Letecká společnost Air Austral zařadí letos do konce února do flotily svůj první Airbus A220. Konečnou podobu letadla představil minulý týden na sociálních sítích Airbus. Zaujme především netradičním zbarvením ocasních ploch.
Francouzská společnost má svoji základnu na ostrově Réunion, odkud nabízí kromě dálkového spojení do Evropy lety po ostrově a dalších ostrovních destinacích v Indickém oceánu, Africe nebo Asii.
Hlavní základnu bude připomínat snímek aktivní sopky Piton de la Fournaise, která se nachází na jihovýchodě ostrova. Aktivní vulkán je zvěčněn na ocasních plochách letounu. Z jedné strany je obraz sopky při erupcích, z druhé strany záběr na siluetu vulkánu při západu slunce. Převažující oranžová barva ze zádi letadla pokračuje i na náběhovou stranu křídel. Název letecké společnosti je na trupu letadla.

Air Austral má objednány celkem tři Airbusy A220-300 v provedení pro 132 cestujících, z toho 12 v byznys třídě. Nahradí ATR 72 a Boeing 737-800. Dopravce si od letadla slibuje jeho univerzálnost pro kratší lety v rámci ostrova i lety na pevninu. Jako první chce stroj nasadit na linku mezi Réunionem a ostrovem Mauricius, později na Madagaskar.
🇫🇷 Voici le tout premier Airbus A220-300 d'Air Austral à l’usine d’assemblage de Mirabel.
📷 Mark Brandon pic.twitter.com/6ZIbkme7xG
— air plus news (@airplusnews) January 19, 2021
A víte jak se jmenuje čtvrté největší město Réunionu?
🎺
🎺
🎺
Le Tampon 😂🤣
Tak tento puberťácký pokus o humor se nepodařil.
Le Tampon je jedna z 24 komun na Reunionu, ale určitě to není čtvrté největší město na ostrově. Tamní komuny se dost liší od těch v metropolitní Francii, což je dáno hlavně členitou geografií.
Ano, jsi hloupý.
Ty nabarvené náběžky slotů jsou zvláštní, stejně tak vstupy motorů – s nejvetší pravděpodobností se jedná spíše o o ochraný nátěr během výroba a laku – obě častí jsou vyhřívané horkým vzduchem a tohle by jim asi moc nesvědčilo. Nebo je to nový, protierozní nátěr Airbusu Canada, který ještě neznáme :). K ocasu to vypadá hezky, to je pravda.
Zrovna jsem to chtěl napsat – ty „kroužky“ kolem vstupu do motorů se nikdy nelakují, aby se neodloupl lak a nevletěl do motoru. Tak by mě zajímalo, jestli je to jen dočasný nátěr, nebo je to eloxovaný hliník?
Za mě je to jen dočasný nátěr. Když se pořádně zadíváte na vstup levého motoru, tak je hezky vidět, že na jeho části je vidět hliníkový „kroužek“.
A není to jenom nalepená ochranná fólie?
I to je samozřejmě možnost.
To jo. Ale na dočasný nátěr nebo ochrannou fólii je to až podezřele barevně sladěné s livery.
Kdo tohle psal ? Asi nějakej ocas.