Opravny Czech Airlines Technics rozšiřují představenstvo, novým členem je Martin Dvořák

Dvořák má zkušenosti například z České spořitelny, Dr. Max či Skansky.
Představenstvo společnosti Czech Airlines Technics (CSAT) bude od 1. března tříčlenné. Nově do něj byl zvolen Martin Dvořák. Zodpovědný bude za oblast obchodu a strategického rozvoje této dceřiné firmy Letiště Praha.
Do kompetencí Dvořáka má patřit rozvoj a řízení lidských zdrojů, strategické plánování, marketing a prodej technických služeb. Zaštítí také nově zřízenou organizační jednotku rozvojových projektů. Prostředí společnosti pro něj není nové, během posledního roku pomáhal v roli externího konzultanta s transformací firemní kultury a zaváděním výkonových ukazatelů KPI (Key Performance Indicator).
„Široké zkušenosti z minulosti mi umožnily pomáhat týmům – od obchodu a vztahu se zákazníkem přes efektivitu fungování až po zacílení energie a času do správných věcí, koncepce strategie a její implementace do každodenního života. To vše musí být vždy založeno na zákazníkovi a lidech ve firmě,“ přiblížil svou vizi Dvořák.
Poslední rok a půl předává Dvořák zkušenosti z oblasti rozvoje a řízení lidských zdrojů pod konzultantskou společností KogiCon. Dříve se podílel na vytváření a implementaci dlouhodobé strategie a na rozvoji obchodních týmů například v České spořitelně nebo Dr. Max. Nejdelší část své profesní dráhy, téměř sedm let, strávil ve společnosti Skanska, kde působil jako personální ředitel.
Opravny CSAT zajišťují s týmem 600 zaměstnanců těžkou a linkovou údržbu letadel i další související služby. V roce 2024 společnost investovala více než sto milionů korun do modernizace, včetně dokončení lakovacího hangáru. Stoprocentním akcionářem je Letiště Praha, v nedávné době pro CSAT hledalo strategického partnera. Přes rok a půl trvající proces výběru skončil rozhodnutím, že žádná nabídka na odkup většinového podílu není dostatečně atraktivní.