obrazok-zdopravy

Byznys třída na evropských letech SAS se vrací, dopravce reaguje na poptávku po prémiových službách

Upoutávka SAS na obnovenou business třídu. Zdroj: SASUpoutávka SAS na obnovenou business třídu. Zdroj: SAS

Zásadní novinky jako novou kabinu, prostornější uspořádání nebo luxusnější sedadla nečekejte.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Zajímalo by mě, kolik míst v business na takto krátkých letech jsou lidi, co letí fakt jen po Evropě a kolik to má jako přípojný let k nějaké dálkovce.

Air Traveller

velkou cast budou tvorit pripojne lety k dalkovkam.

nemalou cast budou ale tvorit upgradnuti kartickari.

a cas od casu nekdo, kdo potrebuje nahonit mile chybejici do udrzeni statusu.

Samo

Kartičkári sa upgradujú iba ak je v economy plno a je potrebný op-up. Rozhodne teda nepôjde o nemalú časť cestujúcich, skôr sporadický výskyt 🙂

Air Traveller

Hmmm, pravda. Tak upgradnuti kartickari ne :).

anonym

Myslim si, ze nemala cast budou taky top manazeri velkych korporatu litajici mezi jednotlivymi pobockami po Evrope.

Tomáš H.

… coz uz ale taky nemusi byt uplne pravidlem, treba u nas mame narok na byznys az u cest nad 6 hodin, to se tyka vsech manazerskych pozic a pozor, bavime se i o vyssich tridach treba i ve vlaku 😀

Lubox

Doporučím si zopakovat cvičení na udržení statusu

RHood

Ano, máte opětovně pravdu. Ve vedení SAS sedí blbci, kteří si neudělali žádnou analýzu trhu.

Air Traveller

proc by tam meli sedet blbci? nebo utrpelo vase ego, protoze se vas nezeptali?