České dráhy se pochlubily nejrychlejším vectronem na světě. Oko znalce pozná drobné rozdíly
Lokomotiva Siemens Vectron s maximální provozní rychlostí 230 km/h v barvách ČD. Foto: Zdopravy.cz

Šéf Siemenst Mobility popsal, v čem se vysokorychlostní lokomotivy na 230 km/h liší od těch běžných.
230 snad umí i ČD Railjety, ne?
Jojo, ale ty tahá Taurus.
Budou ve verzi F1.10 nebo už F1.20?
Polep a logo uroven rok 2000..
Dloudobe rikam, ze CD maji logo jak z krale klacka. Stacilo by pouzit to co ma CD Cargo akorat bez Cargo….
Na logo to, stejně jako na barvu, nejezdí.
Ale jestli zaplatíte rebranding, není problém.
Ve mně ty pruhy evokují vlnitý plech a la Gorila.
Medzitým v Maloruskom Slovensku:
ŽSR plánuje ukončiť rekonštrukciu trate pri Čadci v Decembri tohto roka. Traťová rýchlosť na tomto *medzinárodnom koridore* sa zvýši z 80 km/h na astronomických 120 km/h.
Teraz vážne:
Výborná správa, škoda že nedali náter ktorý sedí ku comfortjetom (to by potom vyzeralo asi až príliš dobre :)) ). Každopádne som rád, že sa z ČD pomaly stáva druhé OeBB (aj keď im nohy „podráža“ Skáza Železníc)
To by mě neuráželo, od Návsí nahoru to není jiné. Ale Čadca-KnK bude smutnější případ.
I těch 120 je je o 20 km/h (když tam ČD hodí nějaké Béčko, tak i o 30) více než to, co je na české straně, kde už je modernizováno, takže jste zvolil poněkud hloupý příklad.
Krása, jen víc takových. Doufám, že je hned zfetovaný sprejerský ukáječi hned neoznačkují.
Vypadá to že lokomotivám řady 151 zvoní hrana
Už odzvonila.
Ale ČD uvažují o zástavbě ETCS do několika strojů a tím o jejich udržení v provozu do dalších let.
Oni to plánují s rekonstrukcí což nedává smysl když bude příští rok 50 volných mašin po dodání všech vectronů
Já neříkám, že to dává smysl, pouze konstatuju 🙂
Takže ani tyto vectrony nebudou barevné ladit k comfortjetum?
Nevíte jestli má dotykové displeje jako comfortjet?
Ano, má, stanoviště je identické
Co vím, tak by měl mít
má
Je to verze F (poznáte podle nálepky v dolním rohu okna). Ty mají všechny dotykové displeje ale verze F1.10 má dost velký neduh že ráda dělá poruchu DMI a stojíte plným provozním brzděním.
Doufám pro dobro všech že to bude už ve verzi 1.20 která tento problém řeší.
Ten design se mo celkem i líbí, retro se vrací do módy 🙂 Ten nápis co má imitovat neon je trochu komedie, ale lepší než plastová cedule
Tak teraz už len aby Správa Žábradlí vytiahla nejaké úseky, kde tá lomotíva svoju maximálnu rýchlosť využije…
Úseky se již projektují:)
již brzy vlakem po VRT!
Napiš Stanjurovi, tady zbytečně plýtváš časem.
A když tu máme koridor, který dovoluje víc jak 160km/h, tak tam ČD posílaj 362, která je ráda, že se z Olbramovic vůbec hne a nezůstane vlak v tunelech.
jo, ale když bude námraza na drátech, tak to bude jediná elektrická mašina, která tama projede – taurusy, vectrony a jiný moderní hébla budou stát a ani se nehnou
Výhledově z Českých Budějovic do Horniho Dvořiště a z Číčenic do Horažďovic – předměstí.
Lokomotiva bude mít určitě úspěch a je to super! Ale pardon, ten polep je totální průser a na úrovni tak roku 2002. ComfortJety budou zajíždět hodně daleko po Evropě a měly by nás reprezentovat. CJ má barevné schéma dobré, což se o tomto Vectronu určitě říct nedá.
Jn, na Slovácký expres asi ok, ale také nechápu, proč nesladí více design s ComfortJety.
To se týmu Jakuba Otavy věru nepovedlo. Naštěstí je to jen polep, tak se to za pár měsíců může upravit na něco vkusnějšího.
Otavu spíš zajímají výlety na fotbal s kumpány z vedení, ne nějaký polep lokomotivy.
Řekl bych, že z hlediska aerodynamiky na tom byl Taurus o něco lépe.
…i vzhledu 🙄
i s podvozky s výrazně menším podílem nevypružených hmot.
Pluh vypadá jak otvory pro sání vzduchu. Jsk dobře se do těch otvorů budou nasávat menší předměty a zvířata?
A nekonzistentní dyzsj lokomotivy a soupravy jsem teda nepochopil.
to je tvarovač idiotů, co lezou do míst, kde nemaj co dělat – před mašinu do kolejí vleze idiot, za mašinou vypadne kostka
Já nevím… Celý Vectron je reklamní plocha jak kráva a někdo tam zpatlá tohle. Přijde mi, že ten týpek, co měl ten polep na starost na to úplně zapomněl a s hrůzou si vzpomněl v ten den odevzdání, v 6 ráno, před odchodem do práce, že měl na dnešek něco udělat. Tak otevřel v noťasu Malování a vzniklo tohle. Nápaditost a styl 0. Sorry jako. Místo toho, aby využili toho, že je to první echt strojek a dali tomu grády, že jsou první na světě, co ty lokomotivy mají, tak tomu dali leda tak 20 minut v tom Malování. Gratulki.… Číst vice »
Koukám, že doba lakování skončila a teďka se už na všechno cpou jenom polepy.
Nedávno byla v ŽM reportáž z Allachu a na montážní lince tam byly vidět jak lokomotivy v bílém, tak v barevném, dle přání zákazníka.
V článku se píše: „Dodané stroje zatím jezdí ve zkušebním provozu, plná předávka nastane se změnou jízdního řádu.“
Oni už fakt jezdí?
Tenhle design bude mít jen 384.001, nebo všechny 384?
Trochu i to připomíná někdejší 749.214 v pyžamovém nátěru 🙂 https://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r749&loko=21401
Také bych znal na tuto otázku odpověď. Nicméně 384 004 má již tento polep také.
Spíš se divím, že to vizuálně nenavazuje na CJ, obdobně jako u Taurusů a RJ…
To by pak ale ten vlak vypadal dobře a konzistentně…
Mě u RJ Praha-Vídeň vždy bavilo to, že jezdil modrý s červenou „mašinkou“ a naopak. Tak asi aby nemuseli vypravovat takovou mezinárodní soupravu, tak objednali mašinu, co vypadá nápadně. Na druhou stranu nátěr je to poslední, co cestujícího trápí, nefunkční nebo špinavé toalety, klimatizace, zásuvky a podobně jsou větší problémy (vlak z venku vidí pár minut, zevnitř ale několik hodin).
Jistě, ale ten vlak nějak vzhledově být pojednaný musí, tak proč to neudělat nějak konzistentně?
Tak tím, že všechny Taurusy na Vídeň jsou OBB a 7 z nich má Najbrta (neberte mě za slovo, vycházím z počtu českých souprav), tak to holt občas (skoro nikdy) nevychází. 🙂
Jaky smysl je melo teda poletovat, mohli je rovnou nechat červené
Ale oni nebyli červené
To je fotka jak z Indie nebo Albánie. Naštěstí už ty vlaky i nádraží vypadají líp.