Akutrolejová jednotka vyjela na další tratě, ČD ji testovaly na spojích z Vítkova a Nového Jičína

BEMU jednotka RegioPanter. Foto: VUZBEMU jednotka RegioPanter. Foto: VUZ

BEMU jednotky mají v rámci plánů Moravskoslezského kraje v budoucnu zajíždět na nové tratě.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pedro

Co je to platný, když je škodovka nedokáže vyrábět ve větším množství. Už takhle mají problém pokrýt stávající zákazníky. A zájem o ně by byl veliký, konečně vyrobili pěkný, funkční a pokrokový stroj a nemají dostatek materiálu na jejich výrobu.

Michal M

Vyrobili stroj, který je technicky za konkurencí a který neumí prodat jinak než kavkám v MSK přes šmé ve výběrku.
Jako bateriové vlaky ano, ale nemusí se z toho dělat zase taková balkánská komedie.

Ondra

Neví někdo, jestli se to prodlouží z Veřovic do Valmezu?

Mike

Ve Veřovicích se plánuje úprava SZZ, aby mohli zajíždět až tam

Kicruj

Uvidíme, jestli to SŽ zvládne provést během životnosti jednotek 😀

Rei

Ideálně ještě dořešit přestupní vazbu ve Studénce, protože paradoxně se zavedením BEMU došlo k prodloužení jízdních dob s přestupem na R8. Dřív příjezd x:52, dnes x:40-x:51

Igor

Nikdy se nedá zavděčit všem. Prioritní směr je Ostrava. Mimochodem ty brzké časy s příjezdem okolo 40-45 jsou obvykle spoje, které budou v letním měsících obsluhovat závlek na letiště a přijedou tím o tento čas do Studénky později.
Například dnešní spoj 3379 odjezd Příbor 16:27, příjezd Studénka 16:41 bude od půlky června nahrazen 23179/3079 odjezd Příbor 16:27, příjezd Studénka16:51. Pokud uvažujeme s odjezdem R8 na Brno 16:54 je to celkem těsné a víc ubrat zde již nejde pokud chceme odjezd z Příbora zachovat na stejný čas.

Ic540

Jojo. Nelze se zavděčit všem toť pravda.

Ale ono se počítá s uzlem x:00 v Suchdole nad Odrou.

Studénka pak cca x:53 a x:07 na R8.

Mošnov bude o půl (28-32 postoj)tak ve výsledku to bude vycházet dobře ve Studénce. Na přestup tak může být do 10 minut od Brna i do Brna na trať 325…

Staňa Míček

Podle mě super počin. Na té lince do Veřovic udělalo moderní vozidlo své – přitáhlo cestující. Pomocí BEMU se může krásně prozkoumat poptávka a potom vznikne super argument jestli tu kterou trať elektrifikovat, nebo nechat tak jak je.