A380 jako reklama na kurýrní službu. Emirates představily nové speciální zbarvení

Superjumbo "obalil" lepenkový papír.
Letecká společnost Emirates nechala nalakovat další ze svých Airbusů A380 do speciálního zbarvení. Tentokrát se péči dubajských lakýrníků dostalo letounu s imatrikulací A6-EET. Stroj se stal létající reklamou na novou kurýrní službu dopravce, Emirates Courier Express.
Nové zbarvení, tzv. livery, je inspirováno pro zásilky typickým hnědým lepenkovým papírem, který je natržen a odhaluje jak vlajku Spojených arabských emirátů na ocase, tak jméno Emirates a logo služby Courier Express v přední části trupu.
Na „papírovém“ podkladu v zadní části je symbolicky označený symbol „Speciální zásilka“. Celému zbarvení pak nechybí náležité symboly, jako čárový kód a další. Detaily popisuje aerolinka v tiskové zprávě.
Jak tvrdí Emirates, služba Courier Express bude využívat rozsáhlou globální síť více než 250 letadel společnosti a nabídne doručení zásilek po celém světě takzvaně od dveří ke dveřím. Díky integraci sítě osobní přepravy a nákladní divize Emirates SkyCargo je možné zásilky doručovat přímo bez překládání, což zajišťuje kratší dodací lhůty a vyšší spolehlivost.
Služba umožňuje snadné sledování zásilek, správu fakturace a integraci s podnikových systémy zákazníků. Aktuálně je dostupná ve Spojeném království, Spojených arabských emirátech, Saúdské Arábii, Bahrajnu, Kuvajtu, Ománu, Jižní Africe a Austrálii, s plánovanou expanzí do dalších regionů včetně Severní Ameriky a východní Asie.
Speciální zbarvení letadel nejsou u Emirates novinkou, stroje již lákaly například na výstavu Expo, diverzitu a multikulturní komunitu Spojených arabských emirátů, fotbalové týmy či boj proti nezákonnému obchodování s volně žijícími druhy zvířat.
Emirates v modré. Partnerství dopravce s NBA připomíná zbarvení A380