Vlečka v Zábřehu po více než dvaceti letech ožila, CZ LOKO začalo se svařováním rámů v nové lokaci

Firma převzala výrobu rámů nově pod sebe od externího dodavatele.
Společnost CZ LOKO Services začala loni na konci roku s výrobou v nové lokaci. V pronajatých prostorách v Zábřehu se zaměřuje na výrobu a modernizaci hlavních rámů lokomotiv.
Výroba v Zábřehu přinesla i jednu novinku: po více než dvaceti letech se na vlečku zdejších strojíren na počátku února vrátil vlak. Firma se rozhodla pro přepravu rámů namísto dosavadní silniční dopravy využít železnici.
„Dosud nám výrobu rámů zajišťoval externí dodavatel, rozhodli jsme se jít ale cestou vzít si tuto činnost pod sebe,“ vysvětlil provozní ředitel CZ LOKO Jaroslav Plhák. Výrobu zajišťuje kompletně dceřiná firma firma CZ LOKO Services.
V Zábřehu firma vyrábí rámy pro lokomotivy EffiShunter 1000, aktuálně zde zaměstnává zhruba 30 lidí. Na řadu pozic zde výrobce stále hledá lidi.