SmartWings otevírají další linky, spojí Brno a Kanárské ostrovy nebo Košice s Kyprem
Společnost Travel Service otevře na jaře další pravidelné linky pod značkou SmartWings. Od dubna začne létat z Brna na ostrov
Společnost Travel Service otevře na jaře další pravidelné linky pod značkou SmartWings. Od dubna začne létat z Brna na ostrov Fuerteventura patřící mezi Kanárské ostrovy, v červnu spustí přímé spojení Bratislavy a sicilské Katánie a Košic s kyperskou Larnakou.
V případě Brna půjde po Tenerife o druhou linku na Kanárské ostrovy a už šestou pravidelnou linku SmartWings z tuřanského letiště. Linka má začít létat od 23. dubna jednou týdně v pondělí s odletem ve 12 hodin z Brna, na Fuerteventuře je v 16:10 místního času po 5 hodinách a 10 minut letu. Zpět letí v 17 hodin s příletem do Brna ve 23 hodin.
Letenky jsou už v rezervačním systému, nejlevnější jsou za 6206 Kč. Travel Service u nich počítá s nasazením Airbusu A320, což je překvapivý krok, protože firma se airbusů zbavila a chce létat jen s boeingy. Půjde jen o sezónní linku, poslední let je naplánovaný v systému na 24. září.
Pod značkou SmartWings otevře Travel Service i spojení Bratislavy a sicilské Katánie. Létat bude jen 13. června do 19. září dvakrát týdně: v neděli v 11:50 z Bratislavy s příletem ve 14:10 do Katánie, ve středu v 18:15 z Bratislavy a příletem na Sicílii ve 20:30. Zpět oba dny letí linka ve 21:20. Ceny začínají na zhruba 440 eurech. V rezervačním systému jsou i lety na dřívější a pozdější termíny, ale s přestupem v Praze.
Třetí novou linkou je spojení Košic a kyperské Larnaky. Linka bude létat dvakrát týdně od 11. června do 27. září s odletem v 19 hodin v pondělí a čtvrtek z Košic a příletem ve 23:05 na Kypr. Z Kypru letí letadlo v 16:05 a příletem v 18:05 do Košic. Ceny nejsou aké na první pohled příliš atraktivní, pohybuje se mezi 400 – 500 eury za zpáteční letenku.
Travel Service se snaží posilovat několik let svoji značku SmartWings pro pravidelné lety. Tržby z těchto linek loni podle výroční zprávy stouply z 4,24 miliard korun na 5,6 miliard korun, rychleji, než příjmy z charterů.