RegioJet použil na reklamu poprvé i svůj vagón, speciální polepy si zaplatilo Chorvatsko
Dopravce zlevnil na červen jízdenky do Rijeky pod pětisetkorunovou hranici.
Společnost RegioJet začala poprvé využívat své osobní vozy i pro reklamu. Na jednom z vozů se objevil celovozový polep, který láká cestující k návštěvě Chorvatska.
Už v minulosti RegioJet měl na svém vagónu reklamní polep, v něm měl ale reklamu sám na sebe: na spoje Praha – Košice. „Jde o první polep na voze ve spolupráci s externím partnerem. Dohodli jsme se na společné propagaci s Chorvatským turistickým sdružením. Vůz bude nasazen hned na prvním spoji do Chorvatska,“ uvedl mluvčí RegioJetu Aleš Ondrůj.
RegioJet chystá zahájení provozu do Chorvatska, první spoj vyjede v pátek. Podle dopravce se prodává kolem tisíce jízdenek denně, pokořil již hranici 30 tisíc prodaných lístků. Na červen RegioJet ještě zlevnil jízdenky do Rijeky na 490 Kč. Na první spoj do Splitu má aktuálně již jen osm míst, do Rijeky je ještě míst podstatně více.
RegioJet bude jezdit v červnu a v září třikrát týdně, v červenci a v srpnu denně. Vlaková souprava bude sestavena ze spacích vozů a také z vozů se sedačkami. Díky nové trase nabídne RegioJet přes léto také úplně nové přímé vlakové spojení do Záhřebu; stejně jako z Budapešti do Chorvatska nebo do Bratislavy.