Autobusy Dopravci Letectví Železnice

České dráhy od víkendu přeruší provoz vlaků do Německa

Lokomotiva Siemens Vectron v barvách Českých drah v Drážďanech. Foto: České dráhy
Lokomotiva Siemens Vectron v barvách Českých drah v Drážďanech. Foto: České dráhy
Protiepidemická opatření německých úřadů vedou k ukončení vlakového spojení z Čech do Saska a Bavorska

České dráhy počínaje nastávajícím víkendem zastaví provoz všech mezistátních vlaků mezi Českou republikou a Německem. Opatření se týká všech dálkových i regionálních spojů ČD a jejich partnerů na všech hraničních přechodech do Bavorska a Saska. Důvodem jsou protiepidemická opatření německých úřadů. Od neděle Skončí také spojení Liberce se Žitavou na lince L7 provozované Die Länderbahn a GW Train Regio ze Sokolova do Zwotentalu.

Opatření platí do odvolání, přesný termín obnovení provozu bude záviset na vývoji ochranných opatření německé strany a vývoji nákazy Covid-19 v České republice. Dráhy zároveň posílí souběžné vnitrostátní dálkové linky tak, aby zajistily dostatečnou kapacitu ve stávajících spojích.

V dálkové dopravě se opatření dotkne provozu linek Ex5 Praha – Berlín – Hamburk/Kiel a Ex6 Praha/Plzeň – Domažlice – Mnichov, v regionální dopravě pak všech přeshraničních linek Českých drah spojující ČR se Saskem a Bavorskem. Dálková doprava bude postupně utlumena v průběhu soboty, od neděle provoz zcela utichne. Mezistátní regionální vlaky přestanou jezdit v přeshraničním úseku od neděle, přičemž většina z nich bude zachována ve vnitrostátních úsecích.

Hromadná doprava mezi Českou republikou a Německem zatím není přerušena zcela. V systému stále zůstávají autobusové spoje Flixbusu z Prahy do Berlína i linka Lufthansy Praha – Frankfurt nad Mohanem.

K jarním měsícům se vrací provoz na trati z Liberce do Varnsdorfu. Vlaky zde projíždí kromě polského území, kde nezastavují, také Německem. „Vlaky budou dál jezdit, ale na německém území nebudou dočasně zastavovat,“ řekl Michal Barták z českého zastoupení Die Länderbahn. Omezení se dotkne i přeshraničního spojení společnost GW Train Regio ze Sokolova do Zwotentalu. Od neděle budou končit vlaky v Kraslicích.

Opatření v dálkové dopravě Českých drah do Německa

Linka Ex 5 Praha – Děčín – Berlín – Hamburk
• Provoz dálkových vlaků této linky bude postupně omezen během soboty 13. února 2021. Ve směru z Prahy do Německa už nepojedou vlaky EC 176, 174 a 378. Vlak EC 172 už nepojede v úseku Praha – Hamburk (v úseku Budapešť – Praha jede bez omezení), railjet 256 již nebude zajištěn v úseku Praha – Berlín (v úseku Graz – Praha pojede bez omezení).
• Ve směru z Německa v sobotu 13. února ještě přijedou do ČR vlaky railjet 257, EC 173, 379, 177 a 179.
• Od neděle 14. února 2021 bude provoz této linky až do odvolání zcela přerušen, a to v celé trase. Vlaky railjet 256 / 257 budou zajištěné v trase Praha – Graz a zpět, vlaky EC 172 / 173 Hungaria pojedou v trase Praha – Budapešť a zpět. V úseku z Prahy do Berlína, resp. Hamburku tyto vlaky zajištěné nebudou. Cestující z Prahy do Ústí nad Labem, resp. Děčína můžou využít dálkové vlaky linek R15 Krušnohor a R20 Labe, u kterých České dráhy zajistí dostatečnou kapacitu míst k sezení.

Linka Ex6 Praha – Plzeň – Domažlice – München
• Od neděle 14. února 2021 nepojedou vlaky této linky v úseku z Plzně do Mnichova a zpět, v úseku Praha – Plzeň zůstanou v platnosti stávající omezení.

Linka R29 Cheb – Nürnberg
• Provoz vlaků této linky bude omezen od neděle 14. února 2021.

Opatření v regionální dopravě Českých drah do Německa

Provoz přeshraničních regionálních vlaků, které ČD a jejich partneři zajišťují mezi Ústeckým, Karlovarským a Plzeňským krajem a spolkovými zeměmi Sasko a Bavorsko, bude dočasně přerušen od neděle 14. února 2021.

Linka U28 Děčín – Bad Schandau – Sebnitz – Rumburk
• Vlaky této linky nepojedou od neděle 14. února v úseku Dolní Žleb – Dolní Poustevna.
• V úsecích Děčín hl.n. – Dolní Žleb a Dolní Poustevna – Rumburk budou vlaky zajištěné náhradními motorovými soupravami. V úseku z Dolní Poustevny do Rumburku budou odjezdy asi o 20 minut později než podle pravidelných jízdních řádů. V tomto úseku bude ve spolupráci s objednatelem připraven zvláštní jízdní řád, který umožní navázání přípojů ve stanici Rumburk.

Linka Karlovy Vary – Johanngeorgenstadt
• Vlaky této linky pojedou jen v úseku Karlovy Vary – Potůčky a zpět, dále do Johanngeorgenstadtu nebudou zajíždět.

Linka Cheb – Vojtanov – Zwickau
• Vlaky na této lince nahradí ČD od neděle 14. února 2021 v úseku Cheb – Vojtanov – Plesná a zpět náhradní autobusovou dopravu, v úseku Plesná – Zwickau a zpět nepojedou.

Linka Marktredwitz – Cheb – Aš – Hof
• Vlaky této linky budou na české straně zajištěné jen v úseku Cheb – Aš. V úsecích Marktredwitz – Cheb a Aš – Hof nepojedou. Zastávky Pomezí nad Ohří a Cheb-Skalka nebudou obsluhovány vlakovou dopravou.

Linka Domažlice – Furth im Wald
• Vlaky z Domažlic do Furth im Wald a zpět, které České dráhy zajišťují o víkendech, dočasně nepojedou.

105 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Luboš

Ten uvolnění vozový park by mohl nahradit konečně šukafony

Tomāš

Jinak to na ČD eshopu vymysleli hezky. Když si zadáte Praha-Berlín, nabídne vám to dojet do Dolního Žlebu s přestupem v Děčíně, potom „přesun pěšky asi 50 minut“ do stanice Schöna a pak návaznými vlaky do Berlína 😀 nevíte, jestli jezdí přívoz Hřensko – Schöna? to by taky šlo

Karel Jezbera

Toho jsem si také všimnul. Problém je v tom, že na té cyklostezce už včera, když tam jeden známý jel jedním z posledních EC, stál policejní VW Transporter a střežili to tam. Takže pokud nemáte negativní PCR test a správnou bumážku, tak stejně neprojdete. Mimochodem prý měl přes čáru téměř soukromou soupravu.

Apollo17

To přece není problém ten kousek uplavat(navíc po proudu) v Labi.

švestka

Tak tím asi bylo myšleno po zelené a žluté po kopci nad tratí, po cyklostezce by bylo napsáno přesun 30 min.

Aleš Čermák

Super, takže z Děčína do Prahy teď povinně jenom 50 let starým šrotem s přetřenym nápisem ČSD bez WiFi a klimatizace a ještě ke všemu o 40 % dýl než v EC/rj/Ex. To, čemu ČD říkají rychlík Labe, nepatří do civilozavané společnosti.

Zapa

Jen pro upřesnění, ve vozech 1.tř WiFi už většinou je. O kvalitě vozů polemizovat určitě nechci, nicméně z toho Vašeho výčtu negativ, bych vyhodil poznámku o cestovní době. Prostě to je vlak i pro jinou klientelu, než je cestující z DC/Úl do Prahy. Teoreticky se ještě můžete přesunout osobákem do Ústí na Krušnohory.

Stief

Já bych to, že staví po cestě, bral třeba v případě Roudnice nebo Lovosic, ale taky tam jsou zastávky, kde nikdo nebydlí, jako Hněvice nebo Bohušovice, případně Kralupy, kam zase jezdí určitě vlak několikrát do hodiny.
Krušnohor je v případě cesty do Ústí v pohodě, ale pokud chce člověk pokračovat do Děčína, tak to obnáší většinou nižší desítky minut čekání na nádraží v Ústí, kde nic krom smažek není. Navíc ty osobáky jezdí od Chomutova, takže je tam většinou bordel.

Zapa

V Hněvicích se staví především kvůli Štětí, které je hned za Labem. V Bohušovicích kvůli blízkému Terezínu a dá se tam dojet i z Litoměřic. Kralupy by se musely vyřešit dost často zdvojením ešusů, které nejsou a nadšení by to určitě nevyvolalo. Také nelze pominout fakt, že z Kralup se dá dostat do Slaného, Kladna, Loun nebo Neratovic, takže celkem uzel, kde lze projet EC, ale už ne R.

Tomāš

A Západní express do mnichova jezdí? Na eshopu ČD jdou pořád koupit. Stejně tak tam vidím nějakou náhradní autobusovou dopravu Cheb – Schirnding/Marktredwitz.
Má k tomu někdo info, jestli to opravdu bude jezdit?

George

NEBUDE. Bohužel.

Alex

Expres se píše s jedním s. Tady nejsme na Západě.

Tomāš

Děkuji grammar nazimu za opravu, ještě Mnichov s velkým M jsem zapomněl, pardon. Každopádně, máte odpověď? na eshopu ČD stále lze koupit.

švestka

Tak to opravdu nejsme a jen tak nebudeme.

PanDa

německé duše se dosud nedokázaly srovnat s realitou – totiž s tím, faktem, že koronachřipku je možné jen přestát promořením pokud tedy neočkujete tak jako Izraeli (a zrovna ten je dokladem skutečnosti, že lockdowny nejsou řešením)
jakkoliv rozumím tomu, že vozit vzduch se nevyplácí, je tohle jejich uzaření se k smíchu

X 1

Promořením?
Co si představujete pod pojmem Promoření. Jako že budete Covid dostávat pravidelně?
Jako například v Brazílii, kde jsou obyvatelé Manausu, kteří mají Covid potřetí.
Promoření je nepodložená blbost. Lockdown je blbost.
Řešením je očkování a volný průběh situace. Prostě si zvyknem.

PanDa

proč ne? poprvé nic moc,podruhé zcela v klidu

kakov

prosím takové nesmysly aspoň netahejte na dopravní web, a to oba!

Miloš

Můžete nějak podložit že promoření že špatně a očkování je dobře?
Řekl to Prymula ?

X 1

Ne. Říkám to sám, z vlastní zkušenosti.

J.K.

Takže do Německa hromadnou dopravou přes Rudu, nebo max. Potůčky …

Josef Král

Přes Potůčky nee, píší o tom ČD, že vlaky končí v Potůčkách.

J.K.

Jo, ale tam je to pěšky relativně kousek…

Ono to samé Ruda, při těhle kontrolách se nedá přejít po peroně, ale musí to člověk obejít přes silniční přechod… Ale aspoň pak něco navazuje.

Kolegyně přítel se takhle potřeboval vrátit do Německa při minulých kontrolách a moc možností nebylo…

F. K.

Správné rozhodnutí. 99 % spojů jezdí už půl roku prázdných.

Marcel Štancl

Pro koho správné? Pro cestující?

Premek

Pro jaké cestující ?

švestka

Proč se nedá přejít po peróně? Tam je zas nějaký zátaras a nášlapné miny? Něco jako na jaře Hamiho páska.
A ta cesta před budovou tam jsou teď zas nějaké portréty, že se nedá projít? Gottwald a Zápotocký už nefrčí, tak třeba Makrela a nějaký imigrant, pro které hranice stejně neplatí.

Miroslav Zikmund

Správně, přece nám sem němečtí občané nebudou zatahovat vir … Ještě to chce zastavit silniční i železniční nákladní dopravu.

Marcel Štancl

On to nejaky „inteligent“ nakonec udělá nebojte se.

kom

hold německá hysterická republika…

roman

Hold česká ignorantska republika….

RadekN

Rád bych zde zdůraznil jedno slovo a to slovo je prosím „metodika“.

Samo

Snaha démonizovať každý štát ktorý nejde cestou drakonických opatrení tu je od začiatku. Podobne to je už mesiace so Švédskom o ktorom média vo zvyšku Európy píšu úplné nezmysly. Česko je teraz očividne ďalšie na zozname. Úspešnosť voľnejších prístupov nastavuje veľmi nepekné zrkadlo tým čo spoločnosť dostali do tohto marazmu s lockdownami.

Vzhľadom na to že vôbec nie je jasné čo bude od pondelka v Česku platiť je absolútne zrejmé že uzatváranie hraníc zo strany Nemecka je čistá politika. Nie je to reakcia na zmenu opatrení (lebo ešte nevieme aká a či vôbec bude), ani na vývoj epidemickej situácie.

K.S.

Němci jsou nějak napružení od začátku. Nevím proč.

Problém je že nefunguje moc ani to ani to, respektive jedno generuje variantní kmeny a to druhé ničí ekonomiku. A včil babo raď jestli se střelit do levé nebo do pravé. No v ČR jsme se střelili do pravé, levé a do hlavy.

Otázka ale podle mne je jestli tato vlna úmrtí není jen průvodním jevem první fáze „soužití“ kdy po ní začne smrtnost klesat. Další věc je že máme dost nezdravou či přímo nemocnou populaci. A mnohdy vlastní vinou.

Samo

Problém je že tie prísne covidové opatrenia prúseru nezabránili, aspoň nie v českých a slovenských podmienkach. Môžeme sa dohadovať či za to môžu „ľudia“ alebo niečo iné, ale fakt je že to nefunguje. Napr. zavrieme reštaurácie > ľudia sa začnú stretávať na bytoch. Teda opatrenia páchajú obrovské sociálne škody bez väčšieho prínosu. Samoregulácia funguje. Už piaty mesiac žijem v spomínanom Švédsku a pekne vidno že keď sa situácia zhorší, mesto utíchne a naopak, keď sa zlepší, zas to tu ožije. To sa napokon na jeseň stalo aj v Česku – predtým ako vláda zavrela reštaurácia, už v nich bolo málo… Číst vice »

Kuna

V čem nezdravou a nemocnou populaci? Podle počtu rakoviny? Ta ale koreluje s věkem, před 150 lety by lidé umíraly na TBC ve 30, nikoliv na rakovinu v 75.

K.S.

Existuje nám nějaký ukazatel naděje na dožití ve zdraví. Nicméně jsem to myslel ve spojitosti s civilizačními nemocemi, obezitou, cukrovkou atd. Samozřejmě, je nějaká korelace i s věkem u tohoto, ale na druhou stranu máme rozum se tomu bránit. Spotřeba alkoholu také není nic moc, v kouření také vedeme v EU.

roman

Sami Švédové označili svůj liberální přístup za chybu

Jackub

Zatímco u nás ministr zdravotnictví prohlásil, že zavedená opatření přestala fungovat. 😇😁

Miroslav Zikmund

Protože osoba patologická posedlá mantrou „je třeba zamezit shlukování osob, je třeba omezit sociální kontakty“ nedokázala podrobně a věcně a srozumitelně zdůvodnit jednotlivá opatření z hlediska rizika šíření viru. Jaká opatření přestala fungovat – a hlavně proč – ministr neví … prostě přestala fungovat … Na kluzišti o rozměrech hokejového hřiště mohly bruslit jen dvě osoby, v krámě o stejné podlahové ploše mohlo být cca 100 zákazníků (kluziště mají různé rozměry) – rozdíl neuměl ministr vysvětit. Ve vlaku na ploše méně než 5 m2 až osm osob bez rozestupů nevadilo, na rozdíl od MHD (stejná kumulace) mohou ve vlaku jet… Číst vice »

K.S.

A to je ten problém který vede k tomu že to lidé nakonec ignorují zcela.

roman

V důsledku britské mutace, a odborníci před tím varují minimálně od prosince

K.S.

Tak jejich přístup je možná až extrémně liberální, na druhé straně máme zase extrémy jako Čína, nebo hodně tvrdé opatření jinde v Evropě, pak je nějaké spektrum. Problém je že se udělají drakonická opatření a chaos a stejně to mrcha nefunguje. Za mne jsou třeba velmi rozumná opatření kolem roušek a respirátorů, restaurace možná, moc je nevyužívám ani v běžném stavu, na druhou stranu zavření bez kompenzací je hodně velký problém. Ale nechat otevřený kaufland a zavřít obchod tetky Blažkové na rožku kam za den dojde deset lidí je blbost a výsměch. Problém také je že se třeba rozpadla ochota… Číst vice »

Samo

Nie, neoznačili. Výrok na ktorý narážate sa týkal špecificky zlyhaní pri ochrane domovov sociálnej starostlivosti. To bola samozrejme chyba.

Ale celková uvoľnená stratégia stále platí a premiér ju zhruba týždeň dozadu opätovne označil za správnu.

Kuna

Pozor na jinou politickou kulturu. Někde se vláda lidem omlouvá za to co se ději, jinde politici občanům nadávají. Viz. slovenský premiér co označil mladší generaci za „zasra…“.

K.S.

Kterého myslíte? Hrabiša, nebo Testoviča?

K.S.

Tak teď nevím, jestli je to rozbitý češtin a Německu holdujete, nebo je to rozbitý češtin a holt jen povzdech.

Zdenek

Přesně tak. V SRN je dlouhodobě situace kolem tzv.pandemie vybicovana do hysterické krajnosti

medical_examiner

Takže ten uvolněný vozový park posílí vnitrostátní spojení?

X 1

Kéž by.
🙂

Apollo17

Z Drážďan do Hamburgu ty soupravy budou nadále jezdit,tak se jich moc neuvolní.

Pete

Vyhledávač DB mi u většiny EC vlaků na trase Dresden – Berlin Hbf. ukazuje že jsou zrušené, většina spojů je kombinace RE, IC a ICE

Zapa

Proto se už dneska ruší spoje, aby tam náhodou nějaká nezůstala?

Iva D.

Tak na to navýšení na Děčín jsem zvědavá. Už takhle je to pátek/neděle nechutně plné. Protože místo 9 jezdí jen 7 vozů.

Samo

Nerozumiem prečo tam tie EC nezostali.

Vie tu niekto aký bol doteraz na úseku Praha – Ústí pomer vnútroštátnych cestujúcich vs. cestujúcich do DE?

X 1

Teď prd.
Ale před covidem bylo často natřískáno.

Zdrasa

Jel jsem v posledních týdnech teda jen dvakrát, jednou v 12:26 z Prahy do Ústí, podruhé v 20:22 opačně, ale v obou případech zrovna plný vlak nebyl, na Němce jsem nenarazil žádného, i když tam možná být mohl. Tak bych řekl, že poptávka teď bohužel moc není.

Samo

Ďakujem. Vychádzal som totiž z toho že aj doteraz (počas jesenno-zimnej vlny pandémie) tie vlaky slúžili primárne na vnútroštátnu prepravu, teda nie je dôvod ich na vnútroštátnom useku rušiť.

Johny

Ale v době před covidem ty vlaky bývaly neuvěřitelně plné a plné Němců, že jsem kolikrát seděl v restauračním voze na přepravce nebo na chodbě. Teď je to samozřejmě jiné pochopitelně.

George

Omezeni z nemecke strany chapu, chrani se…. jen me to jako jednoho z tech, co jezdi na vlacich tim smerem jako personal, netesi ani trochu – zrejme to prinese dalsi zrusene smeny, a tedy i dalsi propad penez dolu… :-/

Doufejme, ze se to na jare zlepsi.

Petr-666

na jaře určitě, ovšem otázkou je letopočet

švestka

Jaký je důvod k tomu, aby nejeli vlaky z Chebu do Pomezí, nebo z Domažlic na Českou Kubici a zpět? Prostě se na to ten nejnárodnější dopravce vykašlal, nebo jak to máme chápat.
A z Chebu na Plesnou bude NAD? Vždyť přece toto dělá jenom fuj-fuj soukromník, že vlak nahradí bezdůvodně autobusem.

George

Po CR by to jezdit melo, stacilo by cist poradne. 🙂

švestka

Narozdíl od Vás číst pořádně umim, takže větu: „V úsecích Marktredwitz – Cheb a Aš – Hof nepojedou. Zastávky Pomezí nad Ohří a Cheb-Skalka nebudou obsluhovány vlakovou dopravou.“ a větu „Vlaky z Domažlic do Furth im Wald a zpět, které České dráhy zajišťují o víkendech, dočasně nepojedou.“ chápu tak, že nebude nijak řešena obsluha Skalky, Pomezí, Babylonu a České Kubice.

Miroslav Zikmund

Máte reálnou představu o tom, kolik lidí jezdí do Čubice a na Babylon ? Budete jako dopravce vozit vzduch ….

švestka

Vzduch se vozí na tolika tratích a nikoho to netrápí, ale tady když vlaky bez náhrady jen tak zrušili ČD, tak se hledají důvody. Ono třeba na Kubici se o víkendu prvním busem turista z Prahy vůbec nedostane až tím vlakem nebo odpoledne dalším busem. A co lidi z Kubice, když chtějí jet o víkendu do Plzně, v kolik teda bzdou muset zpátky, když na ně ČD kašlou bez náhrady?

JirkaK

bez motorových jednotek, které jsou ve vlastnictví Německých partnerských dopravců, se těžko bude jezdit

Samo

Nemajú teraz ČD masívne poškrtané výkony? Čakal by som že jeden – dva voľné motoráky sa nájdu.

libor

nemají, motoráky teď obsluhují tratě kolem prahy, místo slonů

K.S.

Je nějaký důvod proč motoráky a ne klasické soupravy?

Lada

Ono to tak hlavně reálně není, že by motoráky jezdily místo 471. To jenom tady včera vyšel článek s clickbaitovým nadpisem, že někde stojí 814 jako záloha, akorát místní trollové teď z toho jsou nadpisu v rauši.

švestka

Vždyť přece furt čteme jak má jedině nejnárodnější dopravce dostatek záloh (třeba zrovna nejezdící 843).

Miroslav Zikmund

Chebák má v oběhu 814 díru, minimálně má jednu záložní 810 a 814 …. operativně se TO vyjezdit dá ….
Vlaky jedoucí do Hofu budou jezdit do Aše města a naopak skrz. Křižování je bohužel v Hazlově pokud by se křižovalo v Aši, bylo by to ideální ….

Kalina

Protože zbytečné spalování nafty, ošoupávání vozidel a kolejí, protože poptávka ze strany cestujících limituje k nule.

švestka

Tak zrovna na Českou Kubici o víkendu jistě nějací turisti pojedou. Ale je hezké jak v případě, že vozidla nemá ten správný dopravce, tak se hned hledají výmluvy, být to někdo jiný tak už tu je volání po pokutách a odebrání licence.

Kalina

Že nějací turisti pojedou o tom nepochybuji, přijedou flexibilně a levněji vlastní dopravou, jak je zvykem. Objednatel ušetří finance, dopravce ušetří vozidla, celkově win-win-win všeobecně výhodná situace;)

švestka

No některé vlaky do hor jsou poslední dobou o víkendu docela vyprodané.

Nemo

Pokud se nejedná o komerční vlaky dopravce, rozhoduje o trasách objednavatel.

Je jiná situace při neplnění závazku objednavatele a při omezení vlaků objednavatelem v nepředpokládané situaci.

Miroslav Zikmund

Pochybuji, že Plzeňský kraj objednává v závazku veřejné služby vlaky sloužící pro cestu občanů SRN na výlet do Domažlic a okolí. Stačí se podívat na časovou polohu …

Miroslav Zikmund

V létě bych s vámi souhlasil. Nicméně i tak si kladu otázku, v čemu je českému turistovi vlak s nímž se do Čubice dostane v 10.48.
Když jsem TAM v minulém tisíciletí jezdíval, tak v sobotu ranním vlakem z Plzně – byla to rozbitá noc s klimbáním na nádraží v Plzni.
Nehledě na to, že ty dva páry vlaků nedávajících pro tuzemce smysl vozebně zajišťuje německý dopravce a ČD dodávají pouze personál ….

Zdravý sluch

Na výlety je snad normální vyjet v 9-10, ne? Pokud vy vstavate se samicemj kura domácího, tak prosím, ale já raději jdu spát kolem 2 ráno a dřív než v 9 vstávat nehodlám ani omylem. V létě je světlo do půl desáté, takže žádný problém. Auto mám.

Jakub P

Taky mu mohl říct objednatel, ať se na to vykašle. A ať pošle NAD. Je klidně možný, že je to zas stávající situace dobrý řešení.

švestka

Není to tak dlouho, co jsem tu četl, že zbytečmou NAD dělají jen zlý vyzobávači a vyváděči zisků a ten nejnárodnější by to nikdy neudělal.

Jiří Kocurek

Natož aby nasadil žlutý autobus. No dobře, byl to bus OHL ŽS, ti mají také firmení žlutou.

Iveta

Jo až na to ,že z Domažlic do Brodu skorem nic nejezdí tak proč to udržovat ,když za čáru nemohu.Stejně jako jezdit do Pomezí ,kde může být problém jak se dle zab.zař budou vlaky vracet zpět a na Skalku jezdí autobus.Jinak na Plesnou se jezdilo takto normálně do km a zpět ,ale mám na to motoráky?Když na Chebu jezdí hlavně německé soupravy.Jo dám tam 843 od Liberce a fíru ze zkouškama si vycucám z prstu

švestka

Takových tratí kde skorem nic nejezdí u nás je a přesto se jezdí. Problém na Pomezí není, to hradlo je až za zastávkou k hranici. Jo to je taky dobrý, říct my nejedeme, běžte si někam na autobus. To ten fuj-fuj soukromník si aspoň sežene NAD, která pojede místo toho vlaku a zákazníky nasměruje (asi proto, že jsou to pro něj zákazníci a ne substrát). Tak v současné době mají ČD nadbytek personálu všude možně, takže tam dám 843 i s fírou, kterého tam pošlu na služební cestu, takže ubytování je zcela legální a místní fíra mu udělá pilota. Ale… Číst vice »

Petr-666

a všechno to vození vzduchu jen pro šotoušovu potěchu zaplatí duch svatý, že?

-TR-

Nedá se jezdit, protože tam provoz zajišťují německé soupravy a ty nebudou.

Petr Šťástka

Ty modrý plode nezklameš nikdy😀😀, hlášky typu „chudáci cestující, jak se dostanou na Kubici nebo v Chebu na Skalku?“ jsou tvé další majstrštryky. Nejsi ty nějaký potomek Tondy Zápotockýho s touhle patologickou nenávisti k podniku zvanému ČD? 😀

Miroslav Zikmund

Chlape, kolik cestujících pojede z tuzemska v zimě do Čubice na 10.48 ? I v létě je to nesmyslný čas na nějakou turistiku – bohužel …..
Vlaky FiW -Domažlice jsou prokazatelně vedeny pro občany SRN.
Co je v „pustině“ Pomezí nad Ohří „hraniční přechod“ tak atraktivní, aby tam jezdily davy ?
Kdykoli jsem jel osobákem do „Redwitz“, tak se Pomezím „zastávka na znamení“ projelo ….

Hubert

Objednavatelem je kraj, stěžujte si tam…

Miroslav Zikmund

Máte reálnou představu o tom, kolik cestujících jezdí z Chebu do Pomezí a naopak ? Plesná smysl má, tam tu a tam domorodci jezdí ….

švestka

A máte reálnou představu kolik jezdí lidí vlakem do Kralovic? Jo aha tam ČD ten šukafon mají, tak tady má vlak smysl. Ale když ten velkodopravce s dostatkem záloh zálohu nemá, tak je vlak najednou zbytečný a když není schopen sehnat ani NAD, tak tuplem.

Alex

Mistr švestka není schopen ani otevřít mapu, či jen internet. Zjistil by, že Pomezí je obsluhováno MHD Cheb… Tak na co vlak…

švestka

A? Takových okrajových míst kam jezdí současně MHD a vlak u nás máme a ani jedno nikdo neruší. A mmch v obou případech mistra Alexe tedy Skalka i Pomezí se utratili značné miliony za výstavbu nových zastávek. Takže tvrdíte, že se ty prachy rozházeli zbytečně? To je velmi závažná věc.

Paddy

Brečíš tedy mohutně. Nadnárodní dopravce ti nedá spát. Všichni tady vědí, že dopravce bude dělat, co kraj objedná a zaplatí. To musíš brečet na stránkách kraje a zbytečně tvými výlevy nezaplevelovat tuto diskuzi.
Když už delší dobu dostáváš daleko víc mínusů než plusů, tak jsou tvoje názory mimo mísu. Ale tobě to nedojde.
Jo abych nezapomněl, dneska jsi ještě nevytáhl režijky u správného dopravce. Něco nám zase o nich napiš, ať se zasmějeme.

Aleš

Takže se opakuje situace jako před rokem. A co Landerbahn v úseku Varnsdorf – Žitava?

Martin Hanzal

Průjezd Německem (a Polskem :-)) ale jezdit budou

Petr-666

zatím …

švestka

Zatim snad ještě pořád platí, že když oni nám tuto peáž zatrhnou, tak my jim zatrhneme peáže u Aše a Šluknova-Fukova a nedostanou se do Žitavi vůbec. Teda pokud tady ještě něco jako vláda funguje.

švestkovo máma

ten tvůj pravopis.. kvetu.

Marcel Štancl

Šluknov – Sebnitz – Děčín bude co?

Petr-666

NIC – jezdí se jen z Děčína do Dolního Žlebu a z Rumburka do Dolní Poustevny

Miroslav

Ostrovní provoz: Rumburk – Dolní Poustevna a Děčín – Dolní Žleb. Mezi tím nic.

Miroslav

Podle německých stránek trilexu průjezd bez zastavení. Seifhennersdorf – Zittau zavedena NAD.