Czech Airlines Technics má nového zákazníka, provádí těžkou údržbu letadel Air Corsica
K zákazníkům české firmy patří například i Finnair, Transavia Airlines, Smartwings, Jet2.com nebo Austrian Airlines
Společnost Czech Airlines Technics (CSAT) má nového zákazníka. Na základě rámcové smlouvy aktuálně provádí takzvanou těžkou údržbu letadel společnosti Air Corsica. Během 1. čtvrtletí projdou revizí dva Airbusy A320. Hodnotu zakázky firma ze skupiny Letiště Praha neuvedla.
V rámci těžké údržby letadel se provádějí pravidelné předepsané revizní prohlídky, náročnější opravy, modifikace letadlových systémů a konstrukcí, výměny motorů, výměny podvozků a modifikace interiérů kabiny. Loni CSAT provedla přes 70 revizí v rámci těžké údržby letadel, od roku 2017 má na těžkou údržbu v ruzyňském hangáru F pět linek. Smlouva s Korsičany zahrnuje „poskytnutí kompletních plánovaných revizí a oprav podle předepsaného manuálu výrobce a provozovatele“.
„Na trhu s údržbou letadel je dlouhodobě velmi vysoká konkurence, proto úspěch v dalším výběrovém řízení potvrzuje, že naše dlouhodobé zkušenosti, reference a skvělé obchodní podmínky pomáhají CSAT oslovit nejen stávající zákazníky, ale i zákazníky nové,“ uvedl šéf CSAT Pavel Haleš.
K zákazníkům české firmy v oblasti těžké údržby patří například Finnair, Transavia Airlines, ČSA, Smartwings, Neos, Jet2.com nebo Austrian Airlines.