Byl jsem si jistý, že peníze přijdou. O budoucnost úzkokolejky nemám strach, říká Fikáček
Albert Fikáček na nádraží v Jindřichově Hradci. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

S partnerem, který neposlal peníze, vede nyní Fikáček jednání o náhradě škody. Peníze za opravy úzkokolejek zpět nechce.
Je to škoda jezdím tam 40 let bylo tam plno lidí co nejezdí mrtvo o víkendech jediný spoj.JH NB autobusy nejezdí prostě turistika skončila kdo nema auto má problémy tak ať se to proboha podari
Kdyby se domluvili mohou spolupracovat stejně je tam práce víc než dost a nikdy to nebude zlatý důl na peníze hlavně že začátku jde hlavně o pocit že zachrání kus historie
Borec!
Neuvěřitelnej srdcař. Respekt!
Byl to někdo úplně mimo obor dopravy, ale hlavně, že máte „typ“.
Chápu, že kromě etiky, bude asi i smluvně ošetřeno to, že druhá smluvní strana (GE) nebude zveřejňovat jméno subjektu, který měl zpožděnou platbu.
Neukojený informační hlad může být pro určitou zájmovou skupinu živnou půdou k jednoduchým spekulacím a jejich veřejné presentaci.
Nevím co má s tím partnerem, ale zdá se mi že je Fikáček docela korektní.
Jestli fakt bylo něco domluveného s danou splatností a partner se na to vyprdl, proč od něj nechtít i prachy za opravu?
Vzal ty opravy prostě na sebe. Předpokládám, že tajemný partner nic jako úhradu nákladů třetím stranám ve smlouvě neměl, opravy byly rozjeté bez jeho smluvního souhlasu.
Na druhou stranu tady máme věc jménem předsmluvní odpovědnost. Celkem mocný nástroj, především živnostníkům doporučuji si o tom něco přečíst…
Tady ale o předsmluvní odpovědnost evidentně nejde…
Protože nedělal ještě na svém ani na objednávku konkurzního spravce.
No právě, dělal s povolením konkurzního správce na něčem, co mělo být brzo jeho, ale partner mu do toho hodil vidle.
Albert by to po finanční stránce nerozuměl, ale s jeho nadšením a financemi p. Moťky a jejich společným deklarovaným zájmem zachovat, jezdit a alespoň neprodělávat se již pracovat dá.
Možná to skončí tak, jak jsem již v předchozí diskuzi psal. Jeden bude provozovat dráhu a druhý drážní dopravu.
Snad by to mohlo fungovat. Ale to ukáže čas, do hlavy jim asi z nás, diskutujících vidí málo kdo 🙂
Držet palce nebudu, ale můžu podat pomocnou ruku ☝️
Když se zamyslím na vyjádřeními obou zájemců, jsou to dva naprosto odlišné světy, kterým by to dohromady skutečně moc nešlo. Pokud si Fikáček objedná kapacitu dráhy, ta mu bude přidělena on za ní zaplatí a dodrží pravidla stanovená provozovatelem dráhy, snad to po všech stránkách dokáže ukočírovat jako dopravce, ostatně s tím zkušenosti má. Ale jakkoliv jinak fakt ne, to by nefungovalo. Fikáček to bere jako srdcovou záležitost, ale to je dnes málo, musí to umět zvládnou manažersky, finančně, ekonomicky, v konečném důsledku i strategicky (dlouhodobě) a byli jsme svědky toho, že to nezvládl už na startovní čáře. Jednou pochopí,… Číst vice »
Proč tolik zloby a negace? Snílkové jako Albert posouvají naši společnost dál. Nechat to na státu, tak jenom slyšíme jak něco nejde.
To není negace, ale realita. Tak zkuste jít do Lidlu a na kase řekněte, že nemáte peníze, ale dobré srdce, co si odtamtud odnesete. Což nevylučuje pokoru před jeho fandovstvím, ale bez kapitálu a zkušeností to nejde.
Mimochodem, mně jedna pokladní v Kauflandu před 14 dny zaplatila ze svého máslo, když mi došly peníze na kartě, kterou jsem měl s sebou.
Neuvěřitelně lidské. V tak velkém shopu nečekané.
máslo jednička musí byt… Teda doufám že jste nekupoval podle ceny….
Jemu jde o to, aby byla úzkokolejka v provozu. A o tom to je. Nějakých pár tisíc (možná desítek tisíc) korun nákladů na brigády nejspíš neřeší.
Snílek, ale asi to myslel dobře.
Pokud se pan Moťka dohodne na spolupráci s Fikáčkem, tak si myslim že to dopadne asi nejlíp, jak mohlo. JHMD nebudou fungovat „z ruky do huby“ a zároveň se o ně bude starat někdo, kdo se jim chce věnovat a ne je tunelovat.. Přeji všem, ať to dobře dopadne a ať se dílo daří. Jistě se přijdem svézt.
Hlavne to chlapi zachrante a vratte do provozu!!! Dik
:-*
Bude-li časem v provozu cyklovagón, přijedu pojezdit…..