posily_do_teamu

Ivan Trojan dojezdil v reklamách Českých drah, dopravce v novém spotu láká na výhody ComfortJetu

Nová reklama Českých drah. Foto: České dráhyNová reklama Českých drah. Foto: České dráhy

Hlavními hrdiny reklamy se stávají cestující.

Po čtyřech letech skončil v reklamách Českých drah herec Ivan Trojan. Dopravce dnes představil novou kampaň s televizním spotem, ve kterém již nesází na tváře známých herců jako v minulosti, ale více se zaměřuje na své produkty.

Za novou kampaní stojí společnost DDB Prague, která vyhrála loňskou soutěž na novou komunikační agenturu. Ve spotu dopravce používá své nové heslo „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“

„Ve spotu se ČD odklání od využívání brand ambasadora a hlavními hrdiny se stávají samotní cestující,“ uvedl dopravce v tiskové zprávě. Ivan Trojan začal hrát v reklamách Českých drah v roce 2020, vystřídal tehdy herce Ondřeje Vetchého.

Základ vizuálního stylu nové komunikace je inspirovaný oknem ve vlaku, nechybí ani zvýraznění jedné z výhod nových souprav: okna pro lepší příjem mobilního signálu. Hlavní píseň v klipu Jedu jedu vlakem složil Oliver Fillner.

Kromě televize je součástí kampaně i outdoorová a online reklama s fotografiemi Pavla Hejného, spoty na sociálních sítích, rádiové spoty, digitální reklama, polepy autobusů či tramvají a nejrůznější aktivace.

Nový televizní spot je součástí naší marketingové komunikace, kde hlavní roli hrají moderní vlaky Českých drah a naši zaměstnanci a cestující. Nese se v duchu lásky k vlakům a logicky staví do popředí ComfortJet – to nejlepší, co je k vidění na českých kolejích. Tento vlak reprezentuje naši značku nejen v Česku, ale i po celé Evropě. I nadále se chceme soustředit na propagaci značky a zdůrazňovat pohodlí a kvalitu, které našim cestujícím nabízíme,“ říká Jakub Otava, ředitel Odboru komunikace Českých drah.

Podle dopravce jsou cílovou skupinou reklamy hlavně ti, kteří vlaky často nejezdí. „Jakmile se ‚necestující‘ vlakem jednou sveze, určitě si najde něco, co si na jízdě zamiluje, ať už to je výhled z okna, pohodlí, nebo třeba klid,“ říká kreativní ředitelka agentury DDB Prague Klára Palmer. Režisérem televizního spotu byl Luboš Rezler.

Tagy České dráhy
51 komentářů