Škoda přesunula montáž Rapidu a Toleda k Fabii, kvůli tomu má prostoje
Škoda Auto ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi provedla během celozávodní dovolené velké přesuny ve výrobě, aby si uvolnila
Škoda Auto ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi provedla během celozávodní dovolené velké přesuny ve výrobě, aby si uvolnila kapacitu pro produkci svého nejúspěšnějšího modelu Octavia. Náběh výroby na jiné lince ale přinesl prostoje a výpadek části produkce.
Informaci přinesl týdeník Škodovácký odborář ve svém poslední vydání.
Automobilka přestěhovala výrobu vozů Škoda Rapid a Seat Toledo z montážní haly M13 na linku v hale M1, kde se vyrábí dosud modely Fabia a od loňského roku rovněž Rapid Spaceback. Důvodem je především stále vysoká poptávka po modelu Octavia, která se vyrábí na lince M13. Octavia je pro Škodu hlavním modelem, kterého prodá nejvíce, zatímco Toledo a Rapid patří v celkových číslech objemově k menším.
Odborářský list ale upozorňuje, že zejména přesun rapidů přinesl zásadní úpravy linky, které přinesly i problémy. „To si později vyžádalo daň v podobě několika technických problémů a s tím souvisejících prostojů výroby. Jen během minulého týdne se tak nevyrobilo kolem 500 automobilů,“ uvedl list.
Hlavním problém byl podle odborářů nedostatek kokpitů, kvůli kterým se musela dokonce posouvat přestávka na oddech. Přesun se týkal zhruba 200 lidí.