CSAT obhájily zakázku na servis letadel Transavia až do roku 2027

Boeing 737-800 společnosti Transavia na údržbě v Praze. Foto: CSATBoeing 737-800 společnosti Transavia na údržbě v Praze. Foto: CSAT

Kontrakt nově počítá i s údržbou A320neo.

Letadla společnosti Transavia se budou v Praze na Ruzyni objevovat i nadále nejen kvůli pravidelným linkám, ale i údržbě. Společnost Czech Airlines Technics (CSAT) patřící Letišti Praha uzavřela s dopravcem ze skupiny Air France-KLM dohodu o provádění údržby letadel až do roku 2027. Spolupráce trvá už devatenáct let.

Nová pětiletá smlouva poprvé zahrne i údržbu nového typu Airbus A320neo. Kontrakt platí do konce srpna 2027.

„Nadcházející sezóna začne 1. listopadu 2022 a věříme, že bude stejně úspěšná, jako byly ty předcházející. Jsme opět připraveni Transavii poskytovat až tři údržbářské linky pro každou sezónu, proto jsme pro Transavii první volbou, tedy preferovanou firmou poskytující těžkou údržbu,“ říká předseda představenstva Petr Doberský.

V Praze proběhla revize různých stupňů při celkem 267 návštěvách letadel společnosti. Pro CSAT jde o jednoho z největších zákazníků.  „Musíme vyzdvihnout skvělou spolupráci nejen na úrovni vedení obou společností, ale i na ploše našeho hangáru, kde se v průběhu údržbářské sezóny potkávají naši manažeři údržby s technickými reprezentanty zákazníka. Ke zdárnému průběhu tzv. „base maintenance visits“ rozhodně napomáhají i nadstandardní osobní vztahy obou stran,“ dodal Doberský. „Společnost CSAT se v průběhu let osvědčila jako spolehlivý partner poskytující kvalitní služby, flexibilitu a dobrou spolupráci na všech úrovních. Jsme rádi, že tuto naši dlouhodobou dobrou spolupráci prodlužujeme na dalších pět let,“ řekl Robert-Jan Korenromp, technický ředitel společnosti Transavia.

Spolupráce obou firem trvá od roku 2003. Transavia vznikla jako nízkonákladová dcera KLM, hlavní základnou je Amsterdam, létá také z Rotterdamu, Eindhovenu a Bruselu. V současné době čítá flotila Transavia Airlines necelých padesát letadel, všechna typu Boeing 737NG. V příštím roce začne postupná obnova flotily a přechod na letadla typu Airbus A320neo. Obnova je plánována na osm až deset let. Z Prahy létá dopravce do Eindhovenu a Paříže-Orly.

Tagy csat Czech Airlines Technics transavia
Žádné komentáře