Byznys třída na evropských letech SAS se vrací, dopravce reaguje na poptávku po prémiových službách

Upoutávka SAS na obnovenou business třídu. Zdroj: SASUpoutávka SAS na obnovenou business třídu. Zdroj: SAS

Zásadní novinky jako novou kabinu, prostornější uspořádání nebo luxusnější sedadla nečekejte.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Zajímalo by mě, kolik míst v business na takto krátkých letech jsou lidi, co letí fakt jen po Evropě a kolik to má jako přípojný let k nějaké dálkovce.

Air Traveller

velkou cast budou tvorit pripojne lety k dalkovkam.

nemalou cast budou ale tvorit upgradnuti kartickari.

a cas od casu nekdo, kdo potrebuje nahonit mile chybejici do udrzeni statusu.

Samo

Kartičkári sa upgradujú iba ak je v economy plno a je potrebný op-up. Rozhodne teda nepôjde o nemalú časť cestujúcich, skôr sporadický výskyt 🙂

anonym

Myslim si, ze nemala cast budou taky top manazeri velkych korporatu litajici mezi jednotlivymi pobockami po Evrope.

Tomáš H.

… coz uz ale taky nemusi byt uplne pravidlem, treba u nas mame narok na byznys az u cest nad 6 hodin, to se tyka vsech manazerskych pozic a pozor, bavime se i o vyssich tridach treba i ve vlaku 😀

Lubox

Doporučím si zopakovat cvičení na udržení statusu

RHood

Ano, máte opětovně pravdu. Ve vedení SAS sedí blbci, kteří si neudělali žádnou analýzu trhu.