dkv_obrazok

Tramvajový antikolizní systém už v Praze zabránil třem nehodám. Zpětně ho získají i vozy ve Vratislavi

Antikolizní systém Škoda na tramvaji ArticX34 ve finském Tampere. Foto: Zdopravy.cz / Jan NevyhoštěnýAntikolizní systém Škoda na tramvaji ArticX34 ve finském Tampere. Foto: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný

Řidič tramvaje o antikolizním systému v podstatě neví, říkají jeho vývojáři ze Škoda Group.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Radek

Z cyklu pro pamětníky: vozy 14T sliboval výrobce vybavit systém kontroly rychlosti EMA. Dodnes k tomu nedošlo, o plném antikolizním systému nemluvě. I vozy 15T dostaly EMu až po letech a v redukované podobě.

Jirka

Zpětně či dodatečně?

Antonín1

„do polské Vratislavi od roku 2006 antikolizním systémem ACS z vlastní produkce.“

Rok = ? nemá tam být 2026? Překlep, stane se, jen mi to nějak nesedí

azrael

Vozy byly dodány v roce 2006

Adam Ř

Myslím že jde o rok výroby tramvají
„Škoda Group společně se společností SAATZ dovybaví 31 tramvají [Škoda 19T dodávaných do polské Vratislavi od roku 2006] antikolizním systémem ACS z vlastní produkce.“

azrael

Ono je to malinko nepřesně popsáno. V roce 2006 byly dodány vozy 16T (, jednosměrné) a až o pár let později obousměrné 19T.