ČD musely odstavit jedno Pendolino, po průjezdu silným deštěm vykazuje závadu

Pendolino. Pramen: České dráhyPendolino. Pramen: České dráhy

Aktuálně probíhá diagnostika jednotky. Cílem je zjistit a odstranit příčiny závady.

Odebírat
Upozornit na
guest
39 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PeteT

Existují už plány na náhradu Pendolin, zejména v souvislosti s VRT?

Zdeněk Fila

To jako fakt že Italský zázrak se boji trochy deště?

Nose Peak

“ Když ti zatejká do střechy
Dej tam pěnu
Když ti nelícujou plechy
Dej tam pěnu”

petr

njn…tak to se bohužel občas stává…co jsou vlaky teď nabušené elektronikou…dřív byla voda tak max v termostatech

M152

Na hrbatých občas taky voda zatekla kam neměla při silném dešti, jen se nechala v depu pár dní vyschnout a problém se vyřešil sám.

Petr

Koukám další do sbírky naposledy to byla hala na letišti. A kbelíky s logem budou?

Marana_CZE

A to si dělají srandu s těmi třemi plnými Bmz? „náhradní souprava složená z vozů úrovně kvality EC“ Ano, ale! Alespoň první třídu a jídelák mohli někde najít…

M152

Kde nic není, ani smrt nebere.

Jan

Pokud se to stalo u Polomi, budou to jen zvlhlé CD-ROMy…

Jan

Tady je to samej kulturní ignorant, trochu nadhledu…

Jirka

Proboha snad to nebude kategorie EC, co jezdi na ostravanu, kde jsou retro B uplne bezne 😀

Jackub

Poškození po průjezdu silným deštěm… 🤦🤣 To je tedy slušný bizár! 🤪 A prý „vozy standardu EC“. 🤣 To u nás platilo v době, kdy u nás značka EC začínala. Dnes je naprosto devalvována a na EC jezdí doslova cokoliv…🤷🤭

MajsterN

V Koreji mají na trati takové nějaké stříkače – prostě to ten VRT vlak tak trochu umyje, za jízdy.

Česká flotila by očividně mohla po průjezdu rovnou do depa.

Dizgrafyq

Zateklo mu do CD-ROMu…

tarten

Je legrační, jak si lid vždycky nejvíc oblíbí nějakou pitomost. Na CD-ROMy to nikdy nejelo. 😀

Jiří Kocurek

umělecké licence, Jarek Nohavica. Hard disky se nerýmuje.

Petr Vašek

Myslíte to proruské koště?

Jackub

🤦🤦🤦

Jiří Kocurek

Kárdrový profil? Ale tady není festival politické písně, aby se musel uvádět.

tarten

Spoustě lidí se to bratříčkování se sauronem nelíbilo, s tím nic neuděláte.

likvidátor shotoushků

Tuhle vypitou trosku radši ani nezmiňuj 🤮

eber

Celkem mě zaujalo, že jako náhrada za sedmivozovou jednotku jedou tři Bmz a dle rezervačního systému je SC 514 v celé trase obsazené tak ze 3/4… I kdyby pár lidí kvůli změně soupravy cestu stornovalo, pořád je to hooodně málo lidí na klasickou jednotku..

by mě zajímala ekonomika provozu tady v těch časových sedlech ve srovnání s pátkem/nedělí, kdy je to třeba vymístenkováno úplně celé..

Avlaky

Proč náhradní souprava? Nemá ČD nahodou turnus na 4 pendolina?
+1 zaloha + 1 ETCS?

tarten

Pendolino rozhodně nemá čas flákat se na záloze.

Vesper

ČD by je měl odstavit všechny už natrvalo, a nahradit railjety, co se uvolní až přijdou comfortjety. Pendolina jsou atypická, náročná na provoz i údržbu, a mezi Prahou a Ostravou ani nevyužijí naklápění.

Tuňák

Žádní rušení Pendolína jsou sqělá nejlepší svezení co dráha má. Jak se nahíbá v zatáčkách tak to je nejsqělejšejší.

Leinad

Houby, technicky to ČD nevyužijou (nezajedou časy kratší, než s klasikou, nevyužívají tři systémy,…) a je to líný.
Co se jim povedlo je marketing – na jiných IC/EC bývá vesměs nějaký šrot. SC je spolehivě 680, náhradní souprava RailJet či jiný tryskáč, žádný béčka.

Bobek

To by byl po vydání dlouhých peněz za instalaci ETCS skutečně vynikající tah.

Leinad

Bacha na klam utopených nákladů.
Ale jo, je fakt, že instalace ETCS byla zdůvodněná, asi se ještě vyplatí

Jiří Kocurek

Tak Bastard + 4x Bdmtee by taky 160 km/h dokázal a lidi by se nějak vešli, se čtyřma by i ty jízdní doby zajel.

Jen by za to ČD nemohly chtít nic navíc a stejně by jim lidi utekli. A o tom to je…

tarten

Bastard forever 😀 Ale generátor pro parní topení nemá, že ne? 😀

Jackub

Jděte o článek vedle, jedno takové SC vyjede! 🤪🤭

Jiří Kocurek

Právě na to čumím. Fakt jsem to netušil, to měl být z mé strany vtip. Tak mě prosím nemlaťe, do pekla půjdu sám…

tarten

😀 😀 😀 😀 Nemám slov…

MartinS.

Jste to přivolal…😂

Bobek

Tak jsou to sice ČD, ale ani tak mi nepřijde úplně pravděpodobné, že by vlaky na komerční spoje provozovaly se ztrátou 🙂

tarten

Úvahy o rušení jsou samozřejmě k ničemu. I když lesk Pendolin coby vlajkové lodi vybledl, jak ČD zvládají pořizovat podobné nebo i lepší vlaky co do kvality i rychlosti, pořád jsou mezi nejlepšmi vlaky co mají. I když kvůli nedostatku kapacity trati musí být jízdní řád vyvatýrovaný tak, že ho snadno dá i klasika, přesto se klopení při dohánění času využije. Ekonomika provozu je napnutá, ale nějak to funguje.. Až se zprovozní první kousky VRT a vylepšené úseky za Pardubicema, bude dobrý každý vlak, který zvládne dvoustovku, a to pendolina před definitivním důchodem ještě pravděpodobně stihnou. V té době ať… Číst vice »

MartinS.

Tak výhodou je, že to má i v 2. třídě sezení 2+1 a je to povinně místenkové, takže samostatný cestující se nemusí v plném vlaku strkat se spolucestujícím. A naklápění a vyšší rychlost by Pendolina využila, kdyby nejezdila v taktu s jinými vlaky vedenými klasickou soupravou a nebo, kdyby se za ně klasické soupravy neposílaly jako náhrada.

Jaaa

Nebo nebylo na tratích našlapáno.