AAA AUTO poprvé prodalo více než 8 tisíc aut za měsíc
Síť prodejen ojetých vozů AAA AUTO, která patří pod holding AURES, v červenci poprvé překonala hranici 8000 prodaných aut za měsíc.
Síť prodejen ojetých vozů AAA AUTO, která patří pod holding AURES, v červenci poprvé překonala hranici 8000 prodaných aut za měsíc. K dosud nejvyššímu objemu prodaných vozů za 31 dnů přispěl zejména rychlý rozvoj pobočkové sítě v Polsku, rekordní prodeje v Maďarsku a vysoký zájem o ojeté vozy v tuzemsku.
„Už koncem června jsme zaznamenali rekordní týdenní prodeje v celé historii společnosti, nyní je jasné, že to byl signál k ještě významnějšímu růstu v celém měsíci červenci. Překonání hranice 8000 prodaných aut za měsíc byl náš dlouhodobý cíl pro letošní rok,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA AUTO-
Prodeje byly díky enormní poptávce silné ve všech zemích. Nejvíce v meziročním srovnání rostly o 67 % v Polsku, kde se letos za osm měsíců dostaneme na stejný objem jako za celý loňský rok. Skupina konkrétně v červenci prodala 8057 vozů, z toho 4264 v České republice, 1791 na Slovensku, 1376 v Polsku a 626 v Maďarsku.
Podle Karolíny Topolové jsou současné rekordní prodeje výsledkem nové strategie firmy, která v současné době rychle otevírá spíše výkupní pobočky, aby měla dostatek vozů pro uspokojení zvýšené poptávky. „V červnu jsme v rámci skupiny zprovoznili tři výkupní pobočky. V červenci jsme otevřeli další výkupní pobočku v Příbrami, v srpnu se chystáme zprovoznit výkupní centrum v Praze. V Polsku jsme těsně před otevřením několika výkupních zastoupení, ale i fullservisových autocenter. Začátkem roku avizovaná lokální i mezinárodní expanze se dostala do fáze rychlé realizace a díky tomu se nám podařilo nejen splnit, ale i překonat hranici padesáti poboček, kterou jsme si vytyčili pro rok 2019,“ vysvětlila Topolová.
Díky expanzi již AAA AUTO letos překonalo hranici 50 poboček a působí již na 52 místech ve čtyřech zemích v rámci států V4, tj. České republiky, Slovenska, Maďarska a Polska. Do konce roku plánuje v regionu střední Evropy otevřít své zastoupení až v pěti dalších městech.