České dráhy mají první lokomotivu řady 380 v nátěru Najbrt, jde o výjimku
České dráhy představily poprvé lokomotivu řady 380 v novém laku, který odpovídá designovému manuálu ze Studia Najbrt. Na české železnici
České dráhy představily poprvé lokomotivu řady 380 v novém laku, který odpovídá designovému manuálu ze Studia Najbrt. Na české železnici ale půjde zatím o výjimku: České dráhy přelakování všech dvaceti lokomotiv do korporátních barev neplánují.
„U lokomotiv řady 380 se aktuálně nový lak neplánuje. Pouze v případě potřeby, což je také případ lokomotivy 380.002, která byla po menším násilném poškození a měla lak ve špatném stavu,“ vysvětlil mluvčí Českých drah Radek Joklík..
Lokomotivy 380 jsou jednou z výjimek, které neprošly změnou vnějšího laku do korporátního manuálu Studia Najbrt. Druhou výjimkou jsou pendolina, která i po modernizaci mají stejnou barvu jako po dodávce. „Do aktuálně platného designu Najbrt byla většina vozidel upravována při příslušných stupních oprav nebo modernizací. Většina vozidel tak je v současnosti už ve vnějším designu Najbrt, kromě motorových vozů a jednotek, hlavně Regionova. Kromě toho jsou vyčleněná vozidla, která mají reklamní / propagační design nebo retro design. S aplikací vnitřního designu se začalo o něco později,“ řekl v květnu mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský. Modrobílou barvu už dostávají i regionovy.