Bratislava pokračuje v obnově vozového parku MHD, chce dalších 10 nových tramvají
Tramvaj Škoda v Bratislavě. Foto: DPB

Vozy budou z dříve uzavřené rámcové dohody se Škodou.

Vozy budou z dříve uzavřené rámcové dohody se Škodou.
Škoda, že sa zatiaľ neposúva nákup 49 metrových električiek, ktoré by boli už dnes veľmi užitočné na linku 3. Kapacita 32 metrových vozov / súprav je pri intervale 2,5 minúty v rannej a 4 minúty v popoludňajšej špičke smerom do Rače aj Petržalky nedostatočná.
Souhlasím, nová trať v Petržalce je hodně využívaná a 32m Škodovky bývají často přeplněné, i přes relativně krátký interval. Chtělo by to akutně něco okolo 50m jako je CAF Urbos v Budapešti nebo Škoda 38T pro Rhein-Neckar-Verkehr.