Brněnské nádraží čekají další velké výluky, SŽDC pustila mezi firmy dvoumiliardovou zakázku
Poslední dny výluky na brněnském hlavním nádraží. Foto: ministerstvo dopravy.
Cestující na brněnském hlavním nádraží čekají příští a přespříští rok další velké výluky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) chce pokračovat
No jak jsem se díval na tu předešlou opravu, tak též mi to příjde jako taková nouzovka a polep. Tím myslím stav těch náspů, viaduktů a spol. Moc tomu nedali na půlroční výluku.
A nyní – co by taky člověk chtěl za 2 mld asi.
A hlavně, tyto výluky nemají za cíl opravu nástupišť to je pouze vedlejší produkt. To hlavní jsou opravy a výměny mostů, úpravy a opravy kolejiště a trakčního vedení a aýměna zabezpečovacího zařízení…
TV se měnilo před pár lety. Hlavně jde o zabzař, zbytek se s tím sveze.
Dokáže někdo vysvětlit, proč se tyto a i jiné výluky kvůli opravám nástupišť snad už brzy nově stavěného celého nádraží neprováděli při kompletním uzavření nádraží na ráz?
Asi proto, že
– už by tam pak nebylo možné jezdit vůbec nikam (od severu ani od jihu), a
– asi by na to nebylo ani k dispozici dost stavebních kapacit.
Loni (letos) bylo zavřené ze severu, teď bude na řadě směr od Břeclavi (provozně horší, protože z jihu končí v Brně víc linek než od severu). A s tím brzy nově bych moc nepočítal, se štěstím se za 8 let kopne u řeky.