Brno řeší velké kolony u Žabovřeské. Pomoci má „deštník“ a snížená rychlost

Dokončený úsek silnice I/42 VMO Žabovřeská. Foto: ŘSDDokončený úsek silnice I/42 VMO Žabovřeská. Foto: ŘSD

Problémy způsobuje rekonstrukce vodovodu i další práce v okolí Žabovřeské.

Odebírat
Upozornit na
guest
51 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pepa

Tak naštěstí dělníci makají 24/7, aby to bylo rychle hotový … a nebo ne?

Petr

Také se ptám proč se to tak blbě organizuje. Jsem řidič a dělá mi to také problémy. Ale když se zamyslíme do problému více tak vypluje na povrch realita politiky. Za ANO když ovládalo Brno se investovalo jen do havarijních oprav. A důvod, aby se dalo do éteru volat za nás to nebylo. Takže v podstatě jsme na tom dobře když se současné vedení města snaží investovat a budovat to co předchozí vedení odsunulo z politických důvodu.

Pavel N

Holt je těch aut ve městě hodně, přiznejme si to. Pak se někde kopne a je kolaps. Razantnější podpora MHD, vlakové a cyklodopravy od města a kraje by byla potřeba.

Stráťa

MHD a vlaky jsou taky na hraně. Koleje v centru (Rooseveltova a Husova) už další šaliny nepoberou a SŽ plánuje vyhlásit přetíženou dráhu v Brněnském uzlu.

ghjghj

Problem je, ze se chce vsechno resit jen tvrdymi opatrenimi. Komktretne – proc vsechny skoly (vcetne univerzit) zacinaji v 8h – nemuzou zacit nektere v 7.30, nebo 8.30. Levnejsi mhd pro duchodce, ale pouze mimo spicku….

Nose Peak

Že by důchodci měli mít MHD gratis jenom v rámci nějakých happy hours, je nereálný. Ti jsou tu posvátní skoro jak na Slovensku…

Šalina na Špilas

Univerzity začínají různě. Dle mých zkušeností s jednou brněnskou jsem měl začátky výuky mezi 7 a 13 hodinou dle toho, jak jsem si zvolil rozvrh.

Dusanh
Staňa

To je tak, když podlahář začne dělat věci kterým vůbec nerozumí

MartinV

A kde je koordinátorka uzavírek, která to měla hned v úterý aktivně řešit?

mgr.pavel

Uvízla v koloně 🙂

Také by mne zajímaly výsledky této paní. Jestliže uzavírky v Brně způsobují dlouhodobě tak velké komplikace, jsou dost chaotické a často se po začátku mění,.. Dělá koordinátorka něco? Pokud ano, jak by vypadaly „nekoordinované uzavírky“ bez její práce?

Nose Peak

Koordinátorka uzavírek byl výmysl tupounů z Brnoautem při minulých volbách. Už tehdy se vědělo, že je to hloupost. Ale lid si to žádá, lid to má…

Nose Peak

Na koordinaci uzavírek si můžete hrát, když máte věci plusminus v pořádku a jenom je plánovaně udržujete, ne když se vám rozpadá město pod rukama…

ghjghj

Tohle nestoji za clanek. Na kazdou silnici se musi jednou za 20 let hrabnout. Takze vzhledem k velkemu mnozstvi silnic je toho porad hodne rozkopaneho.Realne je to tak, ze problem je prilis velke mnozstvi aut.

mgr.pavel

Tak mnohakilometrové kolony s až hodinovým zpožděním zase za článek stojí. Podobný článek jsem viděl na aspoň 3 serverech, zase.

Jakub N

Toto byla situace i na Brno mimořádná. První den to byl mega průšvih.

ghjghj

Megaprusvih si predstavuju jinak. Tohle byla k

ghjghj

… komplikace prvniho dne. Druhy den uz si vetsina vsimla a problem byl vyresen. Proste pena dni (nastve to, ale tot vse).

Martin Kubíček

V Brně jsou na stavebním úřadě a dopravním odboru obzvlášť dobře sehraná parta. Když rozkopou jednu ulici, můžete se vsadit že v krátké době budou rozkopané všechny další ulice, kterými se to první omezení dalo objet. A teď se naučili vyšší level – znovu rozkopávat místa, kde dlouhotrvající uzavírky nedávno byly. Zaklínadlo jsou záhadné „investice“.

old

Stavební úřad opravdu není investor akce, který si určuje kdy a jakou akci bude realizovat…

autobusik2

Lidi hlavne strasne stve proc se uzavirky nedelaji najednou jako v zahranici, ale postupne!!! Proc se v zahranici zpravci siti dokazou domluvit, ale tady to ani za ten svet nejde i kdyz ma Brno koordinatora… Dva roky byla rozkopana Bauerova a Zabovreska jeste dele. Proc se ten vodovod neudelal taky tehdy??? Proc vzdy musi skoncit jedna uzavirka a kratcce nato se zacne kopat o 5 metru vedle, misto toho aby se to udelalo najednou… Nebo brnensky evergreen, jeden rok udelame jedno potrubi, dalsi rok na tom stejnem miste druhe… Treba na Jihlavske se ani ne 3 roky zpatky delala silnice… Číst vice »

Nose Peak

Vodu je potřeba dělat v létě a v létě je rozkopaný celý Brno. Brno je rozkopaný, protože se kvůli neúdržbě rozpadá. A mám obavu, že i tak se rozpadá rychleji, než ho stíhají opravovat…

Jakub

BVK to misto má přímo pod oknama kanclu, sou to šmejdi. Jihlavská se určitě neopravovala před 3 lety, ta silnice je v dezolátním stavu, kór před Shellkou k hřbitovu je tam hodně hnusné zhoupnutí. Teď si jen přejmeme, aby ten, kdo to rozkopal, tedy teplárny Brno celou 4 proudovku taky přeasfaltoval, jak to má být správně

Pavel

Musím ocenit, že aspoň politici si uvědomili že to je dost politická sebevražda. U takových staveb si říkám jak by to vypadalo, kdyby ŘSD musel každý kdo si to takhle zavře platit 100 000 za den.

Ing_kralik

Rád bych pro úplnost popsal rozsah této katastrofy. Jsem z Nového Lískovce, takže to mám skoro denně live. Okruh je momentálně rozjebany od zde zmíněné ul. Bauerova, pak je to 500m OK k velodromu. Zde začíná už 3 až 4 rokem rozdrbany úsek kvůli náplavce (momentálně trhají koleje). Od Ronda navazuje oprava povrchu až ke Zvonařce. Když bych chtěl směrem k centru Brna použít směr kolem ústředního hřbitova, tak tam se už od Jihlavské kope vodovod. A to nás v říjnu čeká uzavírka Pisáreckeho tunelu.

P73

A to si řeknete – ok, objedu to přes Bystrc.
Jenže tam je zas Kniníčská…

N.N.

Pokud člověk nic neveze s sebou, tak asi šalinou. Alespoň jednička a osmička snad jezdí normálně.

Ing_kralik

Osmička nedojede od FN Brno na nádraží kvůli tomu trhání kolejí u Ronda.

P73

Ale jo, jen přes Oltec 🙂

N.N.

+10 minut, ale i tak to stojí za pokus. Holt Brno je přes léto bojovka/únikovka.

Jakub

su z Bohunic a do práce kvůli těmto uzavírkám teď raději na kole. Rozhodně to je rychlejší, než stát v těch kolonách a cesta je v pohodě, akorát lískovec a bohunice absolutně neznají jakýkoliv pojem cyklostezka. Jediná, co je v Bohunicích slouží jako parkoviště pro lopaty, co staví campus hub… a to blbci ještě odložili ty tunely, takže v listopadu a prosinci už ani to kolo nebude ok a bude se sedět pěkně v autě

Nose Peak

Buď po chodníku podél Jihlavské, nebo od krimu přes Červenej kopec, nebo údolím Čertíku k Rivecu a potom po té nové náplavce. Možnosti jsou…

Jakub

cyklista nemá jezdit po chodníku!! Jezdím zadem kolem věznice, kde začíná krátká cyklostezka ke kruháčů u campusu, leč začátek vypadá spíš jak parkoviště v místě, kde je označená cyklostezka a zákaz zastavení bývá 10-15 aut zaparkováno. Trailem se dá sjet k riviéře. Nicméně stále se bavím o tom, že je otázka, jestli by na Jihlavské neměla být oddělená cyklostezka od silnice a porár platí že Bohunice a Lískovec nemají žádné cyklostezky, jen silnice dohromady s automobilovou dopravou

Nose Peak

Po chodníku klidně. Nemám z toho ani špatnej pocit. Lepší po chodníku kolem kremačky než po silnici do kremačky. Jednosměrka to samé, zákazy vjezdu to samé. Občas mám na to téma zdvořilou debatu s nějakou hlídkou PČR…

Zlámalík

Ta silnice (MÚK Hlinky a navazující estakády) je tam 20 let a sítě se tam tehdy komplet překopávaly. Nechcete mi říct, že se to kope zase?

P73

Taky mi to přijde divný, ale je fakt že už tam nějakej problém byl dřív -> https://brnensky.denik.cz/nehody/havarie-vody-hlinky.html

Zlámalík

No tam už několikrát kopali vodu v té klesací rampě z „podkovy“ k tunelu a myslím předloni (nebo už je to těch 5 let?) tam dávali nové tlusté potrubí. Hm, problém… Mně taky zaujala nedávná oprava řadu v Antonína Procházky, kde se to kopalo před těmi cca 20 lety taky celé. No, tak ne a na křížovatce nad Anthroposem bylo potrubí 100 let staré. Stalo se to, když tam připojovali ten nový bytový dům a zjevně navrtávkou prošli skrz, nebo se jim to rozpadlo v ruce. Protože pak nastala oprava během dvou dnů, aniž by někdo varoval, i když BVK… Číst vice »

N.N.

BVaK sídlí přímo u pisárecké křižovatky, tahle akce se jich dotkne taky.

P73

Jo to je vlastně taky fakt, že tam se to dělalo taky komplet. Hm.

MP22

To je super, že se rozkopává vozovka a mění vodovodní řad, jak stará že ta vozovka je?

Bubak.cz

MÚK Hlinky? Google našel že slavnostní otevření mělo být 2007

MP22

Už jsem se lekl, že je to na tom novém úseku.

N.N.

Ne není, kope se už snad 2 měsíce, ale doteď v parkovišti a zeleném pásu na Hlinkách. Trubky odhadem 50 cm v průměru, nic malého.

old

„Aby se zvýšila propustnost křižovatky, došlo k přemalování jízdních pruhů. Jenže řidiči si značení vůbec nevšímali a jezdili po paměti jen jedním jízdním pruhem, ačkoli tam byly pruhy dva. Ten druhý byl přitom úplně prázdný,“ popsal policejní mluvčí Petr Vala.

Vojta

S panem Valou budu polemizovat. Je tam značka „IP18a – Zvýšení počtu jízdních pruhů“, ale chybí „IP19 – Řazení do pruhů“. Přičemž oranžově přeznačená plná čára na přerušovanou je opravdu špatně rozeznat. Takže váháte, jestli do levého vjet nebo ne.

Zásaní omezení, tak mizerně vyznačené, je lajdácká práce.

Co mě pak fascinuje na šoférech, že se neumí s osobákem rozjet do kopečka. Padne zelená, a tady se okouní, rozmýšlí, nejde, a blokuje tisíc lidí za sebou…

Doporučuji „bkom kamery“, a situaci v Brně shlédnout živě. Včetně vražedného tempa oprav na Rokytově 🙂

Nose Peak

Kaźdej správnej Čech vám řekne, že elektromobily jsou špatný a automatická převodovka je poruchovej krám a oni chtěj mít nad autem kontrolu. Realita je taková, že lidi neuměj řadit…

Josef

Kolik roků se čekalo na vyřešení tohoto dopravního špuntu , tak proč ho znovu nevytvořit. Brno je kokotů ráj.

Nose Peak

Václavák bude rozkopanej 3 roky. Hlavní náměstí celé země, kde se dělaj revoluce…

MP22

Tam se leda chiděj chlastenci ožrat z podpory a nadávat na Ukrajince, aspoň je od těch vidláků na pár let v Praze klid

N.N.

Praha dokáže takovéhle individua vyprodukovat zcela jistě sama i bez přispění venkova. Zhruba ve stejném poměru jako jinde v republice.

Miroslav

Už jen 8 let kolon? To je přece super,že? Lepší než 15 let kolon.