obrazok-zdopravy

Čím větší tendr, tím přísnější podmínky. Šéf ÚOHS zamítl námitky Stadleru k automatizaci metra

Budoucí podoba stanic metra Nemocnice Krč na trase D. Pramen: Praha.eu/Jiří ČernickýBudoucí podoba stanic metra Nemocnice Krč na trase D. Pramen: Praha.eu/Jiří Černický

Jde o největší zakázku v historii dopravního podniku. Nové vlaky a dopravní systém vyjdou na 86 miliard.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
holy.james067

…tak hlavně aby ty vlaky měly kde jezdit.
Mezi Olbrachtovu a Pankrác se všechny ani nevejdou.

Radek

Zdravím, jsou veřejně známi účastníci, kteří se zapojili?

Náhodný Kolemjdoucí

Nabídky jsou dvě od Alstom a od Škoda/Siemens.

jaroslav.dohnalik

Sympatická „Malá domů“ in progress….

Frantisek X

Stejně to nebude kam instalovat, když stejný úřad vyhověl námitkám u zadání stavby samotných tunelů. 🙂 A do té doby…

Adam Ř

Do té doby se to může instalovat na C, což bude náramně zábavná akce, protože autonomní vozy nejspíš nemohou vyjet bez mezistěn a současné vozy pravděpodobně nedokáží u stěn zastavit, navíc to pro DPP bude první autonomní provoz. To vše na nejvytíženější dopravní tepně v zemi

55p

Takže nejdříve dáme autonomní vozy s fírou, klidně ve smíšeném provozu se současnými a až pak nakonec nainstalujeme stěny a zbavíme se strojvedoucích. Nebo takle by to nešlo?

Adam Ř

Asi jo, čekal bych to tak. Jen to bude vyžadovat do těch nových vozů instalovat kabinu strojvedoucího a stávající zabezpečovačku, ale to snad není nic nemožného.

Frantík

Právě, zrovna tady by se jaksi dvoustaniční experimentální provoz na déčku hodil.

Adam Ř

No, nevím. Experimentální provoz si snad můžou udělat někde na zkušební trati, ne? Jako jasně, nebude to v tunelu a konfigurace kolejiště nebude přesně stejná, ale zato to bude přístupnější. Navíc teda na Déčku prý není hotová celá Olbrachtova, někdo na DOD říkal že část technických prostor bude až s 1D1b

Happy

A on si Stadler myslel, že by tu mohl uspět? Naivní…

Plecháč

A Alstom je taky pořád naivní, zatímco Siemens už se poučil. No možná příště bude třeba Siemens-Škoda vs. Alstom-AŽD, to už by byla zajímavá soutěž.

Tom Matto

Alstom se zakazky normalne ucastni, narozdil od Sradleru, ktery do toho sel sam i kdyz vedel ze pozadavky neplni. Pozadavek u zakazky za 80 mld., aby autonomni rizeni uz nekde fungovalo, mi neprijde zadny premrsteny. Stadler se mohl spojit s nekym, kdo to ma uz v provozu