom brání hygienické limity a druhak bysme museli za tu opravu platit násobně více, protože to máte více pracovníků na pokrytí provozu 24/7 plus příplatky za noci a víkendy. A ne vždy umožní technologie všechno ráz na ráz. Kolik % lidí je ochotných si připlatit za kratší uzavírku?

Jindřich

Škoda, že nejde nějak dat do souvislosti náklady lidi, kterých se to dotkne. Pak by možná krátká a drahá varianta byla pro všechny výrazně levnější.

Jan

Zajímalo by mě jak vyčíslíte škodu a odškodníte ty na straně obtěžovaných stavbou přes noc.

Jindřich

Kdyby nějaké odškodnění přece jen dostali, mohlo by to přece pořád být výhodné. A mohli by za to v tu dobu odjet na dovolenou.

Augusto Pinochet

…kam na urlaub, do Řevnic?

Výhleďák

To bych nechal na nich, podstatné je jim ji zaplatit.

Panoramix

No, raději 14 dní v kuse, než se nevyspat celé prázdniny, protože stavební dělníci mají tendenci začínat v 6 ráno.

Augusto Pinochet

..a kdy mají začínat, v 10 dopoledne?

Josef J.

Tak v 6 ráno pracující zpravidla již nespí. Pokud nejsou v práci nebo na cestě do ní, připravují se.

Tomáš

já vstávám v 7.30 a svět div se, jsem pracující

Juraj

Na druhé straně, proč ne?
Když byla před pár lety rozkopaná Vinohradská, hned bylo vidět, jak to tam najednou ožilo lidmi. Praha v žádném ročním období nepotřebuje víc aut a zrovna v létě je ta poptávka nejmenší, takže třeba si lidé kolem západních radiál užijí pár týdnů prázdnin.

Robert Pražák

Srovnávat Vinohradskou s Karlovarskou je poněkud mimo. Vinohradská je obchodní třída plná restaurací, kaváren a obchodů. Karlovarská je prostě výpadovka na periferii, kde není proč korzovat.

123

Koukám, že jste si nedal moc námahu se podívat, kudy ty objížďky konkrétně v případě Plzeňské povedou, že ne?
Z těch vašich prázdnin v té lokalitě budou zejména místní celí štěstím bez sebe …

Walker

Skoda, ze zrovna tento usek rovnou nepredelaji na 2+2 pruhy, stejne jako je to pred a za timto usekem.

FlyingJ

Ano je to naprosto ostudné a tim spíš že toho čtyřpruhu chybí jen 600 metrů, a nyní jsou v tom úseku jen příšerné náletové keře a bahno, žádná zástavba, ani pořádný chodník tam neni. Kdyby někdo chtěl tak to je hned.

PetR

to už je minimálně 25 let naprojektované…

123

A minimálně tak 25 ještě bude … 😉

Petr

Zavřou současně Karlovarskou, Plzeňskou a Peroutkovu. Zůstane jenom Radlická, která je už teď pořád zacpaná. Management dopravních staveb v Praze je opravdu špatný, to jako obyvatel Prahy 5 můžu potvrdit. Kdo jiný by za to měl nést zodpovědnost když ne pan Hřib, náměstek zodpovědný za dopravu. Od té doby co rezort přebral od Scheinherra, tak to jde od 10 k 5, vzpomeňte na loňskou zpackanou, tzv. „zrychlenou“ opravu Barrandovského mostu.

strojvedoucí J.

Nejlepší je nic nedělat, peníze cpát do matrace a pak ukazovat prstem na předchůdce. To dá rozum.

Zrzek

Ne stačilo by to řešit po jedné v opačných směrech každý rok.

Jan Tichavský

Jak byla zpackaná oprava Barrandovského mostu? Před zahájením prací byl předpovídán armageddon a ten prokazatelně nestal.

Kozor24

Třeba tak že se protáhla

MartinS.

Protože se po odkrytí všech vrstev zjistilo, že ta druhá půlka nejen, že také neodpovídá dokumentaci, ale je i jiná než ta už opravená. Jsou věci, se kterými neuděláte nic.

Petr

Předchozí 2 roky se Barranďák opravoval letní měsíce při malém provozu. Loni se ale opravoval i v září a říjnu, což jsou měsíce s největším provozem.

smid.jirka

Pokud si dobře pamatuju, tak oprava Barrandáku se loni protáhla někdy do cca října, protože se loni udělala i etapa, která se původně měla dělat letos v létě. Takže ano Barrandák se loni protáhl do října, ale letos už by měl být bez omezení.
Ted co je lepší?

Petr

Oprava probíhala 11.3.-24.11, tedy v měsících s největším provozem. To je jednoznačně horší než 2 roky před tím, kdy opravy probíhaly v létě, kdy je menší provoz. Jezdit tam v breznu, dubnu, kvetnu, cervnu a pak zari, rijnu a listopadu bylo peklo. K tomu se to protáhlo, protože zjistili něco nepředpokládaného, což se může stát: proto dávalo smysl to dělat po 1/4, aby se mohli na příští rok náležitě připravit. Jak říkám, po všech stránkách zpackané, asi v tom byly prachy. Jinak si to neumím vysvětlit.

Jindřich

Ano, je vidět, že to tehdy všechno táhl Scheinherr, metro D, Dvorecky most, oprava Barrandovského mostu.

Kozor24

Přesně moje řeč, ale když tu člověk napíše ať jde konečně Hřib do pryč tak mu to hned smažou.

Augusto Pinochet

…a kvůli kvikotu a ječení motokáristů budu Hřiba volit…

Petr

No to můžeš ale věz, že metro D ti Hřib taky nepostaví. Ale možná někde v metru slavnostně vyvěsí vysvětlovací tabulku, jak na Andělu, a tak nakonec budeš spokojený.

123

Autem tam nejezdím, takže z tohoto pohledu je mi to jedno.

Z pohledu někoho, kdo tam jezdí celkem často autobusem mi to ale jedno není vůbec, protože ten souběh uzavírek spolehlivě pohřbí 123, 191 i 167 … a s ohledem na to, že to odstřelí i Bucharovu a Kukulovu si těch autobusů ještě pár připočítejte.

Ale beru, že někomu kdo má podobným způsobem v hlavě vypláchlo to stejně nedojde.

honza

A lidi ze Řep se můžou jít klouzat 😀

123

Opravovat se musí, vo tom žádná.
Že to bez nějakých komplikací v dopravě nejde, vo tom taky žádná.
Ale takhle hezky to „sladit“, to je opravdu na přes …
Lépe vyjádřit jak mají lidi na háku snad ani nejde.

167 bude na Anděl nepoužitelné peklo (a ani na ten Motol to v té Kukulově s ohledem na uzavírku Karlovarské nebude o moc lepší), zaříznutím 123 na Kavalírku se zase splní Šurovského dávný sen … a lidi z Cibulek si to mohou hodit (nebo jet autem).

Výhleďák

Bývaly doby, kdy se v souvislosti s opravami Plzeňské ulice zaváděla i intenzivnější doprava vlakem na „semmeringu“, to ovšem bylo při dlouhodobé výluce tramvají, která teď nebude – naopak by tam prý snad měla jezdit nějaká „posilová“ linka (ví Bůh, která).

Zelvak

Výpadovky? No to možná bylo před 10 až 20 lety, kdy většina těch komunikací byla z velký části dvoupruhová ve směru ven a nebyla na nich zavedená červená vlna.

Petr

To už mi skoro dohromady přijde jako akce jak zablokovat dopravu v západní části Prahy.

Petr Drozda

Tady nejsme na Novinkách, prosím o odstranění Kozor24 a těchto dvou komentářů.

Jiný Petr

Jestli Kozor24 kritizuje Hřiba za špatnou koordinaci uzavírek (a oprav) – tak jej kritizuje zcela oprávněně.

Bobek

Z dlouhodobého hlediska by ovšem spíš asi pomohlo, kdyby podobné nápady vůbec neopouštěly kanceláře TSK, bez ohledu na kompetenci politické reprezentace.
(Věštba: teď nastane bědování a něco se odloží.)

Frantisek X

Čtu tam jen touhu po vyhnání, nikoli kritiku. Emoce bez argumentů. Výkřik.

MartinS.

No tak Hřib tak úplně nemůže za to, že ty ulice převzal v takovém stavu, v jakém jsou. A pokud se plánuje společná rekonstrukce třeba s plynaři nebo energetikou, tak tolik časových možností zase není.

Martin

Lomikare, do roka a do dne to nekdo rozkope zas.

Výhleďák

Hřib žádné ulice nepřevzal, ty patří stále TSK. Hřib má pouze nutit vedení TSK, aby dělalo co nejméně podobných vylomenin.A to mu zjevně příliš nejde.